November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Goeidemorgen!

Ik ben net al vrolijk toeglachen door Tygo, dus me dag kan niet meer stuk hihihi :)

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    wie wilde er trouwens een gipsen handje/voetje aan papa geven? ipv een set kopen kan je bij deze winkel ook gewoon de mixen kopen http://www.hetrietje.nl/index1.html is wat goedkoper ;)

3. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Marbo, wat een verhaal zeg! Fijn om te horen dat het nu wat beter met je gaat. Toch veel sterkte voor de komende tijd om weer goed betrer te worden. Gefeliciteerd met je dochter. ;) Geniet er maar lekker van.

4. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Kersje wat jammer dat je gaat! Kom af en toe nog eens aanwaaien, en ik wens jou en jouw gezin alle goeds :D

Marbo wat fijn dat je er weer bent! Gefeliciteerd met je knappe meid. :D
    Wat een superheftig verhaal joh! Hopelijk gaat je herstel voorspoedig en knap je snel genoeg op om lekker van je kindje te genieten. Dikke knuffel!

Ik las dat we 2 nieuwe tantes hadden, maar weet niet meer wie... sorry! Gefeliciteerd in elk geval!

Wiens oma werd nou geopereerd? Was alles goed gegaan?
    Beatrice sterkte met je navelbreuk
    Joveli succes met je man ( ;) ) nog even doorbijten en dan ben je lekker bij je familie in de buurt!
    Sybje wat heeft Jelmer toch een pech zeg! Lijkt me zwaar voor jou/jullie.
    Chebu hoe heeft Nikolai nou ´s nachts geslapen? Las dat je een superdag had vd week.

5. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    En dan een korte update over hier... alles goed, maar drukdrukdruk want dit is mijn laatste week verlof dus ik wil alles er uit halen wat er in zit ;)

Luca gaat vanavond voor het eerst proeflogeren bij oma.
    Hij zal straks 2x per maand van donderdagochtend tot vrijdagmiddag/avond bij m´n moeder zijn, dus daar moet ik nog even aan wennen.
    Ik zie er enorm tegen op, heb al de nodige traantjes gelaten gisteren en tegelijk vind ik het voor Luca en mijn ouders heel leuk. Dubbel zeg.

Verder hebben we dinsdag foto´s laten maken bij de fotograaf, ik hoop dat ze een beetje gelukt zijn.

En... we zijn hier supertrots! Luca heeft een wipstoel met een boog waaraan 2 rammelende girafjes en een balletje hangen. Dus ik pak regelmatig zijn handje en dus tegen zo´n girafje zodat die rammelt.
    En gisteren deed hij dat dus daarna zelf! Hahaha, wij zaten alletwee te juichen alsof hij net een olympisch record gezet had :)

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    De Wrapper heb ik ook die is echt Ge-wel-dig vind ik

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen!

Jeej hier een hele trotse mama. Jesse heeft geslapen van 00:00 tot 7:30! Heerlijk was dat zeg.

8. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Janny: heb je een code nodig voor zo'n kaart van de Hema? Heb er ook eentje gekregen en gewoon in mijn portemonnee gedaan voor als ik een keer bij een Hema kom :(

9. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ja, je moet hem eerst op internet activeren voordat je hem kan gebruiken. Ook kan je daar je saldo opvragen. Dat activeren is tegen diefstal geloof ik. Stom he? Heb je er dus ook geen code bij gekregen? Het kaartnummer (achterop) heb je ook nodig.

10. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Nou, de boel wil wel branden hier. Eerst 2 weken geleden dus het huis van de buren, staat nu het winkelcentrum van Musselkanaal (zo'n 6 winkels volgens mij) in de brand...

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    meiden die nog een puckababy slaapzak willen bestellen met de code 0209 krijg je 15% korting

12. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Nee hij zat op iets geplakt, dat heb ik weg gegooid :(

Edit: wat stom zeg, op die kaart staat ook helemaal niet dat dat moet.

13. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Heb ik nog nooit gedaan. Gewoon met kaart naar de Hema en ermee betalen werkte prima tot nu toe.

14. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik kan gewoon het saldo opvragen via Hema.nl dus volgens mij moet het zo ook lukken. Ga het gewoon maar eens proberen!

15. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    goedemorgen!

ik zag als tip de zonnebloemolie voor de ontlasting voorbij komen! zal ik zeker even proberen :)

en @marbo: welkom terug! wat ontzettend fijn dat je weer thuis bent!:) Jeetje wat een verhaal. Hopelijk gaat je herstel thuis voorspoedig en kan je genoeg hulp krijgen.
    en Graag gedaan hoor die smsjes. :)

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ik zal nog even snel stofzuigen voor mijn bezoek er is :)
    fijne dag allemaal!

17. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @San hoe is het nu met luca en zijn handjes? Tygo heeft hier ook echt zijn handen ontdekt en sabbelt nu ook op zijn handjes, ook heel vaak als hij net heeft gedronken :D

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jesse ook. Als hij zijn speentje niet heeft dan sabbelt hij altijd op zijn handjes haha...

19. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Dat was ik, maar ik heb het al gekocht via babyboet. We moeten alleen nog een dag kiezen om het te gaan doen.

gr MarielleB

20. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik ga Tygo zometeen voor het eerst alleen in bad doen, ik doe het anders altijd samen met mijn man... maar die is naar school en hij heeft vanmorgen zo gespuugd dus nu maar alleen proberen ;)

Ga trouwens eens kijken of ik de filmcamera op statief kan zetten ;)

Deel Deze Pagina