wie wilde er trouwens een gipsen handje/voetje aan papa geven? ipv een set kopen kan je bij deze winkel ook gewoon de mixen kopen http://www.hetrietje.nl/index1.html is wat goedkoper
@Marbo, wat een verhaal zeg! Fijn om te horen dat het nu wat beter met je gaat. Toch veel sterkte voor de komende tijd om weer goed betrer te worden. Gefeliciteerd met je dochter. Geniet er maar lekker van.
Kersje wat jammer dat je gaat! Kom af en toe nog eens aanwaaien, en ik wens jou en jouw gezin alle goeds Marbo wat fijn dat je er weer bent! Gefeliciteerd met je knappe meid. Wat een superheftig verhaal joh! Hopelijk gaat je herstel voorspoedig en knap je snel genoeg op om lekker van je kindje te genieten. Dikke knuffel! Ik las dat we 2 nieuwe tantes hadden, maar weet niet meer wie... sorry! Gefeliciteerd in elk geval! Wiens oma werd nou geopereerd? Was alles goed gegaan? Beatrice sterkte met je navelbreuk Joveli succes met je man ( ) nog even doorbijten en dan ben je lekker bij je familie in de buurt! Sybje wat heeft Jelmer toch een pech zeg! Lijkt me zwaar voor jou/jullie. Chebu hoe heeft Nikolai nou ´s nachts geslapen? Las dat je een superdag had vd week.
En dan een korte update over hier... alles goed, maar drukdrukdruk want dit is mijn laatste week verlof dus ik wil alles er uit halen wat er in zit Luca gaat vanavond voor het eerst proeflogeren bij oma. Hij zal straks 2x per maand van donderdagochtend tot vrijdagmiddag/avond bij m´n moeder zijn, dus daar moet ik nog even aan wennen. Ik zie er enorm tegen op, heb al de nodige traantjes gelaten gisteren en tegelijk vind ik het voor Luca en mijn ouders heel leuk. Dubbel zeg. Verder hebben we dinsdag foto´s laten maken bij de fotograaf, ik hoop dat ze een beetje gelukt zijn. En... we zijn hier supertrots! Luca heeft een wipstoel met een boog waaraan 2 rammelende girafjes en een balletje hangen. Dus ik pak regelmatig zijn handje en dus tegen zo´n girafje zodat die rammelt. En gisteren deed hij dat dus daarna zelf! Hahaha, wij zaten alletwee te juichen alsof hij net een olympisch record gezet had
Goede morgen! Jeej hier een hele trotse mama. Jesse heeft geslapen van 00:00 tot 7:30! Heerlijk was dat zeg.
@ Janny: heb je een code nodig voor zo'n kaart van de Hema? Heb er ook eentje gekregen en gewoon in mijn portemonnee gedaan voor als ik een keer bij een Hema kom
Ja, je moet hem eerst op internet activeren voordat je hem kan gebruiken. Ook kan je daar je saldo opvragen. Dat activeren is tegen diefstal geloof ik. Stom he? Heb je er dus ook geen code bij gekregen? Het kaartnummer (achterop) heb je ook nodig.
Nou, de boel wil wel branden hier. Eerst 2 weken geleden dus het huis van de buren, staat nu het winkelcentrum van Musselkanaal (zo'n 6 winkels volgens mij) in de brand...
Nee hij zat op iets geplakt, dat heb ik weg gegooid Edit: wat stom zeg, op die kaart staat ook helemaal niet dat dat moet.
Ik kan gewoon het saldo opvragen via Hema.nl dus volgens mij moet het zo ook lukken. Ga het gewoon maar eens proberen!
goedemorgen! ik zag als tip de zonnebloemolie voor de ontlasting voorbij komen! zal ik zeker even proberen en @marbo: welkom terug! wat ontzettend fijn dat je weer thuis bent! Jeetje wat een verhaal. Hopelijk gaat je herstel thuis voorspoedig en kan je genoeg hulp krijgen. en Graag gedaan hoor die smsjes.
@San hoe is het nu met luca en zijn handjes? Tygo heeft hier ook echt zijn handen ontdekt en sabbelt nu ook op zijn handjes, ook heel vaak als hij net heeft gedronken
Dat was ik, maar ik heb het al gekocht via babyboet. We moeten alleen nog een dag kiezen om het te gaan doen. gr MarielleB
Ik ga Tygo zometeen voor het eerst alleen in bad doen, ik doe het anders altijd samen met mijn man... maar die is naar school en hij heeft vanmorgen zo gespuugd dus nu maar alleen proberen Ga trouwens eens kijken of ik de filmcamera op statief kan zetten