November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    zo kraamvisite is weer weg, en de reparatie van de laptop van mijn man ook weer geregeld (die was dat weer eens vergeten :rolleyes:) en nu ga ik lekkr ff de foto's uitzoeken van Tygo...

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Joveli Als Jesse niet in een sprongetje zit dan Huilt hij denk ik maximaal 30 min per dag. Valt wel mee dus.

3. 078mama

078mama Niet meer actief

Er is weer een hoop geschreven hier!

Ik ben inmiddels weer beter maar Lotte is nog wel een beetje aan het sukkelen. Ze drinkt nu ongeveer 90 cc per 3 a 4 uur en slaapt heel veel. Als ze wakker is lacht ze wel gewoon heel de tijd maar ze ziet wel witjes. Heel vervelend dus! Nu ligt ze lekker in haar eigen kamertje te slapen. Dit is pas voor de tweede keer. hihi

Voor de rest huilt Lotte denk ik bij elkaar een half uurtje per dag. Het is soms helemaal niet maar ook weleens een uurtje ofzo. Nu moet ik ook wel eerlijk bekennen dat ik haar weinig kans geef om te huilen. Ik hou haar nu nog even lekker bij me!

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Tygo kan hier wel veel huilen, nou moet ik wel zeggen dat hij ook uit vermoeidheid huilt, als ik hem dan in bed leg dan huilt hij 4 min en dan slaapt hij... Ik denk dat hij bijelkaar wel 1-2 uur per dag huilt... niet abnormaal dus ;)

5. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Tim huilt ook weinig. Alleen als hij honger heeft en als we tijdens het drinken de fles eruit halen ( hij drinkt anders te snel).
    Ik denk dat hij ongeveer 30 min per dag huilt.

gr MarielleB

6. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hier ook wel 1 uurtje per dag aan het huilen. Valt nog wel mee, maar vooral 's avonds huilt ze. Moet zeggen dat we nu 3 goede nachten hebben gehad, waar ze wel 5/6 uur achter elkaar doorsliep. Ze komt nog wel erg moeilijk in slaap na de laatste voeding. Is nu zon 12 uur/half 1.

7. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @meiden die weer moeten gaan werken of naar school; SUCCES, en ook een beetje sterkte. De eerste keren bij iemand laten schijnt heel vervelend te zijn, en daarna wen je eraan en je kindje ook hoor...

@slapen, Esmee slaapt sinds kort van een uur of 8-9 s'avonds tot de volgende ochtend 6 uur.. Ik wil dat een beetje verschuiven maar dat lukt niet echt. Vannacht heb ik haar om een uur of 11.30 uit bed gehaald en ze bleef gewoon slapen, ze plakte als een kikkertje tegen me aan en wou echt niet wakker worden haha, maar weer terug gelegt, vond het zo zielig.

Net naar de yoga geweest, was leuk, nu ligt ze lekker te spelen met haar mobile in dr wippertje. Spannendste; het spiegetje en het balletje met een belletje erin! Echt zulke ogen :confused:

@Joveli; succes weer meid. Jammer dat hij het soms nog niet helemaal begrijpt he.. Hier was dat eerst ook een beetje zo, maar na een paar flinke discussies snapt hij het nu wel beter.

Na 1 dag Esmee 100% heb ik gewoon graag als hij 's avonds thuis komt dat hij het even doet (het lopen, spelen, verschonen enz.) Dat vind ik echt heerlijk, even tijd voor mezelf.
    Dan vouw ik wel even de was op ofso maar toch lekker dat je even niet in je STANDBY MODE moet staan.

8. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Ondertussen dat ik dit laatste typte poepte Esmee echt dr hele luier vol en het kwam er van voor en van achter en aan de zijkanten uit gelopen!
    MIJN GOD! What a mess!

Ik ga maar weer de wasmachine aanzetten hihi!

9. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    jaaaa mijn zus is bevallen. Van een gezonde zoon, hij heet Sten Wenne.

Net terug van het CB, Laura is inmiddels 62 cm en weegt 6650 gram.

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Corien gefeliciteerd met je neefje!

Ienie lekker zo'n luier kunnen ze goed hoe klein ze ook zijn he.

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    GEFELICITEERD met je neefje!

12. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    over het huilen; mijn meisje huilt ook niet veel, zo een 30 minuten op een dag en altijd is ze of moe of heeft ze honger. Ze huilt soms ook om even in slaap te vallen.

13. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Zo.. alle 'shit' zit weer in de wasmachine haha!

@wen, leuk die banner! Hoe doen jullie dat toch? Ik 'lees' jullie wel eens praten over vanalles van coral enzo. Doe je dat met dat? ;)
    groetjes een pc-weet-niet-veel hihi!

@corien, gefeliciteerd met je neefje, kan je weer ff lekker met zo'n heel erg kleintje knuffelen! (Is Wenne zijn tweede naam of zijn achternaam?)

14. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Corien, gefeliciteerd met je neefje.

Het bed ritueel gaat heerlijk hier. Bart huilde in het begin heel veel. Kwam moeilijk in slaap. Nu breng je hem naar bed en je hoort hem niet meer. Heerlijk is dat. ;)

Huilen.........ja misschien 1 uur op de dag. Dus dat valt nog wel mee.

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Thnx meid ik wil er ook wel een voor jou maken hoor :D

16. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @Corien: Jippie! Van harte meid! Wat leuk! Is de bevalling verder goed gegaan? Wil jij je zus ook even van mij feliciteren? Ga je vanavond nog je nieuwe neefje bewonderen?

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Goh wen, zullen we een bannermaakservice beginnen? ;)

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden ....

effe nadenken of ik het allemaal nog weet wat er getikt is ....

@chebu : Jelmer sliep door ....maar dat is ook weer afgelopen dus het is niet gegarandeert meis , baal er nu ook van als een stekker dat hij wakker word.....

@janny : ooh jeetje meis ....dat duurt wel heel lang ....dikke knuff hoor !

@ corien : gefeliciteerd met je neefje !
    leuke naam ook ...

@tipp : ik denk dat we het hier niet kunnen redden ....zonder een werkende mama ....tenminste nu niet ...maar hopelijk wel snel ....

@all : de ha wou vanmorgen nog even Jelmer zijn huidje controleren ..of de zalf werkt ....nou niet echt dus ...zeker niet op zijn borstje ...het is dus nu offieciel eczeem .....die zich uitbreidt ....en op zijn hoofdje heeft hij berg .....
    de ha heeft nu nog 1 zalfje voorgeschreven ...en dat is haar laatste redmiddel ....als dat niet werkt moeten ze het maar in het zh uitzoeken .....

pppffff baal er soms zo van dat het allemaal zo loopt bij ons ....heb soms het gevoel dat wij dikke pechvogels zijn ...
    alhoewel ik er van overtuigd ben dat je het altijd erger kan treffen ...maar toch ik baal er van ....ben een beetje dokter en zh moe

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    knuffel sybje wat balen

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden van de psp ....mag ik jullie een tip geven .......?

Weet niet of jullie het al doen ......maar
    Spelen jullie wel eens met het kopje aanpassen in psp ? daar onder zie je het 1e kopje en daar in staat 1staps fotocorrectie , slimmefotocorrectie , eenstaps grofkorreligheidverwijderen ....etc
    als je die even afwerkt en goed kijkt of je foto er mooier van word ( van 1 staps grofkorreligheid word het niet altijd mooier )
    Foto's worden er vaak mooier van !
    (is maar een leuke tip hoor , weet ook niet of jullie dit al doen ?)

Deel Deze Pagina