November 2008 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Mvj, Oct 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @marbo : jeetje meis wat een verhaal zeg , mijn vader heeft die bactierie ook gehad ...en dat was geen pretje.....geniet nu maar lekker van je meisje !
    en ik moet zeggen ..Jullie hebben een prachtige dochter !

@janny : volgens wil het in heel drenthe wel fikken .....is iedere keer wat daar ....wonen veel pyromannen zeker of vruowen kan ook ....

2. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oke daar zijn we weer ...effe denken waar ik zal beginnen ....

de huidprikkentest....hier kwam niks uit ....maar er was van te voren al gezegd dat kma niet altijd op te sporen is met deze test......maar wel alle andere allergieen die ze willen uitsluiten.
    Jelmer was in 2 weken tijd maar 140 gram aangekomen , hier was de ka wel bezorgd over, ook gezien dat Jelmer ondanks de operatie erg veel huild en de eczeem steeds meer en erger word heeft ze besloten om blikken dieetvoeding voor te schrijven voor koemelkallergie.
    Het goedje stinkt wel ...en ze waarschuwde me dat kindjes het soms ook niet lusten ...maar mijn boefje heeft net 1 hele fles op met dieetvoeding....(dat is echt een headline omdat hij vandaag nog geen volle fles leeg heeft gedronken )
    Over een week moeten we terug komen en dan moet het al wat beter gaan met Jelmer zo niet dan misschien nog een weekje uitproberen ...en anders verder gaan zoeken.
    Ze heeft nu ook een prednison zalfje voorgeschreven hopelijk werkt dat wel.....als blijkt dat niet werkt dan gaat ze samen met de dermatoloog kijken wat ze kunnen doen , ze zat al te denken aan een speciaal pakje ... :confused:

Ik hoop zo dat dit gaat werken meiden .....het stelt misschien niks voor maar ondanks dat heeft het een enorme impact op me ......ben het zo zat om iedere keer naar het zh te gaan voor al die onderzoekjes ....
    Ik wil gewoon ook dat Jelmer zich prettig voelt en goed gaat drinken en weer aankomt.
    Ik ben er van overtuigd dat je het slechter kan treffen maar ben het gewoon zat .....
    Het komt allemaal goed.

3. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @lot : misschien te veel nieuwe prikkels ? hioe is hij als hij daar vandaan komt ?
    Of hij mist jou gruwelijk erg...

4. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    sybje * knuffel*

Whabbit ook wat stom dat felicitas dat zegt want daar kwam het hier ook vandaan. Wie weet hebben je ouders er wel recht op.

5. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Hij ligt nu heerlijk te slapen in zijn bedje.

6. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    mmhh oke ....gelukkig maar ...want nieuwe prikkels verwerken ze door onrust en huilen

7. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nikolai slaapt ook maar ik moet dringend boodschappen doen. Wat nu? Wakker maken is ook zo wat...

8. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Chebu zou zeggen zet de babyfoon maar aan wij letten op maar helaas gaat dat niet :)
    ALs het echt niet kan wachten moet je hem wakker maken anders zou ik toch even wachten of ligt hij al heel lang te slapen?

9. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ja vanaf 15.00. Hij is gelijk na de fles als een blok in slaap gevallen.

10. jootje24

jootje24 VIP lid

May 11, 2007
    6,053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ik is blij :)
    vandaag is Denise eindelijk weer gewoon in haar temp.!
    geen verhoging of koorts meer :) (even afkloppen ;))

11. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    :evil: Mijn man heeft net ff besloten (idd zonder overleg) dat hij morgennacht niet thuis komt slapen... voor het eerst sinds ons trouwen mag ik dus alleen gaan slapen morgen... morgen vertrekt hij om 7.00 naar school en ik zie hem pas zaterdag om 19.00 :( weet helemaal niet of ik daar aan toe ben....

12. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

Feb 22, 2008
    1,253
    24
    38
    Haha! Toen ik 20 was had ik nog nooit een nacht NIET alleen geslapen!... O:)

Ik denk dat ook dit wel goed komt Noatje! En des te leuker is het om hem zaterdag wel weer naast je te hebben. :p

13. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Nee maar je zal zelf wel weten dat als je eenmaal getrouwd bent ;)

Jah zaterdagnacht is hij er weer, maar zondag is hij weer weg... en heel volgende week weer naar school...

14. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

Jul 22, 2008
    549
    0
    0
    TATAAAAAAAAAAA

Made by Wendy!
    Thnks meid, hij is zo schattig!

Hier heb ik mn handen vol, Esmee is zeker weten in haar sprongetje!

@Noatje, ik slaap soms ook alleen hoor. Mijn man is soms niet eens op het eiland. Hij moet veel reizen voor zn werk. Is even vervelend maar het went wel hoor.

Nog twee en een halve week en dan gaan we naar Nederland!

Trouwens, mijn schoonmoeder zei dat het verplicht was in Nederland de maxi-cosi VOORIN de auto te zetten, dus op de passagiersstoel??? Klopt dat, of is dat weer van die schoonloeder flauwekul-gez**k? Want op de maxi-cosi staat juist dat je hem niet in een stoel mag zetten met airbags.. dat is toch nu meestal bij alle auto's voorin?

15. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Schiet je schhon-loeder maar neer want het is klin-klare onzin. zolang je hem maar in een 3-punt gordel zet! ;)

16. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

Apr 15, 2008
    1,645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hihi... sorry, is natuurlijk niets om te lachen, maar hoe je het zegt... Maar ehm, Musselkanaal ligt net op de grens in Groningen (dat scheelt weer). En voor de rest wonen ook alle pyromanen in kleine dorpjes in Groningen, tenminste, die het landelijk nieuws halen.
    Hebben jullie Musselkanaal nog op het landelijk nieuws gehoord? Misschien vanavond ook nog wel in Hart van Nederland ofzo. Vanmiddag kwamen de vlammen nog heel hoog. Er zijn een aantal winkels en een aantal woningen opgebrand. Op 112groningen.nl kan je ook wat foto's zien.

17. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

Apr 15, 2008
    1,645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Kom maar bij mij slapen meid! Ik slaap doordeweeks vaak alleen, ook dit weekend. Ben heel wat gewend. Maar je mag gerust komen logeren hoor! Hihi...

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    knufff sybje.
    Voor jou ook noa, wat een rotstreek :(

Mooie banner ienie. Mooi gemaakt wen...

19. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @ienie en mini, da's onzin zeg.

Ik heb een kind met luieruitslag. Ook dat nog.
    Dat wordt dus flink zinkzalf smeren. Dat komt trouwens ook plotseling op want vanochtend zat er nog niks. Het is rood met witte puntjes erin. Herkenbaar?

@Sybje, dikke knuffel. Gaat niet echt lekker he. Ik kan me voorstellen dat je die onderzoeken helemaal zat bent.

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    De banner staat je goed Ienie
    thnx Tipp

Share This Page