Ff een kort berichtje want m'n schoonmoeder is hier een weekendje en dan is het natuurlijk een beetje aso als ik op zolder zit te internetten... (ik heb gelukkig itt sommige anderen hier wel een schat van een schoonmoeder). @Lot: mijn (forse) knip is op zich heel goed genezen maar trekt soms inderdaad nog wel. En het litteken is een soort bobbel. Enne meiden... kan het zijn dat je door het hechten wat nauwer bent geworden? Is niet echt fijn... @all: dankudanku voor de complimentjes over Nathan, ik heb ook wel foto's waar 'ie wat minder voordelig op staat (hamsterwangen!), maar die plaats ik uiteraard niet En net als Tygo is Nathan ook helemaal dol op het tong-uitsteek spelletje, dan ligt ie helemaal in een deuk (zonder geluid, echt reuzegrappig) @België: vre-se-lijk, heb er echt geen woorden voor. Ik hanteer de struisvogelpolitiek en lees en zoek er helemaal niets over, want dan word ik echt gek. Het idee dat jouw beebje daar zou zijn.... Ik heb het met overig nieuws ook hoor, was altijd al best snel geraakt door leed, maar kan nu sinds Nathan er is echt nergens meer tegen. Nou, ik ga snel weer naar schoonmams toe, fijn weekend allemaal!
Fijn weekend meid! Leuk dat je toch ff kwam kijken. Jesse steekt trouwens ook constant zijn tong ut. Echt zo grappig
ik heb nog een aantal links tussen mijn favo's.... zal ze eens uitzoeken binnenkort hier rompers voor 1,- gescoord bij de HEMA
Dat ukje van mij valt gewoon overdag niet zomaar in slaap zeg! En het is ook niet aan haar af te lezen dat ze moe is, want zolang er ook maar iets gebeurt blijven haar ogen zo groot als schoteltjes en blijft ze overal naar kijken en luisteren. Maargoed, leg haar nu maar gewoon af en toe op bed, negeer het brullen een poosje... en dan valt ze toch wel degelijk in slaap! Waar is die gebruiksaanwijzing toch, moet zoveel zelf ontdekken!...
Haha ja het is niet altijd even makkelijk. Overigens is Jesse vandaag echt een voorbeeldig kind. Super lief en heel vrolijk. Ik kan mijn geluk niet op
Het was trouwens echt een sprongetje... meneer heeft nu zijn handjes ontdekt, speelt opeens in zijn interactieve wipstoel.... zo verschrikkelijk leuk!
hoi het even met een slapend kind op de arm. Tim is wisselen vrolijk en dan weer ontroostbaar. Nog bezig met zijn sprongetje denk ik. vanavond naar mijn ouders mijn vader is jarig en we blijven slapen. Morgen gaan we naar de sauna. voor de eerste keer Tim achter laten. maar ik heb wel zin in de sauna. Lekker met massage en zonnebank. dus iedereen een fijn weekend. gr MarielleB
@ janny: wij hebben de Luca spiegel in de auto, die is eigenlijk voor ons. Maar Laura kijkt er ook graag in. Daarnaast slaapt ze 90% van de tijd die ze in de auto zit, ongeacht of het nou tijd is voor een dutje of niet.
Oeps... ben niet zo handig met de computer... dit is wel een heel onbescheiden formaat foto die ik daar geplaatst heb!
Hier voel ik em ook nog weleens een beetje, niet pijnlijk ofsow Beetje rare vraag, maar het voelt ook niet goed, bij jullie? Voel wat uitstulpels ofsow