Ja, wij gaan ook naar de huishoudbeurs/9-maandenbeurs! Op de zaterdag... Nou, ik ga weer druk verder, krijg direct visite en moet nog veel doen. Walter is even bij oma aan de overkant. Die moet ik ook nog ophalen. Tot morgen! P.S. Kersje, wij gaan zondag naar de Noordelijke motorbeurs. Volgens mij is er volgend weekend een motorbeurs in Utrecht (anders in februari). Ga je nog heen? En wie was die andere motorrijdster ook alweer? En was jij het Tipp, die achterop ging? Of ben ik nu weer helemaal in de war? Heb nog steeds last van zwangerschapsdementie volgens mij...
Sybje: Ik heb L alleen een paar keer alleen achter gelaten bij mijn moeder (zonder moeite) zonder echte moeite omdat ik weet dat mijn moeder precies weet wat ze moet doen en hem goed kent. Maar nu, na dit vreselijke drama in Belgie, spoken ineens de engste dingen door mijn hoofd. Pff, vind het ook zo erg. Ik kan niet eens naar het nieuws kijken want dan schiet ik weer vol..
Nieuwe dames: welkom! Wat is Nathan een leukerd! Margreet welkom terug Tïpp blijven kletsen hoor, gewoon 1000x hetzelfde verhaal opnieuw vertellen! En je schoonloeder weet niet waar ze het over heeft... Zieke dames: beterschap! 9 maanden/huishoudbeurs: ja ik ga Waarschijnlijk met mams, maar ik weet niet zo goed wat ik met Luca doe. Meenemen houdt in dat ik daar met een kinderwagen loop, lijkt me niet handig. Draagzak is te zwaar voor een dag. Als ik hem thuis laat moet ik daar kolven. Wat doen jullie? Met of zonder baby?
Joveli het nieuws in België is natuurlijk verschrikkelijk en de grootste nachtmerrie van elke ouder. Maar de kans dat zoiets gebeurt is kleiner dan de kans dat je onder een bus loopt. En toch ga je naar buiten met L. Probeer het wel in die proporties te blijven zien.
ja dat was ik janny Ik denk dat ik christine thuis laat. Je komt niet vooruit daar met wagen... Knuffel wen... Thanks san, voor je lieve woorden (had jij het zwembad nog gebeld? )
Knuffel voor wendy...! wen, misschien helpt dit: jezelf even in jesse verplaatsen.... hij is nu heel erg huilirig... maar misschien voelt hij zich niet zo lekker, wil hij alleen maar bij mama zijn... misschien heeft hij een sprongetje... maar dan kan hij morgen weer wat nieuws... Op deze manier heb ik vandaag volgehouden, en voel ik me nu geen melkkoe want Tygo drinkt elke 30 min/ uur ofzo bij me....
Hij heeft vandaag maar een halfuur geslapen en ligt nu net weer 5 min te slapen.... verder is het huilen... en danweer ff stil zijn.... huilen.... drinken.... stil zijn.... huilen.... drinken.... zelfs tijdens het avondeten hing hij aan de borst... Ben vandaag dus Bertha 32
Dat huilen gaat door merg en been he? Ik vind dat zo erg. soms gaat hij zo hard dat ik bang ben dat hij stikt....
wen weet precies hoe je je voelt ....jelmer heeft vandaag mega veel gehuild .....vond het ook echt effe niet leuk meer ...bah .... morgen is het papa dag ...ik ga werken !
ja inderdaad... soms zou wil ik hem wel ff schudden om te zorgen dat hij ademhaalt.... hij heeft vandaag wel wat nieuws... het na-apen van tong uitsteken.... mijn schoonzusje van 15 kwam erachter en heeft hiermee Tygo 10 min zoet gehouden vanmiddag... en lachen vond hij het.... gek jochie
@ sybje: waar heb je die leuke dingetjes vandaan voor je banner? welke site? Ik heb maar 5 GB met digitale scrapbestanden maar vind die van jou sooooo lief
ja erg he. Het is ook zo zielig. Hij is alleen ff stil als hij op onze arm ligt. Maar verder nergens. Hij heeft een temp. van 37,6 dus ook geen koorts toch?