November 2008 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Mvj, Oct 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik heb ook gestemd op Laura!

Baylee: Mijn familie is een beetje vaag als het gaat om onze achtergrond. Om het makkelijk te maken hebben we schots, spaans, frans en engels bloed. Lang verhaal hihi

Hebben jullie ook weleens dat de kleintjes een hele dag niet slapen? Of alleen hazeslaapjes?

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja hor, en dat haalt ze de volgende dag dubbel en dwars in :D

3. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Yep Beatrice, heel bekend hier ;)

DAMES! Denken jullie morgen aan mij?
    Moet beginnen met werken :(

Heb overigens in de ochtend een soll.gesprek dichter bij huis.. hiih dus duim ook dan even mee :D

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    @LovelyDK. Tuurlijk wordt er hier aan je gedacht, suc6 met je nieuwe gesprek!

@Bea: ja hoor hier ook regelmatig alleen hazeslaapjes!

@babybattle: Ach we zien wel hoor; ik maak me er geen zorgen om... ;) we hebben vast allebei de mooiste baby van de maand :) hihihi

@tipp: Voor de volgende verkiezing maar ff photoshoppen/psp'en? dan kunnen ze op ons teglijk stemmen :)

Ik ga morgen of zaterdag naar opendag en misschien dus weer in augustus naar school & werken...

5. San79

San79 Fanatiek lid

Apr 10, 2008
    2,212
    0
    0
    Den Haag
    Tipp gefeliciteerd met je moeder!
    Lovely ik zal aan je denken, ik heb nog 1 week en dan moet ik ook weer :((
    Corien Laura heeft er straks weer een stem bij :)

6. LovelyDK

@noatje, respect voor jou.. studeren & werken en dan nog Tygo !

Thnx voor je succeswensen :)

7. MarielleB

MarielleB Bekend lid

Sep 7, 2006
    641
    0
    0
    Hoi
    Ik heb ook de hele dag honger, dat was tijdens de zwangerschap ook wel maar toen kwam ik niet aan. Nu wel. Heel irritant.

gr MarielleB

8. LovelyDK

9. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    @Lovely: tjah ik heb nu nog de kansen om te studeren... ;) en dat moet ik dan maar proberen.... is dan werk en leren tegelijk en dan richting Pedagogisch werker Jeugdzorg (wij willen een zorg/logeerboederij opzetten in de toekomst)

10. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

Jul 22, 2008
    549
    0
    0
    Ik ben ff 12 pagina's aan het bijlezen, jeetje meiden, in 1 dag he!

11. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Lovely zal aan je denken zal wennen zijn en succes met je gesprek!

Dus al mama's bezig voor nummer 2 leuk zeg!

Ik heb nog 1 week verlof en moet er nog niet aan denken gelukkig ga ik de eerste 6 weken 1 dag werken om zo mijn vakantieuren van 2008 op te maken kunnen Tygo en ik rustig inkomen.

Of het toeval is of niet tygo heeft vanmiddag 3 uur ingebakerd en wel geslapen dus ben benieuwd of hij dat morgen weer doet.

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik denk aan je morgen lovely (en uiteraard duim ik)

en dan de prijs delen noa?

13. MarielleB

MarielleB Bekend lid

Sep 7, 2006
    641
    0
    0
    Hebben jullie ook weleens dat de kleintjes een hele dag niet slapen? Of alleen hazeslaapjes?[/quote]

Tim slaapt de meeste dagen overdag niet. Hij slaapt wel van 23:00 tot 7:00 en dan van 7:30 tot 12:00. en daarna niet meer.

gr MarielleB

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ga lekker slapen. Knuffels en tot morgen...

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Tim slaapt de meeste dagen overdag niet. Hij slaapt wel van 23:00 tot 7:00 en dan van 7:30 tot 12:00. en daarna niet meer.

gr MarielleB[/quote]

Ja hier ook maar Jesse huilt vandaag ook veel tussen de hazeslaapjes door.

16. MarielleB

MarielleB Bekend lid

Sep 7, 2006
    641
    0
    0
    Hier heeft Tim nu veel last van zijn prikjes. Het ging redelijk goed tot half 9 nu is hij sinds die tijd ontroostbaar. We zijn zelfs gaan wandelen en dat ging goed totdat we even stil stonden. Hij heeft nu maar weer zijn flesje op ipv om 11 uur. Maar hij begon net gelijk weer te huilen toen de fles leeg was. Hij heeft om 9 uur een paracetamol gehad. Maar het is zo zielig, hij heeft er veel last van en je kunt niets voor hem doen. :(

ga naar bed doei

gr MarielleB

17. jootje24

jootje24 VIP lid

May 11, 2007
    6,053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    er was hier nog iemand die een pacco had toch?
    volgens mij LovelyDK....
    wanneer gebruik jij hem het meest en wat doe je eronder? kleertjes of pyamatje of alleen een romper?

18. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

Jul 22, 2008
    549
    0
    0
    ZOHEEE klaar!
    Wat een geklets hihi!

Even denken:

@Lovely, succes morgen!
    @Sybje fijn dat alles goed is met jelmer!
    @Joveli, esmee is ook een buikslapertje

@hyvers, ik heb denk ik nu iedereen toegevoegd of gezien bij mij. Gezellie! Ik zal even mn foto's binnenkort updaten, die erop staan van Esmee zijn 7 weken oud. Morgen zal ik jullie hyves is gaan bekijken, ben benieuwd, gezichten bij de nicknames.

Vandaag naar gynacoloog geweest en hij vond mijn KS litteken een SCHOONHEID?!
    (Ook trouwens iets van 15cm)
    Dat hoor je niet vaak bij de GYN zeg ik haha!
    Ze gingen ook ff van binnen voelen, hmmm dat was minder, om te kijken hoe het met mn baarmoeder was. Hadden jullie dat ook?

19. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

Jul 22, 2008
    549
    0
    0
    Enn nog iets;

Ik wil een spiraal laten zetten, heb een afspraak gemaakt over 2 weken.
    Nu vind ik het opeens weer eng, raar he... heb het voorlopig wel gehad met 'gedoe' down under!
    Dus hier ook zeker nog geen tweede hoor. Al vind ik het heerlijk, en snap ik de kriebels voor een tweede heel goed, die heb ik ook als ik er goed over nadenk. Maar nu nog ff niet, eerst even andere dingen...

20. 078mama

078mama Niet meer actief

He gatsie...morgen werken...ik moet er niet aan denken! Ik moet woensdag weer! Maar zoals het er nu uitziet moet ik me nog even ziekmelden. Ff afwachten hoe ik me volgende week voel. Maar ik leef met je mee!

Dus meer kindjes slapen niet zo veel overdag. Wel lastig, als je een keer iets wilt doen zoals ik vanavond een uitgebreid diner op tafel wilde zetten. pfff niet te doen!

Share This Page