mmhh hier ook een mannetje die s'anchts nog steeds komt ... hij krijgt nu flessen van 150 cc en de ene keer drinkt hij het wel op en de andere keer niet ...geen touw aan vast te knope dus ..... gisteravond was het 20.30 een voeding ....02.00 een voeding en om 05.00 een voeding ...en toen om 08.15 weer .....grapjas
pff syb zoiets was het hier vannacht ook.. kapot word je dr van he.. Kay is ook zo wisselvallig.. de ene dag heeft die niet genoeg aan 120cc en vandaag laat die weer telkens zo'n 40cc stana
Hier wil Nikolai opeens 6 x 130cc Ik heb niet zoveel kleding in de kleinste maten. Hij zit ook nog steeds in maat 50. Maar dat zal wel niet lang meer duren. Het sneeuwt hier trouwens alweer.
sneeuw ? hier niet hoor ,.... Jelmer kan nog een paar pakkies aan in maat 50/56 ...maar hij draagt al aardig wat maat 62
Hier maat 56, maat 50 is te klein. Hij begint nu ook echt een bol koppie te krijgen haha, met van die lekkere spekwangen! Hier trouwens ook geen sneeuw, de zon schijnt juist!
Nou, volgens mij heeft onze kleine man gewoon hele lange benen. Maak je niet teveel zorgen hoor over dat groeien, volgens mij zegt het weinig zo de eerste weken. Leuk nieuws: Ik word weer tante! (Voor de 5e keer 8) ) Mijn zus is zwanger van hun 4e kindje! Ze zijn nu al druk opzoek naar een nieuwe auto haha.
Van harte Kleinwonder, wat een leuk nieuws! Hier een heel redelijke nacht gehad: 23.45 gevoed, 4.00 weer in 10 minuten volgetankt waarna ze meteen weer in diepe slaap viel en om 8.00 kwam ze weer. Zo is het goed te doen!
Hee meiden, hier ook nog geen baby helaas! Maar ach we kunnen niets anders doen dan wachten.....Vandaag ook een drukke dag. Dadelijk naar mijn schoonzus en vanavond naar mijn ouders. Gaat de dag dus lekker snel!
@chebu : ca valt idd erg groot hoor ...heb hier 1 pakje van mijn schoonloeder en die is erg groot ...(heb hem wel is waar al weer verstopt in de kast want ik vond het niks
Laura draagt 56 shirtjes en past nog in een paar 50 broekjes. Haar 56 jasje en vestjes worden al te klein. Verder gaat het hier super super goed. Laura is heel tevreden, vannacht heeft ze ons weer 8 uur laten slapen.
Goh, ik kan alleen maar dromen van 8 uur aan een stuk te kunnen slapen! Hier drinkt hij gemiddeld om de drie uur... van 1 tot 3 nog een huilbui te verduren gekregen... en nu slaapt ie als een roosje in de draagdoek (wel gemakkelijk want nu heb ik tenminste de handen vrij)! Ik heb zo'n 6 uurtjes geslapen van 3 tot 6 en van 6u30 tot 10u00! Doodmoe wordt ik ervan maar het lijkt normaal voor bv!
hihih ja ze wist blijkbaar dat papa naar een feestje ging en dat ik de voedigen moest doen. (Ik wil niet dat hij met een bierwalm haar de fles geeft) dan slaapt ze door
Hoi dames, graag zou ik ook met jullie willen mee kletsen. Eigenlijk was ik een december mama maar ik ben 16 november bevallen van een knappe zoontje. Hij is bijna 3 weken te vroeg geboren. Ik had zwangerschapsvergifteging en ben ingeleid. Mijn bevalling was echt heftig maar gelukkig gaat het nu wel goed met ons. Mijn zoontje heet Tunc je spreekt het uit als Toentj. Hij woog maar 2560 bij zijn geboorte. Hij krijgt van mij borstvoeding maar sinds gisteren kolf ik mijn borst en krijgt hij het ook uit een fles want hij wil niet zo lang aan mijn borst drinken en dat maakte mij heel erg onzeker. Ik wist niet of hij wel voldoende binnen kreeg. 's nacht hebben we nog heel veel slaapproblemen. Hij was gisteren om 02.30 wakker geworden heb hem gevoed verschoond maar hij wou maar niet slapen tot 05.45 uur waren we wakker. Hebben jullie dat ook wel eens? Heb vandaag venkelin gehaald druppels tegen krampjes hoop dat ze maar werken ik denk dat hij krampen heeft maar weet het niet zeker. Overdag slaapt hij goed maar s nacht niet iemand een tip voor mij? groetjes mamatje
Kay is hier alweer dehele dag wakker.. is nu net in slaap gevallen in de box ben benieuwd tot hoelaat... hoop tot een uur of 11/12 dan kan die de laatste voeding hebben! Over het algemeen doet die het super goed.. vaak rond 12 uur en dan 4 en dan 7 of 8 uur... niks te klagen, maar word er wel echt moe van hoor! Afgelopen nacht was wel beetje drama.. laatste voeding 11 uur, toen om 2, toen om 4 uur bij me gelegd in bed want hij lag te knorren en toen om half 7 weer eten..
Nou hoor ik eindelijk bij de mama´s, heb ik nog niet 1 berichtje geplaatst... ik kom echt tijd te kort op een dag! Las iets over kledingmaten, Luca draagt maat 56/62, alle leuke maatjes 50 en 50-56 kunnen ongedragen in de doos voor de volgende. Jammer hoor! En qua slapen doet hij het precies andersom als Kay: overdag is hij heerlijk aan ´t knorren, en ´s nachts veranderde hij in terrorbeeb. Maar dat bleek onze schuld te zijn, we hadden veel meer voeding in die fles moeten doen Weet ik veel, ik geef de borst en voed op verzoek, dus dat je bij flessen elke dag omhoog gaat wisten we niet. Voel me zo schuldig joh! Maar vanacht doen we het weer als gisteren: lekker de borst, daarna nog een fles om aan te vullen, en dan hopelijk weer zo slapen als afgelopen nacht. Ik vind het trouwens wel vermoeiend, zelf voeden, hebben andere bv-mama´s dat ook? Ik heb het idee dat het meer energie vraagt dan mijn lijf op het moment heeft, en ik heb nergens trek in dus ik eet/drink te weinig om m´n energie goed aan te vullen. Hoe doen anderen dat? Enne... eureka moment: gisteren (dus 1 week na de bevalling) was er al 16 kilo af! (nou woog Luca 4726 gr, de placenta 1130, en ik heb echt liters vruchtwater verloren, haha, de verpleegkundigen hadden het er op zondag nog over...)