November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @joveli: neem je L. mee in wagen of draagzak? ik vind het enige nadeel van de trein dat in en uigaan met wagen. Heb de vorige keet Tygo gevoed en verschoond in de trein ;)

2. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik kan het me voorstellen, gelukkig woon ik dicht bij mijn familie.
    Mijn ex man bleef van huis omdat hij liever in de kroeg hing (niet om te drinken) om leuke dingen te doen.

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    vreemd...
    ik zal je zo even een pb sturen :D

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Joveli: Ik hoop niet dat je het verkeerd opvat maar ik vind dat jouw vriend echt eens achter zijn oren moet krabben. Het is niet dat hij met spoed naar een OK moet om iemand zijn leven te redden... En tuurlijk is het belangrijk voor hem en jullie inkomen maar iedereen kan en mag weleens een dagje vrij nemen. Hij zal dat toch in moeten zien. Er komen denk ik ook wel momenten zat dat de kleine een dagje of langer onder zijn verantwoording zal vallen en dan moet hij ook alles kunnen laten vallen. Maar ja, jij snapt dat natuurlijk allemaal wel! Nu hij nog. Succes ermee! Ik heb respect voor je geduld.

Ik kom net van de HA vandaan en het is inderdaad een navelbreuk. Dinsdag moet ik naar de gyn en dan moet ik dit ook even laten zien en kijken wat we dan gaan doen. Ik kan niets doen en eigenlijk wachten totdat het erger word of dat er niets gebeurd of ik kan geopereerd worden maar dat moet de dokter natuurlijk beslissen. Ben benieuwd....

5. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes hier en op PB meiden!
    Ik zal hier absoluut nog eens komen spieken. Ik ben nog een maandje vrij en daarna moet ik vol aan de bak. Eerst twee maanden opleiding (fulltime) en daarna wisseldiensten van circa 24 uur per week. We zijn heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, met name ook voor de regelmaat van Micky, maar ik wil het in ieder geval geprobeerd hebben.

@bea: ik ga als hulpverlener bij een alarmcentrale aan de slag, iets heel anders, dus ik zal je denk ik niet tegenkomen in 'ons wereldje' ;)
    Jij heel veel succes nog, ook met je werk. Laat je niet gek maken, we werken om te leven, we leven niet om te werken. Het moet wel leuk blijven. Zoek een goede balans.

En mochten jullie nog eens contact willen, ik heb hyves, mail, MSN en een pb hier vind ik ook nog altijd in mijn mailbox terug.

Dag dag!

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ben laatst met de wagen met de trein geweest. Vond het niet zo'n probleem... Ja, je kan niet de coupe in, maar ach, balkon heeft ook goeie stoeltjes.

Christine heeft van 23:00-7:00 geslapen :D

Ik lig snipverkouden onder een dekbed op de bank met een pot thee...

7. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Joveli: GRRRRRRRRRR........... Dat hij veel weg is dat is nu eenmaal zo (althans: dat hoort nu eenmaal bij het vak van je vriend, dus daar is niet heel veel aan te doen). Maar hij moet natuurlijk niet de ene dag iets beloven en de andere dag toch maar besluiten iets anders te willen! Jij stemt toch ook je plannen op hem af? Zucht...

Pamela: Wat spannend!

Bea: Een navelbreuk is gelukkig niet gevaarlijk (mits-ie niet te groot is!) maar vervelend is het wel zeg! Mocht je eraan geholpen moeten worden is het gelukkig niet een hele grote ingreep.

Kersje: heel veel succes met je nieuwe baan!

Noatje: ja, hier nog volledige borstvoeding, dat gaat gelukkig prima! Het Ukje is na 7.00 weer in slaap gevallen en begint nu pas weer te pruttelen. Heb ondertussen al boodschappen gedaan en brownies gebakken voor tijdens de babymassage zometeen (de mama's moeten tenslotte ook een beetje verwend worden nietwaar? ;) )

Hmmm... volgens mij is Ediah alweer in slaap gevallen... nou, dan ga ik maar lekker even een boekje lezen, wat een weelde!

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dankje :oops:

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jesse ook en de 5e fles is zelfs 180cc

10. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Jaaaaah Wendy, dat was ik nog helemaal vergeten te zeggen: ik vind hem ook heel mooi!

11. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Fijn dat de BV daar ook zo goed loopt! hihihi ik geniet ook wel van dat doorslapen, Tygo heeft net een slokje op en ligt nu naast me op bed te snurken :) en mmmm brownies lus ik ook wel :p

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    geniet ervan whabbit...

Enne joveli, knuffel meid... Het moet toch echt niet gekker worden...Mannen...

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Spannend SUCCES daar ;)

14. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Hoi
    even goed nieuws: omatje is gister eindelijk geopereerd. ze heeft een pacemaker gekregen en alles was goed gegaan. als het goed is mag ze vandaag naar huis. Ben helemaal blij.

gr Marielleb

15. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Even een vraagje: zijn hier meer moeders die Friso Hypo-allergeen gebruiken? Als jullie kindje dan gepoept heeft ruikt die dan ook zo sterk? Als ik Imre verschoon waar andere bij zijn, gaan ze een stukje verder weg staan.Nu ruikt poep natuurlijk nooit lekker, maar dit is echt erg.

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Marielle fijn dat alles goed is gegaan met je oma hoop dat ze snel lekker naar huis mag.

Pamela spannend zeg van je zus, ben benieuwd!

Beatrice toch een navelbreuk ben benieuwd wat de gyn zegt.

Wendy mooie trouwkaart!

Joveli vervelend dat je vriend het niet nodig vond, zou er soms toch wel even boos om worden want het komt zo op jouw neer en jij moet maar kijken waar je hem onder brengt als je weg moet. nog even en je woont weer lekker in de buurt van je familie.

Tygo drinkt 150cc water en 5 schepjes, bied hem sinds vorige week meer aan maar daar heeft hij nog niet zo'n zin in.En de laatste fles drinkt hij 180cc en 6 schepjes.
    Hij heeft zich vannacht niet laten horen laatste fles 22 uur tot 6.00uur vanmorgen ben trots op hem :)
    Mijn schoonmoeder kwam net met een stapel kleren aan en van de week ook al verwend door mijn moeder. Leuk al die kleertjes krijgen.

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jesse drinkt precies het zelfde.

18. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nikolai drinkt 5 x 200ml. Ook allemaal op.
    Hij is snipverkouden. Is aan het hoesten en proesten.
    En heeft vannacht van 03.00 tot 05.00 gespookt. En dat terwijl hij er pas om 00.30 inlag.

Misschien is dat de reden waarom ie niet doorslaapt.

Er is wel een kleine stap vooruit: 's avonds slaapt hij ook steeds vaker. Wel in de box en steeds maar een uurtje ofzo, maar het begin is er. Hij huilt niet meer de halve avond.

@Kersje, heel veel succes met je opleiding!

@Marielle, sterkte voor oma!

19. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    hai dames

Hier even niet alles kunnen bijlezen ... :(

@bea
    Jeetje het zit echt niet mee met jou he hoop dat je snel zal weten wat er aan zal gebeuren ... mss een domme vraag maar is dat door de zwangerschap ? of van de keizersnede of gewoon toeval ?

@ flessen drinken
    In het cb zeggen ze hier nog steeds dat 165 cc veeeel te veeel is voor Jayden althans dan volgens zijn gewicht ... Ik maak wel 6 x 165 klaar maar dan drinkt ie er misschien 2 volledig uit en de rest allemaal rond de 130 -140 cc en volgens het cb zou ie maar 100-120 cc mogen hebben trouwens dat zei de ka ook al ... maar ik laat me kind toch geen honger leiden of zie ik dat nou verkeerd ?
    Jullie geven allemaal heel veel ... krijgen jullie nooit commentaar van het cb of ka ? Niet dat ik er naar luister maar goed wil es weten wat ze dan tegen jullie zeggen ;)

20. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @pamela1203
    Hier friso Allergy Care maar sinds hij op die voeding zit stinkt het enorm :) veel sterker dan andere voeding !

Deel Deze Pagina