Mijn meisje heeft nu voor de 3e dag diarree! Ze lijkt helemaal niet ziek en drinkt goed en heeft goede plasluiers, maar vind het toch een beetje vervelend. Ze heeft nu voor het eerst sinds haar geboorte een klein beetje uitslag op haar billen (ze ligt nu dan ook heerlijk in haar blote kont op haar speelkleed te trappelen!). Haar ontlasting is nu echt grasgroen, komt dat een van jullie bekend voor? Het schijnt niet abnormaal te zijn...
Wen en Jo: Ohw, wat een heerlijke droppies zo naast elkaar in de box! Dat ziet er gezellig uit! En welke stem is nu van wie? Hihi... Naast de foto's komen we nu ook achter het stemgeluid. Nog even en jullie zijn beroemd bij ons... haha. San: Jippiejahee! Hoeraa voor jullie kat! Heerlijk meid! Vloeien: Bij mij was het ongeveer na 4 weken gestopt. En nu ben ik volgens mij voor het eerst weer ongesteld geworden... Tjeempie. Noatje: Ga maar eens een dagje lekker koppig doen. Weet hij gelijk hoe je erover denkt. Allemaal een fijne dag!
Hoi! Goede nacht gehad, zoals bijna de hele week. al van 11.00 tot 7.00 ongeveer, wel lekker! Nu zit ze in haar wipstoel, heel druk te persen haha dat is zo grappig, kan ze echt mee 'bezig' zijn. Helemaal rood met bijhorend getrappel en gezwaai. Vannochtend samen uitgeslapen, lekker tegen me aan tot uur of 10.00, heerlijk! Vandaag ga ik hier in ARUBA opzoek naar een winterjas voor in NL hahaha, dat word een hele zoektocht! Ben benieuwd! Tis koud nu nog he? Vraag voor in NL: - slapen jullie beebjes nog met kruik? En zo ja, hoe doen jullie dat dan? - als jullie naar buiten gaan is dan een rompertje, sokjes, schoentjes, trui en een jas en een voetenzak van maxi cosi genoeg?
ieni Tygo heeft vanaf week 2 al geen kruik meer kan zich goed warm houden. En de kleertjes en voetenzak is wel voldoende zou wel een broek aan doen of maillot en rok wanneer ga je naar nederland?
Hi Dames, Mijn computer is eindelijk gemaakt dus ik ben weer terug! Zal er alleen niet zo vaak zijn als ik was.. Hier gaat alles helemaal top! Ik ben al 3 weken aan het werk en ben helemaal aan het genieten ervan (hoeveel zooi ze er ook van maken ) Wat heb ik het werken gemist. Thuis zijn we bijna allemaal ziek geweest maar nu gaat het weer prima! Sterre doet het ook goed, nog steeds aan de bv, snachts slaapt ze op zijn langst 8 uur maar dat kan de pret niet drukken. En hoe is het met jullie allemaal?! Ben begin ja voor het laatst geweest dus kom maar op met de verhalen! Jooze
Hier verschilt de kleur ook weleens hoor, grasgroen ken ik niet maar wel wat donkerdergroen. Maar je geeft toch bv? Thijmen heeft altijd dunne poep Denk dat zolang er genoeg plasluiers zijn je je niet druk hoeft te maken
Rustig hier de laatste dagen! Whahaaha, Ienie en Lot, ik zag al een dik ingepakt babytje voor me, met blote beentjes! Hihi. Ienie, ik zou ook nog een mutsje op doen. Momenteel vriest het hier weer behoorlijk. Ik ga in bad, voel me niet helemaal optimaal. Hopelijk krijg ik geen griep. Trouwens ik denk dat Walter een verlaat 8-weken sprong heeft. Hij huilt nu al voor de 2e dag en wil helemaal niks. Zelfs niet bij mij zijn... Een fijne avond verder meiden!
Hier is alles goed Jesse slaapt al 3 dagen van 24:00 tot 7:30 uur echt heerlijk. Bart en ik zijn vandaag naar Tarzan geweest Was echt heel mooi en super gezellig . Jesse was een dagje bij mijn schoonouders en dat ging ook erg goed. Nu liggen wij lekker op de bank en Jesse slaapt. Hoe is het hier?
hallo meiden! ik heb deze week werken er weer op zitten.. gelukkig ging het deze week wat beter dan vorige week! Even wat anders, iemand vna de beebjes hier last van berg? K. heeft schilfers op zijn hoofd, maar op i'net lees ik over vettige gele schilfers/korsten.. maar K. heeft echt droge witte schilfers... wat denken jullie? Berg of gewoon droog?
Hier alles prima! We zij net terug: lekker uit eten geweest.Ediah gewoon mee, die had vooraf nog de borst gekregen en die heeft geen kik gegeven maar al die tijd lekker liggen slapen! Ze lurkt nu nog even een laaste portie melk weg en dan gaat de hele familie naar bed!
Jesse heeft het zlefde zou beginnende berg kunnen zijn maar hoeft niet door te zetten. Hij heeft het ook maar een klein beetje.
Ja ik had het gevraagd. Het beste kun je het vettig houden mocht het echt berg worden heb je speciale bergpads van zwitsal.
Hi, @Lovely dk, klinkt als droog, maar aan beide hoef je niet echt wat te doen. je kan het insmeren met olie (kan bij beide). Berg zou je er met een bankpasje vanaf kunnen schrapen maar het is niet nodig (echt alleen voor het zicht). Op het cb zullen ze in iedergeval weten wat het is. @Inie & Minie, klinkt als een michelen mannetje/ vrouwtje het i hier koud, maar we wonen gelukkig niet op de Noordpool. Wanneer ga je nou precies?! Jooze
@ Jooze! Haai! Ik vroeg me al af hoe het met je ging! Goed dat je nog steeds bv geeft, dan kolf je op je werk? Ik geef nog steeds bv half en half fles. Omdat ik nog steeds niet genoeg melk heb, en waarschijnlijk komt dat ook niet meer denk ik. Dus doe ik het zo, is ook best fijn. Esmee vind het niet erg, is ook geen probleem met speen/tepelverwarring enzo. En ik ga nog niet werken dus ik heb daar lekker tijd voor. @Janny en Lot haha ja ik was de broek vergeten haha, ik zie het ook al voor me, sexy beebje! En een mutsje ook. Okeej thnks! @Lot ik ga 13 februari naar Nederland! Ik heb er zooo veel zin in! @Kruik, dus niemand gebruikt hier nog een kruikje?
@Lovely Dk, ik heb gehoord met die berg. Dat je het hoofdje kan insmeren met babyolie (gewoon zwitsal ofso) en dan voorzichtig met een zacht borsteltje de schilfertjes eraf of los borstelt en daarna de haartjes wast met een gewone babyshampoo. Esmee heeft geen berg dus nog niet geprobeert maar je kan zelf is zien hoe het gaat. @Jooze haha neej geen Noordpool, voor Esmee wel een verandering van alleen rompertjes of alleen een luiertje naar 'ingepakt'. Ben bang dat ze verkouden word ofso. Nou ben ook op zoek geweest naar een winterjas hierzo, bij de Mango hadden ze er wel veel, maar die kunnen dus ALLEMAAL niet dicht bij de boobies hahaha wat erg!
@Ienie, zal voor Esmee wel echt een noordpool gevoel zijn ja.. brr wat is het koud! Zeker een dikke jas en muts op doen hoor! Thnx voor de tips over de berg.. maar dus insmeren met olie, even in laten trekken en dan direct wassen? Of in de ochtend insmeren en savonds wassen zodat het in kan trekken? Ienie ik gebruik trouwens nog wel een kruikje.. vind het zo koud (als ik zelf in bed stap BRRRR) dus ik verwarm K. zijn bedje altijd voor met een kruik.. als hij erin gaat haal ik de kruik wel weg, leg ik die lekker in mijn bed
@LovelyDK, nee insmeren met olie en dan gelijk de schilfertjes losborstelen met zo'n zacht borsteltje (die babyborsteltjes) en dan gewoon wassen met shampoo. Dat heb ik gelezen hoor, ben benieuwd of het werkt. Thnks voor de kruik tip, is inderdaad lekker, zo'n voorverwarmt bedje, zou ik ook wel willen hihi