November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ohw, wat jammer dat Uk naar de okt. mama's is gegaan. Ik hoop dat 'onze' okt. mama's wel hier blijven, want ik vind het erg leerzaam, aangezien jullie baby's 'voor' lopen.

Tipp: Mooi, die meneer de Uil! Maar jouw meissie is natuurlijk nog mooier!

Sybje: Dat was ik, maar we hebben de beer al besteld. Sorry... Waarom past hij eigenlijk niet?

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    mijn hoofdsteunen zijn te hoog

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Jammer dat Uk naar de oktobermama's is verhuisd, had ik ook niet meegekregen.

Chebu en hoelaat was Nikolai wakker, goed gedaan jongen! vannacht ook he ;)

Tipp gewoon hier blijven hoor! :)

4. Joveli

Joveli Niet meer actief

Wij hebben een baby bjorn, een lodger shelter en een draagdoek tricot slen.

De shelter is FLOP, totaal niet lekker dragen.
    De BB is super, gebruik hem iedere dag, de tricot slen idemdito.

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ik vind de shelter ook flop!

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik blijf hoor janny :D

Enne... ik mag toch hopen dat mijn meisje mooier is dan meneer de uil ;)

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ga nergens heen hoor :D

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    meiden ik ga afsluiten en bankhangen :D

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @ Joveli,

Is de tricot slen niet super moeilijk in gebruikt. Dat is namelijk de reden dat ik hem nog niet durf te kopen ;)

10. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    Hoi dames!

Hier marbo, jullie laatste november-mama, na 7 weken ziekenhuis ein-de-lijk thuis! :D :D :D
    Bedankt voor jullie lieve woorden die ik via Jootje kreeg!

Misschien beter even zo kort mogelijk uitleggen wat er nu is gebeurd..ik ben een aantal stukken kwijt, maar dat gaat vanzelf op zijn laats vallen..

Op dinsdag 7 december ben ik bevallen van een meisje (Valerie) met een keizersnee omdat haar harttoontjes daalden..Ik heb haar horen huilen toen ze haar uit mijn buik haalden en dat was een super-bijzonder gevoel.

Van de dag daarna kan ik mij niets herinneren, ik was goed bij, heb met mensen gepraat, maar aan het eind van de dag ben ik naar intensive care gebracht omdat ik een bloeding had en een lage bloeddruk.
    Daarna ging het bergafwaarts: ik heb een streptokokken-bacterie in mijn lichaam gekregen en ben in een kunstmatige coma gebracht. Twee dagen lang is het blijkbaar heel kritisch geweest..een heel eng idee waar ik maar liever niet aan wil denken..
    Ik heb daar natuurlijk weinig van mee gekregen. Ik kan mij alleen herinneren dat -toen ik bij werd gebracht na anderhalve week- er mensen aan mijn bed stonden die tegen mij praatten en ik niet kon antwoorden. Ik heb wekenlang aan allerlei apparatuur gelegen en ben bont en blauw geprikt.
    Het eerste lichtpuntje kwam op kerstavond: ik mocht Valerie voor het eerst tegen mij aan houden! (met mondkapje voor en een heleboel doeken ertussen!)
    Om een lang verhaal iets korter te maken: wij zijn nu thuis! Ik ben heel erg verzwakt (dat kan nog zeker een half jaar duren) en kan Valerie heel even optillen en voor de rest ben ik afhankelijk van andere mensen. Mijn man is helaas alleen de weekenden thuis en hij heeft 2 kindjes die de afgelopen tijd wat aandacht tekort gekomen zijn, dus het is een zware tijd voor ons..

Vanmiddag ben ik even meegereden naar de apotheek en zag een moeder over straat lopen met een kinderwagen en dan ben ik wel even jarloers..
    Maar ik ben blij dat ik er nog goed van af ben gekomen en dat het met mijn dochter goed gaat..

Jootje: heel erg bedankt voor je smsjes! :thumup:

[/color](Ik heb een van in ziekenhuis met Valerie in album gezet)

11. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    wow, marbo wat een verhaal :(.... ik hoop voor je dat je snel op mag knappen en aan kan sterken! knuffels van mij en tygo!

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Lieve Marbo,

Wat een verhaal tranen in mijn ogen. Heel veel sterkte de komende tijd en een dikke kus en knuffel van mij en Jesse

13. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik ben ook een oktober mama, maar blijf zeker lekker hier!

@ Marbo: wat super fijn om je hier weer te zien. Wat een tijd heb je achter de rug. Hopelijk gaat het nu de goede kant op en kun je lekker gaan genieten van jullie heerlijke dochter!

14. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Marbo, fijn dat je er weer bent.. wat een verhaal zeg! Nog heel veel beterschap en geniet lekker van je meisje!

Morgen weer werken.. pff.. :(

15. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Dus.. slaap lekker meiden!

16. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Hoi Marbo!
    Fijn dat we weer iets van je horen. Ik heb gisteren nog aan je gedacht, hoe zou het met je zijn!
    Je hebt een zware tijd achter de rug, jeetje zeg. Ik wens je alle sterkte voor de komende tijd, wat je denk ik heel erg nodig gaat hebben.
    Een ding is zeker, je hebt echt een prachtige mooie dochter. Ik heb de foto's net bekeken, wat een schatje!
    Dikke knuffel!

@All, iemand nog iets gezien of gehoord van Jooze? Ook al heel lang niet meer he!? Of heb ik daar overheen gelezen?

Ik heb vandaag een bikini en een zwempakje gekocht voor Esmee, hihi sooooooooooooo CUTE!
    Dit weekend gaan we die natuurlijk aan doen naar het strand, jullie krijgen foto's!

17. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hoi Marbo,

Ik zal je in de aankomende dagen nog even een pb-tje sturen. Jouw verhaal komt mij helaas heeeeeeel bekend voor. Heftig he, meid!? Ik weet dat je nog heel vaak aan deze periode gaat terugdenken en dat je pas later gaat beseffen hoe dicht je op het randje hebt gezeten.

En je hebt een wolk van een dochter. Heel mooi meisje.
    Toi toi toi. Ik hoop dat je wat ondersteuning kan krijgen van andere mensen / familie / vrienden om je heen.

Voor vanavond wil ik je nog even heeel veel sterkte wensen met het herstel, want je zult er nog lang niet zijn.

18. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Volgens mij heb ik Jooze ook al een poosje niet meer gezien, inderdaad!

Heb vanavond een cadeaukaart van de Hema gekregen. Nu wilde ik net kijken wat voor saldo erop staat, blijkt er geen activeringscode bij te zitten. Kan ik daar nog achteraan... :( Laat ik nu geen telefoonnummer hebben van de mensen waar ik het van gekregen heb (ouderraad van school). Jammer...

19. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Marbo: wat fijn dat je weer thuis bent, wat een afschuwelijke ervaring! Ik hoop dat je goed herstelt en dat je ondanks dat je zelf nog niet in orde bent van je meisje kunt genieten!

20. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Wat ben ik dan blij dat ik uiteindelijk een Lodger wrapper heb genomen en niet de Shelter! Heb nogal zitten twijfelen, maar als ik dit zo hoor... De wrapper vind ik echt geweldig fijn en daar die gebruik je ook een stuk langer.

Deel Deze Pagina