En whabbit idd... en ondanks dat ze het niet direct tegen mij zo deed, al vond ik de eerste lap tekst redelijk belerend idd, lees je zowat in elk voedings topic zo'n reactie van haar..
Ik zou gewoon doen wat je hart je ingeeft, want meestal is jouw gevoel het beste voor je kind ook wat betreft bijvoeding e.d.... laat andere lekker zeuren! Ht CB gaat uit zijn dak als ik tygo voor de 6 maanden zijn potje geef (ook vanwege zijn eczeem) maar hij is een heel erg hongerige baby en een potje is een lekkere afwisseling op mjn BV toch?
Nou ik vind het prima hoor! Ik ben wel van plan om tot 6 maanden alleen borstvoeding te geven en kan daarna heerlijk profiteren van de inmiddels door jullie opgedane ervaring!
even wat anders, gaan jullie potjes geven of zelf maken. Ik wil zelf gaan maken, ik vind die potjes zo vreselijk duur...
Noatje, K. heeft ook wel wat eczeem op zijn voorhoofd maar ik begin steeds meer te twijfelen of dit niet wat uitslag is na zijn antibiotica... ik ga het ook gewoon proberen met 4 maanden, reageert hij er negatief op kap ik er gewoon mee. En das wel handig whabbit
Ik begin met wat potjes (heb er nu al wat staan uit de aanbieding) van Friso want daar zit geen suiker aan toegevoegt. En daarna ga ik ze zelf maken
@Noatje, zit in die van die andere bekende (sorry ik kan écht ff niet op de naam komen ) wel suiker in?
@lovelydk : niks van aantrekken hoor ! Als jij lekker met je kindje wil beginnen met bijvoeden moet je dat doen..... ik wil het ook heel graag doen met 4 maanden ...maar er moet eerst uitgesloten worden of Jelmer kma heeft ...maar ik denk dat ik sowieso niet mag beginnen met 4 maanden omdat hij erg veel huiduitslag/eczeem heeft
Ik ben van plan om Ediah tegen die tijd zoveel mogelijk "met de pot mee" te laten eten. Vanzelfsprekend wel ongezouten en gepureerd. (dit natuurlijk na haar eerst alleen aan "losse" groenten en fruit te hebben llaten wennen). En dan voor als we op stap gaan of als wij iets eten wat ze echt niet mag/kan hebben lekker een potje!
syb, heeft jelmer dit alleen op zn gezichtje of ook op de rest van zijn lichaam? K. heeft t namelijk alleen op zijn voorhoofdje en dit trekt vaak ook helemaal weg en dan zit het er weer eventjes en dan is het weer helemaal weg (klinkt niet als eczeem of toch wel?) Whabbit, dat is nou juist ook waarom ik wel met 4mnd wil beginnen... alvast wennen aan vaster voedsel en voornamelijk wennen aan de lepel zodat hij snel lekker met de pot mee kan eten
Jaaa Olvarit! Hahaha had dehele tijd Otrivin in mn hoofd maar dat is neusspray! Hahaha had ik het toch bijna goed
Nog niet op hetetiket gekeken maar Friso maakt reclame ervoor juist dat het zonder suiker is, en op bv.com staat ook dat er in veel babypotjes suiker zit Je kan er trouwens 5 gratis proberen en omdat de houdbaarheidsdatum bijna een jaar is ..... http://www.frisokindervoeding.nl/705/sc ... ml#subMenu
@Noatje, dan ga ik denk ik ook eens even eerst kijken en anders begin ik ook met Friso extra suiker lijkt me wel écht overbodig nu hihi
@kleertjes, hier past esmee nog in alles. Er is nog niks te klein! Ze begint nu eindelijk is goed in die kleine kleertjes te passen, die zaten eerst zo super los. Blijkbaar heb ik echt een kleintje zo te lezen! @ What the ... is een luiertaart? STOMME VRAAG maargoed, ik probeer me voorstellingen ervan te doen maarja, hihi! Hebben ze niet hier in Aruba haha! @Stomme forummen, en stomme forum-mensen, daar kan ik me ook dood aan ergeren. Ze laten jou en jou mening niet in je waarde. Ik zat zo ook op een ander forum en daar ben ik gestopt, werd er echt helemaal gestoord van. Wat een zeikerds! Gister had papa Esmee een pyama aan gedaan, geweldig leuk, maar wel verkeerd om haha echt zo grappig!
Net even rondgegoogled: in Olvarit zit ook geen toegevoegde suiker (in Otrivin overigens ook niet...). Ga nog wel even naspeuren wat er in de potjes van bijvoorbeeld het Kruidvat zit.
owww haha wat grappig! Ik dacht al zoiets maar toen dacht ik, dat zal het vast niet zijn, maar het ziet er best leuk uit! Haha, hoe verzinnen ze het!