@Mariek: fijn dat het beter gaat met Lieke joh! Ik vroeg me van de week al af hoe het met jullie ging. Kan ze d'r vestje al aan? Micky kan jouw boek helaas nog niet lezen, maar alle visite vind het een cool boek in ieder geval En wanneer mag jij weer aan de bak?
Dan ben ik blij dat we hier 'zacht' water hebben zeg. Vind het al lastig dat ik met deze voeding water nodig heb wat net van de kook af komt, maar dan ook nog ontkalken etc zou wel een hele toer worden.
ja, ach... je went eraan. En die ontkalker is gewoon een kan, waar water door een filter loopt. Is dus geen extra werk. Kan vullen en klaar...
Hm iedereen doet t blijkbaar anders . Toch eigenlijk vreemd dat daar niet 1 richtlijn voor is. Ik las vanavond bij Nutrilon op de site dat je gekookt water moet gebruiken en Frisio en het voedingscentrum raden handwarm water uit de kraan aan . Nou wij hebben vanaf vanavond maar besloten toch afgekoeld gekookt water te gaan gebruiken en dan in de magnetron weer opwarmen. En dan nog een vraagje hoe is t met de regelmaat hier? Ik merk toch dat ze overdag erg weinig echt in bed slaapt Hebben jullie echt tijden dat jullie kindjes overdag in bed liggen? Hier nog 5 weekjes verlof, moet 3 maart weer beginnen. Maar heb wel zin moet ik zeggen, zie alleen wel tegen het wegbrengen naar het kd verblijf op... @Kersje: Nee ze heeft het vestje nog niet aangehad. Lijkt me wel geschikt voor morgen als zondags vestje En had t boek idd zelf ook gehad, volgens mij gaat dat aanslaan straks als ze in de poep- en plas fase komen dan is dat lachen natuurlijk (voor de liefhebbers die willen weten om welk boek t gaat: http://www.bol.com/nl/p/boeken/over-kle ... index.html )
oh ja dat boekje had ik ergens gezien. Lijkt me wel een grappig boekje Ik heb laatst dit boekje gekregen (ik vond het zelf ook erg leuk, maar dat krijg je als je kunstgeschiedenis hebt gestudeerd ) http://www.bol.com/nl/p/boeken/het-klei ... index.html
Ik ben dol op dit boek: http://www.bol.com/nl/p/boeken/raad-een ... index.html @sybje: zo dat pakket is niet goedkoop, wel een leuke shop! Betaal je daar met Ideal of Creditcard? Ik ga slapen...Truste
Hebben jullie ook een speelkleed/speelboog voor jullie beebjes? Ik zit online te zoeken naar iets wat leuk kan zijn, maar vind ze best prijzig. Deze http://www.kraammandje.nl/speelboog-groot-vloer-activiteiten-speelkleed-kussen-p-2676.html spreekt me wel aan. Het kleed is groot, dus ze kan er heel lang plezier van hebben. Iemand een tip voor iets anders?
Ik wil de Rainforest Fisher Price kopen. Ik ben nog op zoek naar een donkerblauw polootje maat 62. Maar bij Ralph Lauren vind ik ze veel te duur. Bij de H&M hebben ze geen poloshirtjes. Hmm, ik kan nog eens bij de Zara kijken.
@chebu : ik heb een heel leuk polotje gekocht van mcgregor ! zo lief ( en duur) @noatje : heb het niet alleen gekocht ,......maar ik betaal altijd met paypal ................ Hier gebruiken we altijd gekookt kraanwater , het water is hier te hard om te drinken en Jelmer kreeg er darmkrampjes van ....
rainforest fisher price is idd super.. heb ook die speelmat! Vooral t aapje wat eraan hangt is favo hier Hier een MEGA goede nacht met de eerste fles om........ 08:30 !
Ohhh McGregor is zó lief! Kay heeft er een aantal blousjes en broekjes van! Ik ga nu 2ehands kleding van Kay op i'net zetten... allemaal al te klein 3 grote tassen vol... zo jammer! Vooral omdat het zowat allemaal superduur spul is (D&G, Baby Dior, Burberry, Bikkembergs etc.)
Goeiemorgen, hier weer een doorslaper! al bijna een week lang zelfs! als hij om 11 uur zijn voeding krijgt slaapt hij tot 5 of 6 uur! Joepie! wij hebben dit speelkleed: Past precies in de box, en zitten lampjes en muziekjes in. Het is het Deluxe Zoo Speelkleed van Tiny Love Vanmiddag om 14.00 kraambezoe... gezellig Ik kon trouwens Tygo's kleine maatjes niet wegdoen dus ze liggen in een andere kast opgeslagen voor een volgende
Noatje, ja sommige dingen vind ik ook wel even slikken... maar aangezien er hier voorlopig zeeeeeeker geen 2e komt kan ik t beter maar gewoonw egdoen..
Ik heb van de week ook alle 50/56/62 uitgezocht. Zijn 2 eerste pakjes zitten in de bewaardoos met z'n eerste speentje, de andere kleren zitten in een doos voor een 2e, en dan heb ik nog een stapeltje dat niet goed genoeg is voor nog een ronde weggedaan. Ik heb ook een speelkleed, maar Luca doet nog niets dus die heb ik nog niet in gebruik. Hij kijkt wel naar z'n mobiel, maar ergens tegen aan slaan ofzo is er nog niet bij. Passief vermaak is geloof ik meer zijn ding, net als van papa en mama
Kay slaat ook nog niet, begint nu wel met proberen wat te pakken.. alleen lukt het 9 van de 10 keer niet haha
@Mariek, wij gebruiken hier ook gewoon handwarm kraanwater, gaat prima. Al scheelt het wel dat we heel zacht water hebben, anders zou ik het denk ik ook niet zo snel doen. Wat betreft de bacteriën is kraanwater absoluut veilig hoor (als je tenminste geen boiler hebt), zeker als je de kraan eventjes laat lopen voor je de fles vult. Nathan groeit zo enorm hard, zelfs sommige 62-kleertjes worden alweer te klein. Wel lachen, we hadden vrijdag reünie van de zwangerschapsgym, moest er natuurlijk ook nog even een groepsfoto gemaakt worden. Liggen er negen van die piepkleine hummeltjes op een rij met die van mij als een grote reus ertussen... Ik heb van de week al tegen hem gezegd dat 'ie maar snel moet leren lopen want hij is bijna niet meer te tillen!