Net gevonden: Kruidvat garandeert de beste kwaliteit babyvoeding: de ingrediënten en de bereiding van Kruidvat babyvoeding voldoen aan de allerhoogste eisen. De zorgvuldig geselecteerde ingrediënten worden zelfs al tijdens de groei regelmatig gecontroleerd op kwaliteit. Kruidvat Maaltijden en Fruit worden gemaakt met één van de modernste productieprocessen waardoor de groenten en fruit na het oogsten snel kunnen worden verwerkt. Op deze manier blijven de vitamines en mineralen maximaal behouden. De warenwet omschrijft nauwkeurig welke ingrediënten in babyvoeding mogen zitten zodat je kindje gezonde en verantwoorde voeding krijgt aangeboden die voldoet aan alle wettelijke normen. Kruidvat babyvoeding is een volwaardig alternatief voor alle bekende merken. De kwaliteit van Kruidvat fruit en Kruidvat maaltijden is even goed, de prijs maakt het verschil. Aan de kwaliteit van de samenstelling worden absoluut geen concessies gedaan. Je wil het beste voor je kindje. Kruidvat zorgt voor de hoogste kwaliteit van babyvoeding maar besteedt geen geld aan dure reclame of verpakkingen. Verder neemt Kruidvat genoegen met een andere winstmarge. Ja, de hapjes en maaltijden van Kruidvat zijn zo bereid dat alle voedingsstoffen behouden blijven. Fruit, groenten, aardappelen en vlees worden door Kruidvat speciaal geselecteerd en gecontroleerd. Alle ingrediënten worden na het oogsten zo snel mogelijk verwerkt. De snelheid en de manier van bereiden zorgen ervoor dat alle waardevolle voedingsstoffen behouden blijven, dus ook de vitamines. Kruidvat fruithapjes bevatten een kleine hoeveelheid toegevoegd suiker om de smaak te verbeteren.Toegevoegde suiker wordt gebruikt om de soms natuurlijke zure smaak van bepaalde fruitsoorten op te heffen. Het is dus wisselend per variant òf en hoeveel suiker er is toegevoegd. Er zijn Europese richtlijnen t.a.v. hoeveel suiker er mag worden toegevoegd aan voeding bestemd voor babys en peuters (heel wenig mag). Dit zijn kleine hoeveelheden waar Kruidvat Fruit hapjes ruim onder blijven. Op de etiketten is het verplicht alle suikers gezamenlijk te vermelden; dit zijn de natuurlijke vruchtensuikers (uit de vruchten zelf) plus het toegevoegd suiker bij elkaar opgeteld. Als je meer wilt weten over de samenstelling van Kruidvat Maaltijden of Fruit hapjes of andere vragen hebt, kun je het beste even bellen met het gratis nummer 0800-9992229
Geen idee wat het is Jesse heeft het ook. Lijken wel schrale plekjes. En idd ook alleen op zijn hoofdje
Whaaahahaha in Otrivin ook niet nee? En dan hier geen potjes van Kruidvat denk ik... wat denken jullie over toegevoegde suiker zoals het in dat verhaal beschreven staat? @Ienie, wat een klein meisje maar dat zie je op de foto's wel.. echt een tenger ding, een HEEL knap tenger ding hihi Een luiertaart is een ''taart'' die opgebouwd is uit luiers en cadeautjes.. erg leuk Hihi handige papa's zo wou mijn vader K. gister wat soep geven @Wen, HEEEY! Hoe is het met Jesse? Happy happy joy joy? en leuk zeg, waar zijn jullie geweest?
Ja Jesse heeft het zelfde. Wij zijn vandaag een dagje bij mijn schoonzus geweest. Was er gezellig Jesse is erg vrolijk. Tuurlijk jammert hij wel eens of huilt hij heel even maar dat zal K ook wel doen denk ik. Verder is hij heeeel vrolijk en slaapt nu weer goed overdag. Jesse heeft nog steeds maar 50/56
Ach, ik ben van plan niet heel vaak een potje te geven, dus als er dan een ietsiepietsie suiker in zit (wat dan blijkbaar ook nog binnen europese richtlijnen voor gezonde babyvoeding valt) ga ik daar denk ik niet van in paniek raken! Maar moet het allemaal nog eens goed doorlezen en vergelijken denk ik.
@Wen, gezellig en ja natuurlijk jammert/zeurt/huilt K. ook wel eens.. doen ze allemaal denk ik En een klein ventje Jesse hihi @Whabbit, oh nee dat absoluut niet.. maar t zou wel jammer zijn als dat ook een reactie kan uitlokken (ik weet niet of dit zo is?)
Nou, in het algemeen: kinderen kunnen natuurlijk overal allergisch voor zijn. En van teveel suiker kunnen ze ook last krijgen. Dus zeker voor degenen die voornamelijk of in ieder geval regelmatig potjes zullen gaan geven is het denk ik verstandig hier wel selectief in te zijn ja!
Hmmm ja idd whabbit... tegen die tijd toch maar even in verdiepen! K. is echt een klein slaapkopje vandaag! Werd vanmorgen pas om 08.30 wakker voor zn eerste fles.. toen direct terug in bed gelegd, tot 11.30 toen om 12:15 de fles gegeven en heeft die weer van 1 tot kwart over 3 geslapen.. kwart voor 4 de fles, toen eigenlijk zowat meteen in bed gelegd omdat hij moe was (was ook binnen 1 minuut vertrokken) en nu slaapt hij nog
ja dat was ook mijn idee... (hoewel ik denk ik wel wat eigen gemaakt in ga vriezen voor haar. Mijn eigen 'potje) Wij eten zelf eigenlijk ook (bijna) alles zelf gemaakt... Ik ben nooit zo voor kant en klaar....
@lovelydk ; Jelmer heeft het op zijn gezichtje, hoofdhuid, armen , borst , knieen en beentjes . Op zijn gezicht en borst is het echt een dikke laag , de laag op zijn borst lijkt nu heel dik te worden en wat gelig , volgens mij is het wat nattig ook...nou ja morgen moet hij weer op controle bij de ha ....hij heeft nu zo'n beetje alle zalfjes wel gehad
@Wen, maak jij altijd wakker voor de fles? Vd week heb ik K. voor de eerste keer wakker moeten maken voor een fles, maar hij moest m toen eigenlijk om 19.00 hebben en heb hem toen om 20.00 wakker gemaakt... @Syb, wat sneu echt eczeem? Ben je daar zelf ook bekend mee? @Tipp, zelf maken is inderdaad wel goed.. gai k misschien ook wel doen! moet je eens in dat topic kijken wat ik gestart heb over bijvoeding, staat een leuke link met receptjes
ahhh arme jelmer zit hem niet echt mee hé! Tygo heeft het op zijn hoofdje en daar heb ik calmurid voo...
ah leuk, ik ga meteen kijken. Ik ga ook het boek 'Opperdepop' kopen van de AH. Kost maar iets van 10 euro geloof ik...
@Tipp staan daar ook receptjes in ofzo? Ken dat boek niet.. Ik had dat boek van Spock gekocht voor ouders en grootouders... ook wel een goed boek!