Je hebt een driepuntsgordel nodig maar de maxicosi mag niet voorin als je een airbag hebt bij de passagiersstoel. Mits je dit kunt uitzetten anders mag het niet. Dit is mij altijd verteld! Dus je heb helemaal gelijk Inie. Laat je schoonmoeder maar lekker kletsen.
ik heb hier een ontroostbaar meisje. Ze heeft haar halve voeding weer uitgespuugd, met golven te gelijk
Mij is zelfs verteld dat achterin het veiligst is! Noatje: Is vervelend he, alleen slapen. Als mijn vriend trainingsweek(en) of weekend heeft dan zit ik ook helemaal in mn guppie in huis. Vind het doodeng en helemaal niet leuk en ik ga dan het liefst zelf ook maar een weekje uit logeren. L ligt al vanaf 17 uur aan de borst. Ben geloof ik helemaal leeggedronken maar het is nog niet genoeg
@ienie : schiet je schoonloeder maar hoor ...dikke onzin , maar dat had je al begrepen van de voorgangers hihi ..... @meiden bedankt voor de lieve reacties !
Ja zie je wel.. Ze is gewoon gestoord. Ze verzint gewoon wat om mij onzeker te maken ofso. Ik vond het al zo raar! Echt een stom mens.. @Noatje, ik ben zo'n idioot, wat alleen thuis zijn betreft. Ik zal je iets vertellen haha, als ik alleen ben dan durf ik als het donker is niet te douchen. Teveel enge films gezien, waar ik absoluut niet tegen kan! Haha stupid he.. Maar soms vind ik het ook wel lekker hoor, dan installeer ik me helemaal op de bank met lekkere dingetjes en drinken enzo en kijk ik de hele avond Friends, SATC en Law and Order enz, heerlijk!
dankjewel voor de lieve reacties: ik denk dat ik het gewoon zo vervelend vind omdat ik idd ook zo'n schijtluis ben
Ienie: Hahahaha, geweldig! Ik durf ook niet te douchen als ik alleen thuis ben en het donker is. Enne, ik ben volgende week zondag jarig! Mijn vriend is aanstaande woensdag jarig en ik geloof inderdaad dat zijn verjaardag ingesteld staat op hyves. Maar onze verjaardagen liggen zo dicht bij elkaar, we vieren het samen volgend weekend.
ik ook niet... Ik slaap ook altijd met het licht aan als ik alleen thuis ben. En ik controleer wel tig keer of de deur wel op slot zit enzo... Oh ja en de radio moet aan als ik ga slapen, ik wordt namelijk abng van elk mini geluidje
hihi ik ben dus niet de enige en ik woon nogwel in een huis vol mensen... maar we slapen op zolder en het is zo donker
Hihi, grappig welke gesponsorde koppeling er nu onderaan deze discussie staat: iets van een beveiligingsbedrijf ofzo. Dat voegt google volgens mij automatisch toe op basis van woorden die hier genoemd worden. Ik kijk zelf bijvoorbeeld ook echt niet meer naar opsporing verzocht e.d., daar ga ik altijd vreselijk van dromen. Maar ja, als kind was""Bassie en Adriaan" al te eng voor me... Maarre, meiden, even een vraagje: zijn er nog meer die nog steeds vloeien? Soms is het hier een of twee dagen weg, maar dan begint het weer (nu dus ook weer). Dat zou na 10 weken zolangzamerhand toch wel eens over mogen zijn lijkt me? Het komt niet van m'n menstruatie, die gaat weer als vanouds aangezien ik inmiddels al weer in m'n 3e pilstrip zit (en ik slik dezelfde pil als die ik vele jaren zonder problemen geslikt heb, bovendien is mijn gewicht ook weer hetzelfde als voorheen dus het lijkt me dat deze pil nu niet ineens te licht voor me is.)
Mijn vriend was een paar maanden geleden (ik was geloof ik 20 weken zwanger) op trainingsweek naar Marbella (Vraag me toch altijd weer af waarom dat altijd in zonovergoten vakantiebestemmingen moet? ) en ik was dus alleen thuis. Mijn buurmeisje haar vriend voetbalt bij mijn vriend dus zij was ook alleen en we besloten 's avonds maar samen te eten etc. Na het eten zijn we toen (op de 1e avond alleen) maar naar "De 25 meest gruwelijke moorden" gaan kijken.. Doodsbang hebben we de rest van week maar samen in 1 bed geslapen haha.
Hihi check mijn koppeling: Je gezin slim beveiligd WoonVeilig: je huis en gezin slim beveiligd tegen inbraak en brand Hahaha
Hai Zoooo wat schrijven jullie veeeel ken het soms echt niet bijhouden @marbo Ik wens je heeel veel sterkte de komende tijd maar je ben nu thuis das ook belangrijk en geniet van je dochter ! @tipp Euuhhhh ik ben ook zo'n controle freak heb een goeie conditie gekregen van het traplopen om deuren en ramen te controleren
Die bedoelde ik inderdaad Stelletje mutsen, wie kijkt er nou naar zo'n programma als er geen sterke mannen zijn om jullie te beschermen...