Opperdepop heb ik 2 weken terug van een vriendin gekregen: staan hele leuke receptjes in! Ediah wilde ook vandaag overdag weer niet slapen! Maar wel huilerig en sikkeneurig worden, ik denk dus van de slaap. Maar nu heb ik haar 2 uur terug toen Opa terug naar Duitsland vertrok in bed gelegd... en ze is nog steeds in diepe slaap! Het is gewoon echt zo dat zolang er wat gezelligs te beleven is mevrouw erbij wil zijn! Zucht, lekker handig....
Whabbit dat heeft K. dus ook supererg... wil altijd overal bij zijn en alles zien! Alleen sinds dit weekend eigenlijk is hij enorm gefascineerd door zn handen en grijpen naar dingen etc. volgens mij word hij hier écht moe van!
het gat van een 3 standen speen heeft een speciale vorm waardoor het op stand 1 het kleinst is en op stand 3 het grootst. Bij stand 1 moet je kindje dus vrij hard werken en stand 3 is de 'slaap'stand... (bij niet dikke vloeistoffen ook wel de slikken of verzuipen stand)
Meestal hoef ik Jesse niet wakker te maken voor de fles en idd nu ook weer hij ordt net wakker wat een geluk
Jippiee geef m maar een dikke kus Maar hoe doen jullie dat? Wakker maken voor de fles of laten liggen?
ik maak christine eigenlijk nooit wakker... Als ze slappt dan slaapt ze en dan komt die voeding later wel. Als ik haar wakker maak drinkt ze toch weinig en/of erg slordig... Kan ik beter even wachten...En slaap is ook erg belangrijk. Ik denk altijd maar, als ze nu zo veel slaapt zal ze het wel nodig hebben. Als ze ECHT honger heeft, komt ze vanzelgf wel, dat heeft ze inmiddels wel bewezen...
@Tipp, ja dat had ik pas dus ook.. alleen toen was t 20:00 en hij moest nog 2 flessen, heb m toen dus maar wel wakker gemaakt
ja ach... zelfs in dat geval vind ik een fles minder ook geen ramp. Het gebeurd niet dagelijks en van een enkele keer krijgt ze vast niks. En ze heeft altijd genoeg plasluiers... dus maak ik me geen zorgen...
@Noatje, ik heb ook een luiertaart gehad. Samen met een 10 dagen pakket. De eerste laag hebben wij al gebruikt. @miepdoos, 4 voedingen is nog wel te vroeg voor een baby van 11 weken. Dat gaat er pas rond de 4 mnd er van af. Voeding voor hongerige baby's ja dat krijgt Bart ook al vanaf week 3 en hij doet het er goed op. De harde ontlasting heeft Bart ook en ik geef hem nu druppels van VSM om het wat zachter te maken en dat gaat aardig tot nu toe! @lovelyDK, als jij met 4 mnd bijvoeding wil gaan geven is dat toch iets voor jouw! Ik begon ook met 4 mnd bij Rick en zeker met nutrix toen dit moeilijk door de speen kwam. Ik deed dan altijd een 40cc met nutrix en dit met een lepel en het ging harstikke goed. Lekker doen wat je zelf denk dat goed is! @potjes, ik ga eerst beginnen met fruit en dan pas met groente. Als dit allemaal goed valt dan lekker alles zelf maken. Ik maak Bart s'avonds altijd wakker en dat gaat goed. Voor de rest van de dag komt hij zelf. Afgelopen nacht kwam Bart jammer genoeg eerder. Om 23:15 de fles en ik dacht van nu lekker lang slapen. Nou nee, hij kwam om 4:30 alweer. Maar hij heeft bewezen dat hij het kan dus het zal vanzelf wel weer komen. Toch!
@ potjes, ik ga ook met 4 maand beginnen. En waarschijnlijk wel potjes, omdat wij niet vaak groenten eten. @ Hier ook een luiertaart en 10 dagen pakket. 2 zelfs haha. Pff morgen zou ik officieel moeten werken, maar mijn contract is niet verlengt. Zou er nog niet aan moeten denken om aan het werk te gaan, bah..
hai meiden heb effe de grootste lijnen bijgelezen want ik zit nl in Sanadome ! Jayden is bij oma logeren maar we belden net en hij jankte en jankte dus ik moest ook gelijk janken .... dadelijk maar effe terug bellen Jayden heeft op zijn kaakjes schrale schilferige plekjes en ook droge huid en in zijn oortjes heeft ie ook een beetje schilfertjes van de droogte toen zei de kinderarts dat dat bijna altijd voorkomt als je kindje allergisch is ... dus dat weten we ook weer gewoon met gewone vaseline insmeren of bephantene was haar advies ... @sybje wanneer moet jij voor die testen ? zou wel fijn zijn als je nou eens duidelijkheid zou krijgen he dus hoop dat het snel gebeurd ... Nou ik ga nog effe naar beneden effe gaan stomen, bubbelen en zwemmen effe mijn zorgen vergeten en ontspannen althans proberen ... ik mis mijn ventje ...
@Miepdoos (en schildje): Nathan had door de nutriton ook vreselijk veel moeite met poepen, op een gegeven moment kreeg hij 't er echt niet meer zelf uit, zo zielig. We hadden al van alles uitgeprobeerd met extra water enzo, en hij kreeg al héél weinig van die nutriton. Maar toen kreeg ik de tip van een vriendin om een paar keer per dag z'n buikje te masseren (met de klok mee) en sjongejonge, hij poépt weer sindsdien, gigantisch! Ik heb de nutriton inmiddels verdubbeld en masseer 'm 3x per dag een paar minuutjes, gewoon over z'n rompertje heen omdat ik vaak koude en droge handen heb. Hij vindt het heerlijk en ik ben helemaal blij dat hij weer poepen kan!
@nutriton Ik heb het ook een poos gebruikt toen hij 9 spuitluiers op een dag had maar echt niet dat hij er minder ging van poepen... we gebruikten het omdat hij binnen de 3-4 min een fles leeg had..
geluk bij een ongeluk loesjuh? Pfff, ik ben aan het kijken naar een opvouwbare box ('Krabbelpark'). Wat zijn die dingen duur... Maar ja, ze zijn wel handig. Het is een box,deurhek en ruimteafscheider in 1...