oh san wat fijn dat je je kat terug hebt. En wat fijn dat luca het zo goed gedaan heeft bij oma Had je mijn berichtje over de zwembaden nog gehad?
@Joveli en Wen, wat een mooie jongetjes! Joveli, er komt bij jou slagroom uit zeker? Dat is wel te zien haha! Lekker spekkie hoor! Maar wat een leuke, schattige jongetjes! @San, wauw ik weet het nog van je kat ja! Bijzonder dat je die terug hebt. In die tijd liep 1 van onze hondjes ook weg, die heb ik helaas nooit meer gevonden. Maar nu heb ik toch weer een beetje hoop! @Ik vloei ook al weken niet meer, en Esmee is nu 9 weken. Ik denk dat het maar 2 weken duurde hoor. Ook nog geen menstruatie gehad!
Hee san, wat fijn dat jullie kat terug is! Ienie: Hihi tja, ik heb geloof ik slagroomtieten! We hebben net bij de prenatal de Tiny love tropical isle gekocht! (Baby gym) Morgen eens kijken wat L ervan vindt!
San: oww wat geweldig dat jullie kat weer terug is na zo'n lange tijd! had je vast nooit meer verwacht. Super zeg. knuffel hem maar lekker plat,voor al die tijd dat je hem niet hebt kunnen knuffelen
Wow, geweldig zeg, dan is er voor mij dus ook nog hoop, mijn poes is 21 oktober weggelopen Weet je ook waar ze uitgehangen heeft al die tijd? Lijkt mij ook zo fijn om mijn poes terug te hebben
Nou ik ga zo mijn bedje opzoeken, ik leg Tygo naast me denk ik... Ik baal wel want hij had beloofd te bellen en dat heeft hij ook niet gedaan maar goed... ff doorheen bijten...
@margreet : heeft niemand tegen je gezegd dat je maximaal maar 6 weken mag vloeien ??? ik zou maar eens zorgen dat ik bij een gyn terecht kwam als ik jou was.....
Nou wij hebben heerlijk geslapen.... Tygo lag naast mij Mijn en ik hebben nu toch een conflict, hij vond het teveel moeite om me gister te smsen en hij deed mij verwijten dat ik hem lastig viel... Nou ga ik hem weigeren te smsen vandaag, zie hem pas na 19.00 en dan kan hij het uitleggen Ik ben nog tot 10.00 aanwezig en dan ga ik naar de opendag & Rotterdam voor een verjaardag
Mannen... Ik heb vannacht ook van 6 tot 8 met Lotte in bed geslapen. Ik vond 6 uur een beetje vroeg voor een fles dus ik dacht, ik probeer het een beetje te rekken en gelukkig lukte dit! Ik heb vandaag 2 verjaardagen en zo komt het allemaal een stuk beter uit. Veel plezier allemaal vandaag!
Hier een nacht vol krampjes, hij gilde het uit.. Zo zielig. Gelukkig hebben we wel een beetje kunnen slapen maar soms werd 'ie gewoon gillend wakker, had het zo met hem te doen. Gaan nu maar even lekker een ochtendwandeling met de hond maken en daarna lekker zwemmen! Vanavond gaan vriendlief en ik uiteten, schoonouders passen op, leuk en een beetje spannend haha. Noatje: Laat het hem vanavond maar even goed weten hoor! Beatrice: Veel plezier vandaag op de verjaardagen! Sybje: Ik heb net even in mijn kraamboek gekeken en daar staat in dan een gemiddelde duur van het vloeien 6 weken is. Iets langer vloeien hoeft dus niets te betekenen.
GAAP Hij heeft weer lopen spoken vannacht. Nu wilde Nikolai opeens weer drinken om 03.00. Maar goed, daarna hebben we nog wel goed geslapen, en daarvoor ook nog wel.
@ San: wat super dat je kat terug is. Wij waren onze kater (Sjors) vorige week 6 dagen lang kwijt. Gelukkig kwam hij uit zich zelf terug !
Mijn meisje heeft nu voor de 3e dag diarree! Ze lijkt helemaal niet ziek en drinkt goed en heeft goede plasluiers, maar vind het toch een beetje vervelend. Ze heeft nu voor het eerst sinds haar geboorte een klein beetje uitslag op haar billen (ze ligt nu dan ook heerlijk in haar blote kont op haar speelkleed te trappelen!). Haar ontlasting is nu echt grasgroen, komt dat een van jullie bekend voor? Het schijnt niet abnormaal te zijn...
Hier een nacht vol krampjes, hij gilde het uit.. Zo zielig. Gelukkig hebben we wel een beetje kunnen slapen maar soms werd 'ie gewoon gillend wakker, had het zo met hem te doen. Gaan nu maar even lekker een ochtendwandeling met de hond maken en daarna lekker zwemmen! Vanavond gaan vriendlief en ik uiteten, schoonouders passen op, leuk en een beetje spannend haha. Noatje: Laat het hem vanavond maar even goed weten hoor! Beatrice: Veel plezier vandaag op de verjaardagen! Sybje: Ik heb net even in mijn kraamboek gekeken en daar staat in dan een gemiddelde duur van het vloeien 6 weken is. Iets langer vloeien hoeft dus niets te betekenen.
GAAP Hij heeft weer lopen spoken vannacht. Nu wilde Nikolai opeens weer drinken om 03.00. Maar goed, daarna hebben we nog wel goed geslapen, en daarvoor ook nog wel.
@ San: wat super dat je kat terug is. Wij waren onze kater (Sjors) vorige week 6 dagen lang kwijt. Gelukkig kwam hij uit zich zelf terug !