November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @wendy : dankje wel meis

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    thanks syb. Ik had er al eens mee gespeeld :D

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Gaaf trucje is dat he? Dat as ik toe bij bijna alle foto's in het echt ben ik niet zo mooi hoor ;) :)

4. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Wenne is zijn 2e naam.

@ janny: we zijn net bij ze geweest, de bevalling is soepel verlopen. Alles gaat goed.

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    gefeliciteerd met je neefje corien!

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja mooie heldere pics krijg je er van ...bijna geen pukkel meer te bekennen dan hahah

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oke weltrusten ....morgen gaat hier om 05.15 de wekker ....07.00 begint mijn dienst ....bah ....en Jelmer gaat voor het eerst naar de oppas

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    truste syb. En sterkte morgen...

9. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @ Wen, LIEF van je! Waar haal je de tijd vandaan? Of gaat het heel snel? Je kan indd samen met Tipp banners gaan maken haha, best leuk!

@Corien, leuk die tweede naam! Had ik echt nog nooit gehoord, maar vind hem erg leuk.

@Syb, werkse en sterkte morgen!

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    als je er in geoefend bent gaat het vrij snel. Ik had in een uurtje er 1 klaar vanavond

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ga slapen truste

12. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Leuk, zo crea bezig zijn. En wat doe je er dan mee? Print je ze uit ofso?

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik verzamel ze eerst en als ik straks een fotoprinter heb ga ik de mooisten uitprinten.. :D

Je kan zo bijv. ook kaarten voor elke gelegenheid maken :D

14. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik photoshop ook al aantal jaartjes... ik ben nu Tygo's geboorte aan het scrappen en die laat ik in een 30x30cm album afdrukken bij pixum.nl ;)

Morgen zijn er BTWvrije dag bij Media Markt, BTWvrij van laptops en computers... en daarop nog 20% personeelskorting.... ga morgen dus nieuwe halen, nu het nog kan ;)

Heb vandaag mijn Oei ik groei boek en werkboek opgehaald, via mp gekocht hier in het dorp.... haal ik ze op zijn ze nog gloedje nieuw... meevaller dus ;)

15. 078mama

078mama Niet meer actief

Oke ik ben er klaar mee...volgens mij heb ik net een navelbreuk gekregen! Er zit ineens een grote bobbel boven mijn navel.

Ik ga maar slapen!

16. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Goedemorgen dames.

Hier weer een prima nachtje. Om 23 uur de laatste fles en vanmorgen om 6 uur de eerste.
    Imre huilt ook erg weinig, gelukkig. Eigenlijk alleen maar tijdens het badderen en als die moe is en niet meteen naar bed kan.
    Mijn oudste dochter heeft oorpijn, straks even naar de ha.

17. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    goh het gaat hard hier zeg, moest heel wat bijlezen! Als ik zo eens lees dan mag ik wel heel erg blij zijn met levi's nachten! (ben ik natuurlijk ook)

Hij krijgt om 21:30 z'n laatste voeding en slaapt daarna tot 7:00 en dan huilt ie nog niet eens maar dan roept ie "heeee" Zo grappig!
    Zijn er nog meer van die goede slapers?

Ik hoop wel dat het zo blijft natuurlijk want je weet het maar nooit...

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    goede morgen meideb :D

19. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ook goedemorgen! :)

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    goeiemorgen...

Ik wil even mopperen hoor... Ik ben niet erg dun, hoewel ik een vrij standaard kledingmaat heb (40/42), ben ik gewoon niet happy met mijn gewicht... Ik heb altijd veel gesport tot ik een knie-/en rugblessure kreeg na een aanvaring bij een roeiwedstrijd. Toen ben ik zonder af te trainen gestopt met sporten... stom stom stom, want dan veranderen je spieren meteen in vet... :( Maar... blessure is over en ik wilde weer gaan sporten. Eerst maar eens gezellig met mijn moeder naar de sportschool om weer op krachten te komen. Tot zover alles ok...

Maar... ik vertel dat feit blij aan thomas gisteravond en hij vraagt hoe ik daar nou ineens bij kom (maakt dat jou wat uit dan, dacht ik). Dus ik leg uit dat ik merk dat ik onbewust mijn gewicht de schuld geef van mij HELLP (en ik weet (ook omdat mijn gyn me dat op mijn hart gedrukt heeft) dat dat er niks mee te maken heeft, maar toch...) en dat ik heel boos ben op mijn lichaam en daar iets mee moet. Ik merk dat ik steeds ontevredener met mijn lichaam word en daar moet ik wat aan doen voor het te erg is. En daarbij... Ik heb er gewoon zin in...

Maar goed, voor ik goed en wel klaar was met te vertellen over dat ik mijn gewicht de schuld geef van die HELLP begint hij over dat gewicht inderdaad risicoverhogend is voor een heleboel ziekten en dat dat ook invloed gehad zou hebben op mijn HELLP zou hem niks verbazen. EN BEDANKT! GRRRRR ik was er al zo onzeker over en meneer weet het met een paar woorden erger te maken ipv minder.

Ik heb nu al sinds gisteravond het rotgevoel dat hij (misschien onbedoeld en onbewust) ook mijn gewicht de schuld geeft.... En dat zou betekenen dat ik het wel had kunnen voorkomen... :(
    Ik doe mijn best om te blijven geloven dat ik er echt niks aan heb kunnen doen, maar zo'n opmerking brengt me dan zo erg aan het twijfelen. Ik heb niet het idee dat hij begrijpt hoeveel pijn hij me met die opmerking gedaan heeft... Ik heb nauwelijks nog en woord tegen hem gezegd sinds gisteravond... Ik voel me nu echt zo rot!

Deel Deze Pagina