Ik denk dat het wel goed is hoor dat hij doorslaapt. Als hij 's nachts echt voeding nodig zou hebben dan zou die daar wel om vragen. Maar je moet er wel rekening mee houden dat het doorslapen bij bv baby's ook zo weer voorbij kan zijn, hij kan straks wel ineens weer behoefte hebben aan een voeding. Liam komt de afgelopen nachten 1x per nacht (rond 4 uur) dus daar zijn we al heel erg blij mee haha. Maar dan drinkt hij echt nog flink dus hij heeft die voeding echt nog nodig. Maar Liam woog vanochtend alweer 6300 gram dus misschien is het ook wel gewoon een klein vreetzakje haha
oke meen dankje wel .... jelmer spuugt lachend ..... ben er nog niet over uit of Jelmer nog last heeft van zijn operatie ....volgens mij heeft hij soms pijn ...maar dat kwam ook meer omdat papa pamper 2 aan had gedaan ipv 3 ...en dat kan op zich wel maar met hechtingen zit dat niet echt lekker ...
Ik ga maar eens aan de schoonmaak. Wil vanmiddag nog even de stad in en dat is ongeveer 30 min. lopen met de kinderwagen (en ook weer 30 min. terug). Edit: het regent. Dan maar dichter bij huis.
goede morgen Tim heeft gelukkig vannacht goed geslapen. Hij heeft de fles van mijn man gehad om half 7 en nu slaapt hij nog steeds. Voor wie ik nog niet met hyves gehad heb en die wil. De mijne is: www.mariellevanberkel.hyves.nl gr MarielleB
Hallo! Beter laat als nooit 20-11 was ik uitgerekend van onze dochter. Uiteindelijk ben ik op 17-11 bevallen van een prachtig meisje Demi Quinti Ze slaapt al vanaf dag 1 door helemaal geweldig dus Ze was 3678 gram en 52 CM een flinke dame dus Verder doet ze 't onwijs goed en zijn we dolgelukkig met onze lieverd!
Hoor net op het nieuws dat er op een kinderdagverblijf in belgie 3 kinderen dood zijn gestoken, 2 leidsters en veel gewonden. Door een man die daar waarschijnlijk een voorstelling had gegeven als clown ofzo.. Hoe kan iemand zoiets doen!
@sybje Een klein beetje nutriton door je voeding doen dan gewoon 1 schepje ... Zei de ka vandeweek ook tegen mij ... In het begin gebruikte ik Nutrtion omdat hij zijn fles in 3 min leeg dronk en nu moet ik omdat hij af en toe een mondje overgeeft 1 schepje op een fles doen... misschien ook es proberen ?
He dames horen jullie ook net het vreselijke nieuws. 5doden in een kinderdagverblijf in Belgie. 3 kindjes en 2 volwassenen en nog een aantal gewonden. Dader is gevlucht. Krijg je toch kippenvel van. denk je als ouder dat je kindje veilig is daar en dan gebeurd er zo iets. ben er gewoon geschokt van. gr MarielleB
Ik heb gisteren Jayden om 23 uur op bed gelegd en moest hem vanmorgen om 7.45 uur wakker maken omdat we moesten zwemmen anders had ie nog langer geslapen ... Misschien morgen hebben wij ook een uitslaap dag
Heee meid, gefeliciteerd! Ik weet nog dat ik toen wel eens op jullie beebiesite keek geloof ik haha. Heb net even de foto's bekeken, wat een lieverdje!
Hmmm.... en ik heb net vanmorgen Ediah voor haar eerste oefenochtendje naar het kdv gebracht... ga haar maar snel ophalen.... (was al de afspraak hoor, dat ze vandaag maar tot 12.00 zou blijven! )
Ik kreeg ook direct een %^&% gevoel dat L. volgende week ook voor het eerst heen moet.. Stel je voor dat zoiets gebeurt, er zijn zoveel gekken..
DENDERMONDE - Bij een steekpartij in een kinderdagverblijf in het Oost-Vlaamse Sint-Gillis bij Dendermonde zijn vrijdag vijf doden gevallen. Het zou gaan om twee volwassenen en drie kinderen. Er zouden twintig kinderen gewond zijn geraakt. Dat meldden Vlaamse media vrijdag. De politie is massaal uitgerukt. De dader is inmiddels opgepakt. Dat heeft minister Guido DePadt van Binnenlandse Zaken bekendgemaakt. Het drama speelde zich af in kinderdagverblijf Fabeltjesland in de Vijfde Januaristraat. In het gebouw is ook een naschoolse opvang: De Rakkertjes. Sint-Gillis ligt tussen Brussel en Gent. Zwart-witte strepen "Een man met zwart-witte strepen op zijn gezicht geschilderd kwam het verblijf binnen met een mes en ging lelijk tekeer'', aldus een VRT-verslaggever die ter plaatse getuigen sprak. Burgemeester Piet Buyse van Dendermonde meldde dat de kinderen en volwassenen die ongedeerd zijn gebleven uit het verblijf naar een opvangcentrum gaan voor psychologische bijstand.
Brr, een flink drama inderdaad. Nou ja, zo'n gek kan overal rondlopen en toeslaan, dus die kun je feitelijk ook overal tegenkomen. Hoop idioten zijn er op deze aardkloot zeg. Hier een af en toe wat onrustig en ziekig meisje. Hopelijk voelt ze zich snel weer wat beter. Ondertussen zijn we druk aan het zoeken naar een gastouder, maar het is echt een drama hier in de buurt. Gewoon erg weinig aanbod, en wat er is, word je echt niet vrolijk van: huizen die stinken naar huisdieren, superklein, rommelig en noem maar op. Nee, daar ga ik mijn kind never nooit niet wegbrengen. Nu lopen mijn sollicitaties op zich wel aardig, maar ik zal ook niet meteen 1 februari aan de bak zijn, dus we hebben nog wel ffies, maar niet heel lang. @lovely: succes met je werkdag en sollicitatie.
Ik haat clowns. Wat erg zeg! Ik ga ook eens op het nieuws speuren. Doet me denken aan die kleuterschool in Schotland een jaar of 10 geleden en aan dat jongetje dat in Nederland zomaar doodgeschoten werd. Was dat in Brabant?
Jah dat was hier in Hoogerheide, zijn keel was doorgesneden... mijn man heeft daar verslag van gedaan... pfff...