We zouden eerst morgen gaan, maar gaan nu vanmiddag. Dit is wel de Noordelijke Motorbeurs hoor! Naar die van Utrecht gaan we niet, want die valt tegelijk met 2 verjaardagen. Wij willen ook even kijken mij de USA-motorreizen stand. Dit lijkt ons zo gaaf om een keer te doen. Over de Route66 touren op een 'echte' motor... Hoe heet de motorclub van je vriend?
Ja, ik heb van die Noordelijke ook wel eens gehoord, maar nooit geweest eigenlijk. Zijn clubje staat op de beurs in Utrecht, dat is van de Yamaha FJ club. USA lijkt mij ook fantastisch om een keer naartoe te gaan, maar op de motor trekt me dat niet zo...kheb van de week nog een filmpje van R1 Sjaak gezien (ken je die?) en dat is toch echt alleen maar lange lange lange rechte wegen. Maar goed, je zal wellicht ook moeten weten waar je heen moet gaan. Veel plezier in ieder geval!
Goedemorgen! Wen: Hoe is het met die lieve Jesse? Bij ons was het na de ergste dag ineens afgelopen dus ik hoop dat dat bij jullie ook zo is..
Wanneer had Liam dat sprongetje? Hoe is het met Jesse, wendy? Even een vraag over de 'onderkant' de dames die geknipt en gehecht zijn blijf dat plekje bij jullie soms ook gevoelig? Ik voel het soms echt nog een beetje. Tygo was vannacht om 2 uur aan het jengelen en om 3 uur aan het huilen eerst geprobeerd in te bakeren en toen sliep hij tot kwart voor 6 en had om 22.00uur zijn vorige fles gehad helemaal trots! Zou dat inbakeren hem echt rust geven....
@Kersje: Nee, heb dat filmpje niet gezien. Wel hebben we de afgelopen 2x '... op wielen' gezien (weet even niet meer hoe dat programma heet, op RTL7 volgens mij). Dat ging over motorrijden in de USA. Daar zaten hele mooie stukjes in. In de USA heb je ook hele mooie bochtige routes (mijn favo, scherpe bochten) en ook routes door de bergen. Ben wel al een paar keer met een huurauto door de USA gereden. Met een camper staat ook nog op ons lijstje. We gaan zeker even bij de Yamaha-stand kijken, aangezien ik op een Yamaha-radian rijd. Wil even kijken naar nieuwe spiegels en een windscherm. Dank je wel, jullie ook alvast veel plezier voor de beurs in Utrecht (voor als ik het je strakjes vergeet te wensen). @Tipp, gaan jullie nog naar de motorbeurs? @Lot: Ben ook ingeknipt en gehecht (te ver ingeknipt, daarnaast ook nog een stukje gescheurd). Eigenlijk heb ik er geen last meer van, maar ik voel de littekens wel zitten. Deze zijn een beetje bobbelig. @All: Hebben jullie al iets van speeltjes in de auto? Meestal slaapt Walter wel in de auto, maar aangezien hij nu steeds langer wakker is, is het wellicht leuk voor hem als hij daar ook iets te zien/doen heeft. Wat hebben jullie? Iets hangen ofzo, waar geluid in zit of waar hij/zij tegen aan kan slaan?
Ediah heeft vannacht opnieuw doorgeslapen: pas om 5.30 weer wakker! Is begonnen na haar 8-weken sprongetje, geeft misschien hoop voor degenen die nu een paar moeilijke dagen doormaken! Hier geen last meer van de knip, is echt prima genezen. Gisteravond voor het eerst sinds tijden weer eens lekker een paar wijntjes gedronken. Mijn schoonvader uit Italie werkt tijdelijk in Duitsland en kan dus nu iets makkelijker langskomen. Hij is nu hier en het leek een mooie gelegenheid. Aangezien ik zo'n 1,5 liter voorraad bv in de vriezer heb staan hebben we daar maar een portie van ontdooid. En zelf dus gekolfd en... weggegooid! Voelt toch een beetje alsof je vloeibaar goud door het putje weggiet...
goedemiddag... bewogen weekje deze week. gister was Dick (mijn vriend) jarig. Hele huis vol bezoek, waardoor Denise teveel prikkels kreeg, niet wilde slapen en uiteindelijk ontzettend hard/lang moest huilen. Gelukkig was ze zo moe dat ze daarna de hele nacht weer lekker heeft geslapen. vanmiddag moeten we op crematie, en dan vanavond komen onze vrienden nog langs voor de verjaardag van Dick. Morgen wederom een verjaardag. Maandag naar het ziekenhuis, Dinsdag weer een crematie woensdag een belangrijke teamvergadering op het werk Donderdag even niks en dan vrijdag kraambezoek van een aantal collega's en dan wederom een verjaardag! dus als ik er weinig ben deze week is dat niet verwonderlijk.. ik zal nu even terug lezen
super! ben ook helemaal scrap verslaaft! alleen nog niet digitaal, dus dit is een mooie kans om dat eens te gaan proberen!
hij heeft gehuild tot half 12 toen hebben we hem de fles gegeven. Daarna in bed gelegd en hij heft geslapen tot 6:30 en toen weer van 7 tot 10:30. Hij heeft net weer een fles gehad en nu slaapt hij alweer een uur in de box. Gelukkig een hele verandering vergeleken met gisteren ben zoooooooooo blij! Lief dat je het vroeg. Hoe is het nu met Jelmer?
@ wendy: alles op die 2e site is gratis op shabby princess hier: http://shabbyprincess.com/downloads.asp Shabbyprincess heeft 4x per jaar een gratis kit die altijd heel mooi zijn!
Ik voel het alleen nog als ik sta en ineens heel hard moet hoesten of lachen haha. Verder geen last van gelukkig.
haha daar ben ik ook mee bezig. Ik denk dat ik alles op een cd brand. Dan kan ik mijn pc lekker leeg gooien
Ik denk dat ik als ik alle lessen etc. geordend heb, ik die weggooi en dan alle materialen hier op de server zet...