Dat zou heel goed kunnen Tygo slaapt hier nog... zijn papa ook (die heeft nog steeds fikse ooronsteking) en ik ben lekker Tygo's geboortefoto's aan het scrappen
@Joveli, het was inderdaad zwaar.. ondanks dat K. gewoon thuis kan blijven en ook het werken opzich in combi met die nachten enz is best zwaar! Trouwens over dat in belgie.. brr 20 jaar en dan al zó gestoord? jammer dat er in NL geen doodstraf is En ik kan mezelf héél goed voorstellen dat je inzit over de opvang, zou het ook heel erg vinden K. naar een opvang te moeten brengen... @San, ik twijfel ook nog mét of zonder baby.. ik wil m eigenlijk gewoon meenemen maar met kinderwagen is wel lastig denk ik.. @Wendy, wat onwijs zielig heeft die niet ergens last van misschien? @Zwemmen, iemand zwemluiers al getest? Heb 2 TE schattige zwembroekjes gehaald voor K. maar die zijn niet drolbestendig ben ik bang Wen, nee dat is idd geen koorts.. hmm moeilijk zo hé... K. had het toen straks ook, volgens mij waren het onwijze krampjes! Toen op zijn buikje in mijn bed gelegd en ernaast gaan zitten en is die in slaap gevallen.. heb hem om 8 uur wakker gemaakt voor een voeding (aangezien hij die normaal om 19:00 krijgt)
ja zeker ik ben dan ook steeds bang dat er iets met hem aan de hand is. Maar hij drinkt,poept en plast heel goed en snachts slaapt hij ook goed. Dat t lijkt me niks om me zorgen over te maken. Ik zit nu lekker met de laptop op de bank en bart loopt door het huis Jesse slaapt nu in de zak.
Klinkt inderdaad goed Wen en niet dat hij ziek is.. jezelf proberen niet te druk maken komt goed! KNUFF! Misschien is hij morgen weer 1 groot pretpakket
Ik hoop het lieverd want het is idd vandaag wel heel erg maar hij heeft het al 4 dagen Hoe gaat het met jou. Viel wel ff tegen he meissie..
Pff klote zeg Wen, hopelijk wordt Jesse weer snel de oude vrolijke Jesse En ja vandaag viel écht tegen.. pff.. Trouwens, wie heeft nog die link van toen straks met die foto's enz van dat kinderdagverblijf? Was jij dat Noatje?
via telegraaf.nl en nu.nl vind je foto's Heeft iemand nog (tips voor) leuke scrapdingetjes? Meiden, ik ga slapen. Tot morgen