November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @whabbit vervelend hé die aambeien... geniet lekker van je bad!

ik ben tygo aan t voeden en er klinkt verdacht gespetter :rolleyes: met een luchtje :)

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    superfoto's san! (had je mijn berichtje nog gehad?)

Leuke zwemfoto lot!

Gisteravond met een overstuur meisje in bad geweest. Daarna heeft ze geslapen tot 0:00, toen even wakker gemaakt voor een flesje en daarna heeft ze tot 9:00 geslapen :D

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    whabbit, geniet van je badje...

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @San, wauw, mooie foto's zeg!

Heb weer wat beter geslapen. Nog niet optimaal maar het gaat de goede kant op.

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @gipsafdruk: in gewone klei is dit het resultaat van het kado voor mijn moeder :D

6. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @ san mooie foto's! Wat een ontzettend schatje!

@lot, wat een schattig ventje, grote oogjes!

@leuk tipp, je bent echt crea bea he! Haha die cutie teentjes zijn lief!

Hier goede nacht gehad, alles is weer oke, esmee is uit haar sprongetje denk ik (hoop ik)! En ze lacht de hele dag. Net kon ik gewoon een half uur tutten in de badkamer en ze gaf geen kik in haar wipstoeltje jeeej zo lekker!

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hihihi, zo crea ben ik niet hoor ienie :D

8. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Wow San en Lot, wat een prachtige kindjes hebben jullie!
    En die fotograaf kan er inderdaad wat van zeg, mooie serie. Die BV-foto is ook prachtig, ik zou er echt heel wat voor over hebben als ik ook zo'n foto kon laten maken. Maar helaas... (pinkt nog ff een traantje weg, heb er een klein traumaatje aan overgehouden dat ik op FV over "moest")

Wow Tipp, wat een reuzenvoetjes heeft jouw dochter! :) Leuk kadootje hoor, mijn schoonmama is bijna jarig en we hebben ook nog een setje liggen, best een goed idee om dat cadeau te doen.

Pamela, al nieuws over je zusje?

Heej Ienie, wat heerlijk dat Esmee weer in goede doen is. Geniet ervan!

Chebu, fijn dat het weer wat beter gaat!

Ehm... heeft iemand mijn berichtje van gisteravond toevallig nog gelezen: zijn er nog meer die na 10 weken nog steeds vloeien (dan weer wel, dan weer niet)? Wat denken jullie, zou ik hier de VK nog over moeten bellen of is dit normaal?

9. Joveli

Joveli Niet meer actief

Wij hadden vandaag Wendy en Jesse op visite!

Heb de foto's op mijn hyves staan én op het andere (afgeschermde..) forum, zo schattig met zn tweetjes in de box..

10. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Margreet: ik heb geen idee hoe lang ik heb gevloeid, maar zeker geen 10 weken. Ik zou bij twijfel altijd even bellen om te overleggen.

11. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    hallo

Nog altijd geen baby bij mijn zusje. Ze hebben haar vandaag gestript en ze had al 3 cm ontsluiting. Hopen dat het nu gaat doorzetten.

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    spannend zeg :D

13. 078mama

078mama Niet meer actief

Jullie zijn echt kwebbels ;)

Na 10 weken vloeien lijkt me een beetje te veel van het goede. Ik heb ongeveer 6 weken nog gevloeid en dat was al lang.

Voor de rest weinig bijzonders hier. Ik moet dinsdag naar de gyn. Ik ben benieuwd! Ik hoop dat alles in orde is maar vrees het ergste. Dat ik nog steeds weleens naweeen heb lijkt me niet helemaal kloppen.

Als ik trouwens alleen thuis ben kan ik ook weleens een beetje panisch zijn hoor. Mag best als vrouw! Ik kijk tegenwoordig dan ook echt niets engs meer, anders doe ik helemaal geen oog meer dicht!

14. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Ik heb op 8 weken een controle gehad bij de gyn en vloeide toen nog een klein beetje. Ze zei dat het met nog eens 2 weken echt over moest zijn, anders moest het toch even onderzocht worden. Dat is nu voorbij en ik vloei nu ook echt niet meer.

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    leuk joveli...

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    joveli en wendy: wat schattig zeg jullie kereltjes zo in de box! :)
    zal de hyves ook even checken!

17. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Wat een schatjes!

18. Joveli

Joveli Niet meer actief

Over vloeien weet ik niet zoveel. Bij mij hield het al na 7 dagen op. 10 week klinkt wel een beetje lang, misschien toch even bellen met je huisarts voor de zekerheid

19. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ooooh, wat een cuties zijn L. en Jesse! Echt te schattig hoe ze daar samen in de box liggen!

En Lot heeft ook al zo´n geweldig ventje. Grote ogen zeg!

Vloeien na 10 weken lijkt me niet goed!

En.... groot nieuws!
    Weten jullie nog dat mijn kat 31 oktober weggelopen is? Ik heb haar terug! Ik werd vandaag gebeld door de dierenambulance en heb haar gelijk opgehaald. Ze leeft nog en zit nu boos in haar krabpaal. Woei, ik ben happy!
    En het logeren bij oma is goed gegaan. Luca heeft haar maar 1x wakker gemaakt, waarop mijn moeder hem lekker een flesje heeft gegeven. Hij heeft heerlijk geslapen, is gisteravond en vanmorgen in bad geweest, en was vrolijk toen we hem ophaalden.

Wat een mooie dag :D

Oh ja, ik kom het afgeschermde deel niet op, ga het straks met m´n gewone pc nog even proberen ipv nu op de laptop. En Tipp dan lees ik ook m´n inbox nog even goed door, ik weet nl niet welke pb jij bedoeld?

Deel Deze Pagina