November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

@Syb, niet te druk maken ik herken het van K. ook... altijd onverzadigbaar geweest en nu laat hij ineens telkens wat staan! Bij mij zeiden ze op het cb dat hij dan gewoon op het punt is gekomen van verzadigd zijn, geen probleem!

2. Joveli

Joveli Niet meer actief

Poeh nou willen jullie dan iets van die verzadigdheid deze kant op sturen? Meneer hier ligt al de hele dag aan de borst. Mn vriend noemt het tepelterreur haha.
    Komt denk ik van zn prikjes van gisteren, hij is niet ziek ofzo maar wil wel de hele dag al dicht bij mama zijn. Dus we zijn lekker de hele dag al aan het knuffen.

KersjeB: Jammer dat je weggaat :( Maar snap het wel hoor. Denk dat ik hier straks ook een hele hoop minder zal zijn, volgende week begint voor mij alles weer..

3. LovelyDK

Hahaha Joveli ik zal zeggen dat mister K. het mister L. influistert vannacht ;)

Het is hier inderdaad moeilijk bijhouden en super sorry meiden als ik af en toe dingen over het hoofd zie, maar ik lees ook niet meer alles bij..

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    mmmhh oke dan neem ik het met een korreltje zout ...maakte me alleen zorgen over omdat de kma allergie nog niet uitgesloten is.

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik ga een slapie doen meiden ...wekker ging om 05.15 vanmorgen ....ben wel moe nou ....

tot morgen !

Hoop zo dat Jelmer vannacht doorslaapt !

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    geeft niet hoor... (Ik hoop alleen dat we niet langzaam doodbloeden, want ik vind het naast gezellig ook veel te nuttig hier :oops:)

7. LovelyDK

@Syb, gewoon je eigen gevoel volgen hoor.. maar ik herken het wel... anders kaart je het gewoon aan bij de ka, kijken wat hij erover zegt..

8. LovelyDK

Syb slaap lekker en ik duim met je mee!

Tipp, inderdaad hoop t ook niet... haal ook superveel goede adviezen enzo hier :oops:

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    zeg heb jij maxje haar pb gehad over ons nieuwe afgeschermde forum, waar meelezers geen kans krijgen?

10. Joveli

Joveli Niet meer actief

Ja maar die link doet het bij mij niet zie ik net.. :S

11. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Even een voordeel als je man zover en zolang van huis is: Een webcam thuis en een laptop bij mijn man! Nu heeft hij Walter net nog even kunnen zien. Geweldig!

Nou meiden, Walter ligt erin, dan kruip ik ook maar onder de wol. Waarschijnlijk roept hij morgen weer tussen 6.00 en 7.00 als hij het net zo goed doet als de afgelopen 10 dagen...

Trusten en tot morgen!

12. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Goeiemorgen :D

13. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Goedemorgen, hier een werkende moeder, 5.45 uur wekker. Inmiddels gedouched aangekleed en een schone en tevreden dochter. Zo de deur uit om centjes te verdienen :D

14. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Joehoeeee! Het gaat steeds beter: die kleine heeft vanaf 22.00 aan een stuk doorgeslapen tot 7.00! LIEF, LIEF, LIEF...

15. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    werkse Corien!

Lekker whabbit! Geef je nog bv? Tygo slaapt nu steeds van 23.00-6.00/7.00

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @corien : werkze !

@whabbit : ooh lekker zeg , jullie worden verwend door jullie dochter !

17. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Goedemorgen dames

Hier krijgt Imre 5 flessen van 180cc water +6 schepjes en 4 schepjes Nutriton. Deze gaan allemaal leeg.
    Vanmorgen geslapen tot 6.40 uur, heerlijk.

18. Joveli

Joveli Niet meer actief

Corien: Werkse!

Wij hebben ook een goede nacht gehad. L sliep van 24 tot 05, erg lekker dus. Even lekker kunnen bijtanken.

Janny: Wat ontzettend fijn he laptops met webcam! Super dat je man zo toch een beetje bij jullie is en Walter toch nog even kan zien.

Mijn vriend had beloofd vandaag vrij te nemen om mij te helpen met het huishouden, boodschappen en even op L te passen als ik een gesprek met mijn decaan op school heb. Helaas vond hij het vanochtend toch niet nodig en wilde zich hier toch niet voor afmelden. Ik moest de buurvrouw maar vragen om op te passen, terwijl ik die vrouw amper ken. Nu neem ik dus de kleine maar mee naar dat gesprek, zie geen andere oplossing.

Ben benieuwd hoe het gaat om een uur met die kleine in de trein te zitten.. Spannend :)

19. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    @Loveli. Die mannen toch. Ik ken het uit het verleden, nu gelukkig een papa die wel mee helpt en het nog leuk vind ook.

Ik word nu snel tante, bij mijn zusje zijn de vliezen gebroken. Spannend.

20. Joveli

Joveli Niet meer actief

Oh spannend zeg! Dan kan het nooit heel lang meer duren..

Tja, werk gaat hier gewoon voor alles. Helaas helaas. :cry:
    Nu heeft mijn vriend ook wel een aparte baan, het is namelijk tegelijk ook zijn hobby maar toch. Af en toe kan hij toch wel even helpen lijkt mij. Andere mannen zijn in de weekenden/avonden gewoon thuis maar dan is mijn vriend ook niet thuis dus soms is het wel ff zwaar.
    Gelukkig is het nog 3 maanden, dan woon ik weer dicht bij mijn familie en kunnen die wat meer helpen. Kannietwachten! :)

Deel Deze Pagina