November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik ga ook slapen! welterusten!

2. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @noatje
    welterusten !

3. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Weltrusten Noatje!
    En Baylee dat kan ik me goed voorstellen hoor.. dat had ik vrijdag op mn werk ook :oops:

4. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @LovelyDK

ow jij ben alweer aan het werk ... ow wel effe wennen zeker .. en je kindje achterlaten mmmm ja lastig maar ja het moet toch eens gebeuren he we moeten toch ook werken :)

5. LovelyDK

Pff ja sinds afgelopen week... en ik vond het écht zwaar ja.. eerst Kay achterlaten (terwijl die gewoon thuis kan blijven bij mijn mama) en vervolgens een zeer vermoeiende, drukke dag op mn werk..

6. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @LovelyDK
    Ja meid denk dat iedereen er moeite zal mee hebben ... en wel fijn dat ie naar je moeder kan ! lijkt me een fijn idee !
    Jayden zal 2 dagen naar kinderdagverblijf gaan en 1 dag naar oma !
    En werken mijn tijd komt er ook weer aan over 3 weekjes ... we zullen toch moeten werken ...

7. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    ik ga slapen welterusten iedereen die nog wakker is !

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    pff ik moet over 3 weken ook weer werken.

Meiden ik ga ook slapen. Tot morgen :D

9. LovelyDK

Inderdaad Baylee.. het zal wel moeten! En op den duur vindne we het misschien wel weer een beetje 'leuk' hihi ;)
    Slaap lekker!

10. LovelyDK

Komt goed wen!

Meiden allemaal weltrusten, ik ga ook :D

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    truste meid!

12. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Baylee van harte met je man!

Luca is hier aan ´t spoken de laatste dagen :( Hij sliep eerst keurig van 20.00-03/05.00 uur en daarna weer door tot een uur of 8.
    De laatste dagen komt hij om 1 uur, 5/6 uur, en dan rond half 8. Ik ben moeeeee!
    Maar goed, de voeding van 1 uur heb ik al wat weten te vervroegen, die was eerst om 2 uur. Dus ´t gaat weer de goede kant op. Maar pfff.

En vandaag wilde hij niet slapen overdag. Hij heeft 2x een half uurtje geslapen dus ik ben doodop.

Bijvoeding: geen idee wanneer ik start! Ik wil het liefst 6 maanden volledige bv geven, ben helemaal gehersenspoeld door de bv-maffia, haha :) Eten van een lepeltje kan hij vast wel leren dan nog, hij krijgt nu z´n druppels ook al van een lepeltje.
    En anders kan hij een papje toch krijgen? Hoe heet dat spul waarmee je een papfles maakt? Dat kan dan toch ook gewoon met mamamelk uit een bordje?
    Nou ja, als hij 18 is kan hij vast zelfstandig eten, dus ik heb voorlopig geen haast ;)

13. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Oh en Luca wordt jaloers van al dat geflirt tussen Jesse en Christine.
    Hij vroeg of Ediah nog vrij was :D

Wat denken jullie, moet ik hem vertellen dat ik hem al heb uitgehuwelijkt aan de dochter van de ex-vrouw van mijn man (die in april geboren wordt)? :)

14. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Goedemorgen! Hier vroeg op, want 2e wenochtend op het kdv en ik wil haar nu ook echt om ongeveer 8.00 brengen (dat wordt ook de tijd als ik weer werk volgende week. VOLGENDE WEEK....AAAAAAAAAAHHHHHHHH!).

San: Ediah is nog vrij hoor! Zal even informeren of ze geinteresseerd is (ik geloof erg in vrije keuze!). Heb je nog een recente knappe foto van Luca? :)

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen!

Hier iets mindere nacht dan dat we gewend waren. 23:30 laatste fles. 3:45 speentje terug gestopt ;) 6:00 fles en om 8 uur was hij weer wakker en flink aan het huilen. Ik heb hem geknuffeld en nu ligth hij beneden in de box op zijn buikje te slapen :)

16. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik moet 12 feb weer beginnen met werken en ik moet bekennen heb er erg veel zin in. Zal mijn kinderen zeker missen, maar even iets anders is ook wel lekker. Ik zou dan ook geen thuisblijfmoeder kunnen zijn.
    Ik ga drie dagen werken, werk in de zorg, dus geen vaste dagen.

17. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Goedemorgen!

@Lovely: Dan werk je dezelfde dagen als ik! Ik behoor officieel ook nog de woensdag erbij te werken, maar op die dag heb ik betaald ouderschapsverlof. In elk geval tot aan de zomervakantie.

@Corien en Tipp: Dank jullie wel. Ik had al even gegoogeld. We gaan voor de beer. Welke hebben jullie?

@Rieneke: Onze Walter was eerst ook nooit tevreden na de 'standaard' voeding en wilde ook vaak en veel de fles. Sinds een aantal weken zijn wij ook over op Nutrilon Forte (voor hongerige baby's) en sindsdien is het helemaal perfect en is Walter erg tevreden. Werkt bij ons in elk geval heel goed. Hij krijgt nu 5x 165 ml op een dag.

@Voeding: Sommigen van jullie willen zelf maken/pureren. Dit wil ik ook wel, maar kan dat alleen met de warme maaltijd, dus met groente en aardappels? Want hoe pureer je fruit? En rijst? Zal wel een domme vraag van me zijn, dus niet lachen! En vlees kan je toch ook niet pureren? mOet dan ook maar eerst nog zo'n pureer-machine kopen. Sorry... voor mijn gekke vragen... :oops:

@Tipp: Op blz 309 schreef je over Christine, niet wakker maken en voeding. Ik had ipv je dochters naam, Walters naam kunnen invullen. Hier gaat het precies zo!

@Baylee: Heerlijk, in het Sanadome! Hier zit een jaloerse moeder... hihi. Lekker uitgerust en ontspannen?

@Werken: Ohw, heb er nog helemaal geen zin in. Ben wel een typische huismoeder, mag heel graag thuis zijn en werk hoofdzakelijk voor het geld. Vind mijn werk wel leuk hoor, maar als het niet zou hoeven, deed ik het niet, denk ik.

18. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Bij mij is het niet zo zeer dat ik geen zin heb om weer te gaan werken (ik heb ontzettend leuk werk!) maar ik geniet nog zoveel van gewoonweg alle tijd die ik nu met die kleine doorbreng! En dan breng ik haar net weg naar het kdv en dan kijkt ze met haar grote ogen in het nieuwsgierig in het rond om alles te ontdekken... en dat vind ik zelf zo leuk om te zien dat ik het jammer vind dat ik er niet bij ben!

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik kan het me voorstellen whabbit. Ik moet ook nog 2 wen ochtende afspreken bij de gastouder.
    Ik wil ook het liefste niks missen van Mijn mannetje maar ik heb best zin om weer te gaan werken.

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @janny : effe in de blender ! of even met de staafmixer ....je kan er alles mee pureren (behalve kippenpoten en spare ribs ) maar die geven gewoon in zijn knuistje :) :)

@lovelydk : gaat k naar een oppas of naar je moeder ?

@baylee: oohh zo dan heb jij mij even jaloers gemaakt ...alhoewel sanadom daar moet je je badpak aanhouden toch ? (plakt zo bah)
    wil binnenkort ook weer naar het elysium maar voel me net een hangbuikzwijn met straeie .......en 4 gaten in mijn buik ...ziet er niet charming uit dus.....

Jelmer hoeft pas 5 febr voor de test ....vind het ook te lang duren hoor .....

@all morgen moet jelmer voor het eerst naar de oppas .....zie er vreselijk tegenop ....zat gisteravond al te janken , ik ben zo bang dat ik morgen heel de dag jank op mijn werk ....bah wil ik niet

Deel Deze Pagina