November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Domino, als je hechting te strak komt te zitten dan zou ik daar voor bellen. Misschien kunnen ze wat los knippen dat het wat fijner is.
    Ik zelf had het geluk dat het op de laatste dag van de kraamhulp al mijn hechtingen er al uit waren. Wel grappig om te zien als je aan het afvegen bent en je ziet opeens een klein draadje liggen. :)
    Over het vloeien kan ik goed inkomen dat je het zat begint te worden. Met Rick had ik het tot bijna 5 weken na de bevalling. Nu heb ik denk ik weer geluk omdat ik er nu al bijna 1 week vanaf ben.
    Ook mocht ik van de huisarts al weer met de pil gaan beginnen. Ook heel erg fijn. Kan ik weer fijn een beetje mijn menstruatie zelf regelen. Hoever dit dan te regelen is. ;)

Hier zijn wij nou een beetje een ander dagritme aan het proberen met Bart. Als wij wakker zijn en hij krijgt zijn eerste fles om 6 uur dan laten wij de grote lamp aan. Dit om hem te laten weten dat het nu dag is.
    Straks het rolluik open en lamp uit. Vanavond om 6 uur gaat het rolluik weer dicht en als wij dan de fles geven dan gaat er een schemerlampje aan. Anders wordt het te licht voor hem en houd hij ons weer uit de slaap.
    Nu hebben wij dit gisteren geprobeerd en hij ging nu 's avonds en 's nachts lekker slapen na de fles. Heel wat anders dan de afgelopen paar dagen. Zo komen wij tenminste ook weer aan wat slaap toe. ;)

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Heerlijk schildje dat je weer een beetje in het ritme komt!

Goede morgen meiden!

Hier een redelijke nacht achter de rug. Alleen al om half 7 wakker. Verder is hier nog steeds alles rustig en wijst er niks op de komst van ons prinsje. Vanavond om 19:30 voor de laatste keer naar de vk. Ben benieuwd!

3. Niet meer actief

Wen succes vandaag... heb mn zoon net weer ingefluisterd dat die nóg harder jullie prins moet roepen!

4. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Domino; 's avonds is je bv wateriger, daarom kan het zijn dat ze wat vaker willen drinken, Tygo drinkt ook vaker 's avonds!

Wendy en Janny; deze week komen jullie kleintjes echt!

Willen jullie op Tygo stemmen bij baby van de maand?

5. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ben net bij de huisarts geweest, krijg sinds de bevalling steeds meer last van gewrichtspijn. Kan bijna niet op mijn voeten staan 's ochtends. Ook mijn knieen, heupen en schaambot doen erg pijn. Na zitten kom ik bijna niet rechtop.

Mogelijk is dit nog steeds een gevolg van HELLP, dat door achtergebleven vocht ontstekingen zijn ontstaan. Een bloed- en urine onderzoek moet dit uitwijzen. Ik hoop eigenlijk maar dat het zoiets is, dan is er tenminste iets aan te doen.

Met Laura gaat het nog steeds uitstekend, we hebben het erg getroffen. Ze slaapt nog steeds 's nachts door (gemiddeld 7 a 8 uur achter elkaar). Overdag is ze heel wakker en vrolijk. Ben me bewust dat we wat dit betreft onze handen dicht mogen knijpen.

6. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    jeetje Corien, hoop dat ze je er wat voor kunnen geven en dat het snel over gaat!
    Lekker dat Laura zo'n voorbeeldige baby is!

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Goeiemorgen!
    Hier ook een goede nacht. Hoefde er maar 1 keer uit. Vrijdag moet ik naar de kinderarts (=gelijke functie als cb). Toch maar eens vragen over de ontlasting. Zit me erg dwars dat ie zo weinig poept. Maar er schijnt verder niks aan de hand te zijn met 'm.

Zometeen winkelen en daarna de lastige formulieren invullen die nog nodig zijn.

Hmm en verder maar eens wat in het huishouden doen.

@Corien, zooo modelkind! Nog last gehad met de 5-weken sprong? Ik ga me er maar eens in verdiepen want die zou volgende week moeten komen.

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    goedemorgen

@corien : ai dat klinkt niet prettig meis ...hoop dat je snel weet wat het is ....

@wendy en janny : ooh ben zo beneiuwd hoe het vandaag bij de vk en de gyn is !

@all : ik heb een verwijzing gekregen van de ha voor de ka voor jelmer ....kan 16 dec al ....het is best wel ee opluchting moet ik zeggen dat er even naar gekeken wordt .

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Sybje fijn dat je een verwijzing heb gekregen hoop dat ze je gerust kunnen stellen.

Jsztd en heeft Kay zich goed gedragen vannacht ondanks de avondfles om 10 uur?

Corien vervelend dat je nog zo'n pijn hebt, rustig aan. En wat heerlijk zeg nachten van 7 a 8 uur.

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Bedankt dat je zo meeleeft sybje :)

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    graag gedaan meis ....vind het zo spannend voor jullie en aan de andere kant vind ik het ook oneerlijk voor jullie dat het zo lang duurt ,....maar ja baby wil is wet ...dat blijkt nu al :)

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dat is zo....Soms maak ik me ook ineens zorgen. Dan denk ik waarom wil hij er niet uit :confused: Ik wil zo graag thuis bevallen. Maar ja soms heb je het niet voor het zeggen.

Ik vind het zo lief dat jullie allemaal mee leven en mee denken. Wordt er gewoon emotioneel van :cry:

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    aahh dat zijn je hormonsters haha .....het zal in ieder geval niet meer zo heel lang duren ....
    hoop dat je vanavond wat wijzer wordt !

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    daar ga ik maar vanuit ;)

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    goeiemorgen meiden,

ik heb niet alles bijgelezen hoor :oops:
    Is er nog wat interssants gebeurd?

Ik heb vanmorgen eerst mijn keuken en gan gepoetst en nog wat opgeruimd. Gisteren zijn we gezellig naar mijn oma geweest, lekker gewandeld (het is vanaf mij een half uurtje lopen naar mijn oma...)

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ik zal zo naar het weegmoment van het cb...hoop zo dat ze nu wat meer is gegroeit!

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Succes jootje

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    het nadeel is..ze slaapt nu eindelijk!
    ben de hele morgen met haar in de weer geweest. nu moet ze zo haar jasje weer aan en dan word ze vast wakker.

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik heb nu trouwens weer een ander 'drinkprobleem' hier. Ze spuugt nog steeds, maar het gebeurd ook steeds vaker dat ze na haar fles nog meer wil (dan drinkt ze vaak nog een halve fles), of dat ze na haar voeding veel sneller weer komt (eerst zat er 3-4 uur tussen, nu vaker 2-3 uur). Schijnbaar heeft ze dus meer honger... :( Maar ik durf haar niet zo goed meer te geven ivm het spugen :(

20. Niet meer actief

Jootje: Wat is dat, een weegmoment op het CB?

Hier een heerlijke nacht gehad! Wel heeft Liam vandaag z'n eerste regeldag geloof ik. Hij wil al vanaf 09.00 vanochtend alleen maar bij mij liggen en dan het liefst aan de borst. Hij wil alleen maar drinken, drinken, drinken haha. Ik had een hele actieve dag in gedachten maar dat gaat er niet van komen denk ik. Ik kruip lekker op de bank met hem, lekker dvd's kijken en knuffelen.

Wendy: Vind het zo rot voor je, helemaal omdat ik weet hoe graag je thuis wilt bevallen :(
    Mn duimen draaien écht overuren voor je! Kom op kleine jongen in Wendy's buik, het is heel leuk hier buiten!

Deel Deze Pagina