okj, en dan komt het wat los? gisteren heeft ze echt pijn in haar buikje gehad omdat het maar niet wilde. ook logisch als je zag wat eruit kwam! was hard en kleverig.... ik verdun de voeding al wat, maar dat helpt geen snars
Tja moeilijk....Wij doen nutriton door de voeding tegen het spugen en tegen de krampjes en daar Krijgt Jesse ook een makkelijkere ontlasting van
oohh wat apart ...Jelmer gaat nu weer moeilijker poepen door de nutriton .... maar goed jelmer gaat ook steeds minder drinken .....heb met godsgratie kunnen regelen dat de huidprikkentest morgen plaatsvind ipv volgende week donderdag ... Jelmer heeft vanmorgen bij de eerste fles 90 cc laten staan ... bij de 2e fles 110 cc laten staan ....en de laatste fles heeft hij helemaal op ...en daarna heeft hij liggen gillen ...... eczeem op zijn borstje is nu pusserig en plakt aan zijn romper vast ...... dit vonden ze wel een reden om de test eerder te doen ...
Wij zijn al over gestapt op nutrilon omneo voor spugen en krampjes omdat Denise niet goed reageerde op de nutriton. Ze kreeg er buikpijn van en begon daardoor enorm te krijsen!
Ik had het geloof ik al eerder gemeld, maar Nathan raakte juist ook helemaal verstopt van de Nutriton. Extra water enzo hielp ook geen zier, na twee weken alleen maar kunnen poepen mbv thermometer was ik redelijk ten einde raad. Had zelfs al lactulose in huis gehaald, maar da's ook weer zo wat voor zo'n kleintje hè... Totdat ik idd ook de tip van het buikje masseren kreeg, ik doe dat ongeveer 3x daags 5 minuten (zonder olie, gewoon over rompertje heen) en meneertje poept weer enorme luiers vol. Heb de nutriton daardoor inmiddels kunnen verdubbelen waardoor het spugen nu ook veel minder is. Oja, en hij vindt de massage ook nog eens heerlijk, dus dat maakt het extra prettig. Tipp: wat een schátje is die Christine toch! En Schildje: wow, jij hebt ook knappe kindjes zeg! Die bos haar van Bart... Sybje: knuffel... Trek je het nog meid? En jij, Beatrice? Chebu, wat heerlijk dat Nikolai zo goed slaapt vandaag! Beter!
Dan ga ik dat buikje ook maar eens masseren! hopelijk helpt dat! in ieder geval bedankt voor jullie antwoorden.
Oh ja, nog even een vraagje: heeft iemand van jullie toevallig ervaring met de Babybjorn draagzak? Ik wil eigenlijk wel graag een draagzak en kan een Synergy overnemen van een collega, is die handig?
Mooi is dat om te lezen dat ieder kind anders reageerd ergens op. Even een vraag. Hoe denken jullie ver nutrix vanaf 4 maanden ik heb er geen mening over want ik heb gen idee wat ik het beste kan doen....
@Margreet, hier in Duitsland zijn ze nogal anti-babybjorn omdat de heupjes 'hangen'. Ze raden hier altijd een rugdrager aan zoals de Ergo Carrier of Mei Tai. Voor de vakantie kopen we een Ergo Carrier. Geen gesleep met buggy's etc. (gaat er uiteraard wel eentje mee, maar tijdens bergwandelingen zijn die natuurlijk niet handig). Nikolai slaapt alweer 2 uur. Zometeen slaapt ie 's nachts weer niet. Maar wakker houden helpt niet want z'n oogjes vallen gewoon dicht.