Slaap lekker knap meisje! Een uih ahh van K. terug en wen idd heel schokkend bah.. die ene foto met dat bebloede shirtje.. bahbahbah
Ken je www.Shabbyprincess.com al? en hier staan elke dag downloads op: http://digifree.blogspot.com/ leuk en verslavend is het hé? ik doe het al 4 jaar... ook op/met papier
kben heel onverwachts uit eten gegaan Khad te vieren dat me uitkering eindelijk gestort was voor me zwangerschapsverlof ... ik zat al van oktober te wachten dus das pas 14 weken dat ik zat te wachten Uwv kon de nieuwe wet van de zelfstandige zwangeren niet aan
Er gaat mbt moorden in Belgie een theorie rond dat de man als ´The Joker´uit Batman verkleed zou zijn gegaan omdat hij misschien fan was van Heath Ledger. En Ledger is overleden op 22.01.2008
daar daccht ik dus ook al aan ...omdat je gisteren en eergisteren ook iedere keer reclames en stukjes zag op tv met heath ledger in"the joker" ik zat vannacht te denken .....je zal de politie zijn die hem op moet pakken ....of de arts zijn die hem moet behandelen ....hoop dat hij goed nagkeken word in het gevang ...bah @noah : ik zoek vanavond even op waar het kitje vandaan komt ! was niet gratis volgens mij ! @wendy: hoe heeft jesse het verder gedaan gisteravond en vannacht ? @al : Jelmer kon gisteren niet lekker in slaap komen ook weer huiken ...en hij kwam vannacht in eens voor een voeding ...maar even kijken hoe het voeden vandaag gaat hij mag nl maar 5 x 180 ...... oke ik ben werken ..bah
hoi hoi hoi, afgelopen nacht weer een super nacht gehad. Bart om 23:30 de fles en weer lekker naar bed. Hij kwam pas om 6:30 en dat alleen maar omdat hij zo moest hoesten! Als hij nu hoest dan hoor je gewoon dat het slijm los komt te zitten. Dus hij is toch een beetje verkouden geworden.... maar ja, dat was eigenlijk wel te verwachten met drie verkouden mensen in huis. Ik hoop dat hij dit zo gaat doorzetten. Dan gaan wij proberen langzaamaan de fles naar 22:00/22:30 te krijgen dat hij daarna een lange nacht gaat maken. Dit om al vast te wennen aan wat in de toekomst komen gaat om nog langer te slapen. Ik hoop het zo! @zieken, van harte beterschap en doe het maar lekker rustig aan. @België, ..........ik heb hier gewoon geen woorden voor zo erg vind ik dit. @all, wat mij opvalt de laatste tijd is dat als ik t.v. kijk en ik zie iets in een film of serie gebeuren met kleine kinderen en dan met name met jongens dat ik gewoon een brok in mijn keel krijg. Gisteravond was ik "Law & Order C.I." aan het kijken en daar werd een jongen van 8 jr. door zijn vader gedwongen om goed te leren voor een universiteit maar die jongen kon het niet, hij wilde alleen maar een jongen zijn en niet een genie van 8 jr. Hij begon te huilen bij een politieagent en ik kreeg gewoon tranen daarvan in mijn ogen. Zo raar! Zou dit nu echt komen omdat ik nu zelf 2 jongens heb? Heeft 1 van jullie dit ook of ben ik de enige? Oja, belde mijn moeder net op van uit Oostenrijk. (skievakantie geweest) Met een lijstje wat wij even MOESTEN doen voor hun voor dat ze thuis komen. 1. De auto v an de oprit. 2. De verwarming hoger zetten. en dan 3 of ik even bolletjes kan halen omdat ze anders morgen niks te eten hebben! Dit is toch te gek voior woorden dat mijn moeder van uit Oostenrijk even gaat commanderen wat wij moeten doen voor hun. De broodjes slaat alles. Dit kunnen ze zelf ook wel kopen als ze terug zijn. De winkels zijn t/m 8 uur open. Mijn ouders vragen nooit zo iets normaal het is altijd je moet..... Nou dan beginnen bij mij de netharen overeind te staan. :x :x :x :x Zo weer opgelucht dit moest ik even kwijt.
@belgie: hij wilde waarschijnlijk nog een slachtpartij op een ander kdv aanrichten. Hij had ene briefje bij zich met de naam van een 3e kdv op 3km van de 1e... Gelukkig werd ie eerder opgepakt...
Goedemorgen! Walter heeft weer (!) van 1.00 tot 8.00 geslapen! Hij krijgt nu echt een ritme sinds 3 dagen. Om 0.00, 8.00, 12.00, 16.00 en 20.00 wordt hij wakker voor de voedingen. Ik ben helemaal supertrots op m'n mannetje! @San, wij nemen Walter mee naar de hhb/9-mbeurs. Hij is erg makkelijk en wil graag autorijden en wandelen. Qua drukte + kinderwagen is het misschien niet zo praktisch, maar dat zien we dan wel weer. @Wen, ik denk dat Jesse echt zijn 8-wekelijkse sprongetje heeft. Zoals jij het verteld, lijkt het daar op.
Goedemorgen! Het is inderdaad niet te bevatten, het drama in België. @San: je hebt wel gelijk hoor, de kans dat zoiets nog eens gebeurt is erg klein, dus laten we niet in paniek raken en onze kids niet naar een KDV meer willen brengen. Over opvang gesproken: ik ben eigenlijk best jaloers op degenen die wel gewoon een plekje hebben op een KDV voor hun ukkies. Micky is in 2009 nog niet aan de beurt (kheb ingeschreven bij 12 weken zwangerschap...) en wij zijn dus druk bezig geweest met zoeken naar een gastouder, maar tot nu toe is dat echt om heel verdrietig van te worden! Stinkende huizen, rommel op de grond, 7 kids in een gewone auto meenemen...ik word er echt treurig van. Waarschijnlijk zullen we het gewoon zelf moeten gaan oplossen met alle hulp van de mensen om ons heen, maar daar voel ik me zo bezwaard bij... @Chebu & Ienie: hier ook een bekende van Retranchement en Aardenburg hoor Familie van mijn vriend woont daar. De eerste woont de overgrootopa van Micky (95 jaar!) en in de andere een neef van mijn vriend. En ik zie ook nog plaatsen als Eede, Lewedorp en Maldegem op onze adreslijst staan, maar die families ken ik eigenlijk niet echt. @9mnd & hhb: die laat ik ff heel hard passeren. Ik zou er gillend gek worden, dus ik begrijp de mannen die niet willen eigenlijk wel hoor. @janny: wij gaan waarschijnlijk wel nog ff naar de motorbeurs ja. Mijn vriend zijn motorclub staat er ook. Wanneer gaan jullie? Fijn dat Walter wat ritme heeft gevonden hoor! Dat maakt het leven een stuk makkelijker he