Wij zeggen thuis altijd bij 'vervelende dingen' (daar valt studieboeken krijgen toch wel onder niet?): "kun je dat eten" Insidersgrapje
@baylee : ja hij lag in dw ! het is allemaal prima verlopen ! volgens mij kun je nog het beste op de kinderafdeling liggen in de dordtse zhen
Ben met Tygo naar het cb geweest(extra afspraak) en we moeten deze voeding even blijven proberen en vanaf vandaag overdag inbakeren, hij ligt nu voor het eerst ingebakerd en hoor toch een geluiden vanuit zijn bedje zo eens kijken of zijn armen nog langs zijn lichaam zitten of dat hij zich eruit probeerd te wurmen. En de reflux lijkt toch wel minder door deze voeding dus hoop dat het blijft helpen.
Ik kreeg net op mijn kop van mijn vriend maar ik weet zeker dat het niet mijn schuld is! Ik helemaal blij dat we naar Assen verhuizen en dat dus op hyves gezet, aangezien alleen vrienden dit kunnen lezen/zien. Nu heeft de krant dus iets van iemand gehoord dat mijn vriend naar een andere club in het noorden gaat en die informeert dus nu overal en het staat ook al op verschillende voetbalsite's. Nou het spijt me zeer maar het lijkt mij toch sterk dat het dagblad van het noorden op mijn hyves kijkt om te zien wat mijn vriend gaat doen! Laten ze zich gaan bezig houden met écht nieuws zeg!
L. ligt trouwens weer op zijn buik te slapen.. Hij valt zodra ik hem op zijn buik neerleg echt heerlijk in slaap. Ik vind het alleen zelf een beetje eng..
Joveli wel lekker dat hij zo slaapt maar snap dat je het eng vind vind ik zelf ook. Heeft je vriend het al wel aan de club verteld ondertussen?
Tja, die belden vanochtend zelf al op. Maar waarschijnlijk komt het niet bij ons vandaan maar bij de club zelf. Ergens heeft iemand waarschijnlijk zijn mond voorbij gepraat. It wasn't me! Haha. Slapen er hier wel meer kindjes op hun buikje?
Ligt hij ook echt met zn hoofdje naar beneden? L doet dat wel namelijk en ik draai dus nu steeds zn hoofdje naar de zijkant want vind het wel een beetje eng..
Tim slaapt overdag sinds kort ook graag op zijn buik in de box. Ik blijf er wel bij, vind het ook eng. Hyves: erg leuk om al die mooie foto's te zien. gr MarielleB
Als je Jelmer boos wilt hebben moet je hem op zijn buik leggen .....een paar minuten om zijn nekspieren te trainen vind hij nog wel grappig ...maar verder niet ... maar als je gewoon regelmatig gaat kijken kan het geen kwaad denk ik
we hebben in zijn bedje de airosleep matras, dus het zou geen kwaad kunnen, maar ik durf het toch niet aan om hem daar alleen op zijn buik te leggen. ook al houd hij zijn hoofd je zelf naar de zijkant. gr Marielleb
Ga Tim zo wakker maken voor de fles en dan moeten we naar het cb. We hebben de afspraak om half 5. Had gehoopt om lekker daar naar toe te wandelen, maar het waait en regent hier best hard. Het word dus met de auto. gr MarielleB
Goedemiddag, daar was ik weer! Walter vond het heel leuk op school, en de kinderen waren de hele week al door het dolle heen (hoorde ik van mijn collega's) omdat wij kwamen. Walter is goed verwend. Heeft 3 setjes kleren gekregen, een houten blokkentrein, serviesje, bestek, spaarpot, slabbetjes, knuffels, slofjes, sokjes, tekeningen, kaarten, en nog veel meer. Het ging goed. We hebben het van half 10 tot half 2 volgehouden. Oja, laatst toen er 15 collega's op bezoek waren, kreeg Walter al voor 150 euro ( ) aan Duplo! Tjonge, jonge, volgens mij hoopt deze school dat Walter zich daar aanmeldt als nieuwe leerling... hihi. Beetje ver rijden, 40 km vanaf huis... @Corien en Lovely, ja, dat ding bedoel ik. Walter vindt het ook echt geen pretje. Vaak doen we het even terwijl hij drinkt, dan is hij rustiger. Zijn er ook andere snotzuigertjes dan? Op zich werkt hij verder wel bij ons, je moet er alleen wel voor zorgen dat er geen lucht bij kan komen. @Joveli, gek he, vieze mannetjes hebben wij toch! Hihi... Maak jij het schoon? Zoja, hoe? @Chebu, wat bedoel je precies met dat ding van de nageltjesknipper? En wow, bedankt voor je compliment van ons huis! Die keuken vind ik inderdaad ook helemaal geweldig! Zelf uitgezocht, hihi. Lekker landelijk he? @Hyves: bij de novembermama-hyves, staat een berichtje met 'wie is wie'. Daar kan je lezen welke forumnaam bij welke hyvesnaam hoort. Het is erg warrig he? Hihi, maar wel heel gezellig! @Noatje, handig he? Heb jij 'Oei, ik groei!' ook? Daar staat het volgens mij in. @Gastouders: Ik heb afgelopen maandag afspraken gemaakt voor 3 wen-ochtenden. Ben ook heel benieuwd hoe dat gaat. Gelukkig is het een hele lieve vrouw, bij wie ik Walter 100% toe vertrouw. De eerste keer mag ik erbij blijven. @Whabbit, dat foutje heb ik ook een keer per ongeluk gemaakt, Lovely en Joveli door elkaar gehaald... @Joveli, jeetje, dat is inderdaad wel erg raar en vreemd! Ik heb niks gezegd hoor! Maar wel heel rottig voor jullie. Wat kunnen sommige mensen toch ook kleppen he?