@Tipp, lekker gaan sporten als jij jezelf daar beter door voelt hoor! Dikke knuf voor jou! @kersje, gewoon af en toe meetypen! Wij zijn heel benieuwd hoe t met jou en micky is hoor! @Wendy, supermooie trouwkaart!
Kersje: Jammer dat je weg gaat en veel succes met je nieuwe baan. Wendy: Leuke kaart, erg mooi. Hier een jongetje dat erg snel aan het mopperen is. Het ene moment een big smile en het andere moment ontroostbaar. Hopelijk gedraagt hij zich vanavond wel als mijn zusje er is. anders komt ze nooit meer oppassen . gr MarielleB
Kersje: ik vind het echt jammer dat je weggaat! Ik snap je helemaal en ook ik kan het soms niet helemaal bij benen maar dan lees ik maar iets selectiever van tijd tot tijd. Wat voor baan heb je gevonden? Ga ik je nog tegenkomen in de branche of is het buiten de media? Chebu: Dat gevoel had ik nou ook als ik lees wat alle kleintjes al kunnen hier. Lotte pakt nog helemaal niets vast en rolt ook geen kant op. Ze kletst wel de hele dag door maar voor de rest nog niet. Maar ach, komt allemaal wel! Mijn bobbel boven mijn navel zit er nog maar is ook af en toe weg. Lijkt me dus echt een navelbreuk. Morgen om half 9 moet ik naar de huisarts...
Beatrice ben benieuwd wat de ha zegt. Hoe is het verder ga je al wel beginnen met werken? Kersje erg jammer dat je ons gaat verlaten maar snap je gevoel, kan het zelf soms ook niet bijhouden en lees dan wat sneller maar vind het wel gezellig omdat we al zolang samen kletsen. Dus hopelijk kom je nog eens even langs en gefeliciteerd met je nieuwe baan. Hier ook nog geen jongetje die rolt of iets vastpakt hoor alles op zijn tijd denk ik komt vast vanzelf.
Kersje, jammer meid dat je ons gaat verlaten, gefeliciteerd met je nieuwe baan en veel succes! Groetjes Domino
Wendy, hele mooie kaart! Ben alleen zelf meer van de romantische stijl, maar ik vind het echt heel mooi gemaakt. En zoals ik al eerder een keertje zei, ik vind de trouwfoto ook heel mooi. Jullie staan er beiden prachtig op. Echt een plaatje!
Jemig, nu op het nieuws: In de USA is vandaag een 8-ling geboren! 6 Jongens en 2 meisjes. De moeder wil ze alle 8 borstvoeding geven...
ja dat hoorde ik ook ...toen zat ik opeens op de grond ipv op de bank ....jeetje zeg heb je dan genoeg tijd aan een dag van 24 uur ? als de 8e klaar is met drinken dan moet de eerste al weer eten ......denk dat zeop zijn minst een infuus moet met vocht want dat kun je zelf niet bijtanken .....en ze moet ontzettend veel eten ...... @all :werken gign goed ...nadat ik Jelmer had afgezet met zijn bijsluiter haha moest ik even ontzettend janken ..... Jelmer had me naar mijn gevoel ontzettend verwijtend aangekeken onderweg ( wat natuurlijk onzin is ) .... maar hij heeft volgens de oppas ontzettend veel plezier gehad , veel gelachen en gespeeld .....en geslapen ...en maar 2 keer gepoept .... thuis slaapt hij niet en prouceerde gisteren maar liefs minimaal 8 poepluiers ....varierend van grote ..... @all : zit een klein beetje over Jelmer zijn drinken in ....... hij heeft vandaag 1 flesje met 80 cc laten staan , 1 flesje met 100 cc laten staan en net nog een fles met 70 cc ..... dat wil dus zeggen dat hij van de 900 cc die hij mag 250 cc heeft laten staan en dit gebeurt zo'n beetje elke dag...alleen lijkt het steeds erger te worden ..... donderdag moeten we naar het cb gelukkig ....zit me niet lekker ...... of maak ik me druk om niks ?
Als hij voldoende plasluiers heeft, en hij lijkt tevreden zou ik me er niet zo ontzettend druk over maken hoor Fijn trouwen dat het zo goed ging bij de oppas! valt weer mee dan, lijkt me .... hoe was het op t werk?
mmhh oke ...ja bij is wel redelijk tevreden en plasluiers zijn er ook zat ! op mijn werk was het wel weer gezellie !
Sybje bij mij gebeurt dat elke dag! Lotte drinkt heel onregelmatig en ik ben altijd al tevreden als ze de ondergrens drinkt. De ene keer drinkt ze 180 en daarna weer ineens 80. Zolang ze goed groeit maakt het niet uit volgens het cb dus maak ik me ook niet meer druk... Nu bv zit ze ineens maar aan 60 cc! Ze heeft geen zin meer en zit heel vies naar de fles te kijken...
zolang hij voldoendeplasluiers heeft zou ik me niet al te veel zorgen maken. Maar ik zou het ook wel even op het cb vertellen...
Jeetje, apart van dat drinken. Misschien kunnen we het niet vergelijken ivm de leeftijden, maar Walter drinkt 5x per dag zijn flesje van 165 ml leeg...