@Inie waar kom je vandaan? brabant? Ik woon zowat tegen de belgse grond aan... Nog geen kwartier rijden
@Baylee haha van de pil, ja daarom doe ik dus een spiraal, ik ben ook zo'n ramp met de pil hahaha! En ik ben echt gek op Brugge (ik zou dr wel willen wonen!), als ik naar NL ga, ga ik echt altijd met een vriendin een dagje Brugge doen. In februari staat de dag al geplanned! Lekker shoppen en ons ongans eten aan garnalenkroketten en lekkere broodjes bij zo'n broodjeszaak bij een kerk in de winkelstraat. To die for, zo lekker... En het heerlijkste is; met pijn in je voeten, een kofferbak vol tassen weer terug naar huis rijden. Hier sprak een echte shopaholic... hihi -schaam-!
Nee Zeeland, Zeeuws-Vlaanderen! En wel Aardenburg (je kan lopen naar de Belgische grens!) hahaha maar er is denk ik niemand die dat gehucht kent! Dichtbij Sluis en Breskens enzo.. Kortom -> ik WAS een reserve Belg
@ienie en mini Haha en de Bruggelingen die gaan altijd naar Sluis En ik ken Aardenburg wel hoor maar ja wat wil je zo'n korte afstand van Brugge ! Weet je dat ze 1,5 week geleden op zondag de Damse vaart vrijgegeven was om te schaatsen ... Lekker schaatsen van Sluis naar Brugge
Hoi! Mag ik ook nog meedoen?! Ik ben een beetje laat maar ja... Ik ben op 10 november mama geworden van Levi. Het is een heerlijk mooi en lief mannetje. Ik ga m'n best doen om zoveel mogelijk bij te lezen! Groetjes Linda
Nou, mijn vriend is er ook gekomen door de spiraal heen.. Maar goed, dat was 'alleen' een spiraal nu heb je hormoonspiralen toch? Die zijn toch nog weer veiliger?
@ pil Ik ben voor Jayden ook zwanger geraakt door de pil heen en nam elke dag heel trouw mijn pil zonder er ook maar eentje te vergeten ! Maar ja dan zal ik wel die 0,01% geweest zijn....
@Ienie en minie, ik ken Aardenburg wel hoor. Wij gingen vroeger altijd in een huisje in Retranchement.
Nee hoor, mijn huisarts vertelde dat 1 op de 100 vrouwen zwanger wordt ondanks dat ze de pil goed gebruikt. Vaak kan dit komen door een te lange stopweek (Een hele week is niet voor iedereen goed, bij sommige meiden is dat te lang en kan er wel een eisprong plaats vinden) of de pil is gewoon simpelweg te licht. Hij adviseerde daarom alle vrouwen die echt niet zwanger willen worden het altijd met pil én condoom te doen.
pffff rot griep.... Gelukkig heeft mijn meisje nergens last van... Ien, ga je haar uitzwaaien (om er zeker van te zijn dat ze echt weg is )
Ik ben op de een of andere manier heel erg aangeslagen door de gebeurtenis in Belgie. Als ik naar Nikolai kijk, kan ik er met mijn volle verstand niet bij dat iemand baby's wil neersteken. Wat een vreselijk monster/beest.
hoi wat een pokke weer. moest net er echt even door voor boodschappen even een vraag aan mama's die babyzwemmen. welke zwembroekjes hebben jullie. ik kan namelijk alleen luiers vinden vanaf 7 kg. en Tim weegt pas 5 kg. en we wilden binnenkort gaan zwemmen gr marielleb