hihi ja heerlijk toch, die koude dekentjes anders bah! Zie je niet op tegen de vliegreis? Ben benieuwd hoe Esmee het gaat doen.. heb je een baby basket aangevraagd? En ik ga het proberen naja maandag dan.. aangezien K. vandaag in bad is geweest en ik dat om de dag doe..
@Lovely, ja ik ben ook heel benieuwd, het is een vliegreis van ongeveer 10uur dus dat vind ik zelf echt al super lang. Maarja, dan moet je maar niet aan de andere kant van de wereld gaan wonen haha! En we hebben zo'n basket aangevraagt, dus dat is wel erg fijn. Hopelijk slaapt ze lekker. Wij gaan nu lekker uit eten met zn drietjes. Hebben we al een paar keer gedaan en gaat super goed. Esmee slaapt gewoon lekker in haar reiswieg. Hopelijk vandaag weer! Doeg!
iene; hier geen kruik meer tenzij het vriest en ik met haar naar buiten wil. Dan doe ik een kruik in de wagen erbij. En als ze naar buiten gaat heeft een rompertje, broek, shirtje, vest/trui, sokjes/maillot en een jas aan... En mutsje op. In de wagen dan lekker onder dekentjes, in de maxicosi in een voetenzak. Binnen heeft ze geen trui/vest aan... We zijn net thuis. Het was uiteindelijk best gezellig. Christine heeft zich redelijk gedragen en maar heel even een brulbui gehad... Dat was toen ze in een onbekende kamer moest slapen.. dat vond ze maar niks... Ik ga nu lekker slapen...
Fijn dat het zo goed gegaan is Tipp, slaap lekker! Ienie veel plezier! en goed dat je zo'n basket aangevraagd hebt... sprak vandaag met een man die even oud is als K. (3 dagen ouder) en die was vandaag teruggekomen uit Curacao.. ook een basket aangevraagd en ze hadden een super vlucht gehad! Tutje in gedaan met opstijgen en fles gegeven met landen..
Hier alles goed. Bart slaapt nu al 3 dagen van 24:00 t/m 6:00 uur. Heerlijk is dat zeg! Over de sprongetjes die kan ik hier helemaal niet vinden. Ik merk nooit wat aan Bart. Wel zie ik op eens dat hij wat meer kan dat wel maar vervelend de dagen daarvoor, nou nee. Heb ik nu zo'n 'appart' kind dat ik het niet merk?
@lovely: hier ook die schilfers... CB zei dat dit beginnende berg is, olie s'avonds in haartjes doen, goed inwrijven. volgende dag met een fijn kammetje borstelen en dan haartjes wassen. dit moet je een aantal dagen doen! @Kruik: Jah ik wel soms, wij hebben maar enkel glas in de babykamer dus als het erg koud buiten is dan leggen we een kruikje in zijn bedje om voor te verwarmen en soms laten we hem liggen... maar dan wel achter een flanelluier die opgerold in zij rugje ligt dus dan word het niet te warm... (dan gebruik ik ook geen slaapzakje Tygo sliep vannacht van 22.00-7.30, ik werd wakker met lekkende (.)(.)
@lovelydk : Jelmer heeft echt berg , dat zijn gele aangekoekte plakkaten .......die week ik in met olie en dan met een zacht borsteltje er af borstelen , alleen ging dat niet echt makkelijk. heb ook de tip gekregen om het er af te schuiven mt een visitekaartje dat ging als een trein .....
Goedenmorgen, @Inie en minie, ik gebruik inderdaad geen kruikje meer. Wat betreft verkouden worden, dat kan natuurlijk maar inprincipe heeft dat niks met kou te maken (het is een virus). Het enige dat kou met je doet is je weerstand omlaag gooien. Bv is dan mooi meegenomen want zo geen je wat weerstand van jou mee. @Bv, inie en minie, inderdaad een prima oplossing zo half half. Ik kolf inderdaad op mijn werk! Gaat prima maar ben wel blij als ik er klaar mee ben (nog 3 maanden). @Vanacht een rotnacht gehad hier, Sterre was er weer elke 3 uur . En ik heb komende week alleen vroege diensten dus moet hard aan het slapen! Jooze
Wat knap dat-ie al kon praten en alles zelf heeft geregeld! Dat kind van mij is zo vlot niet hoor! Hier op zich een heerlijke nacht gehad: 22.00 laatste voeding en vanmorgen om 7.15.... heb ik haar zelf wakker moeten maken omdat ik een stuwing had waar dag 3 na de bevalling bijna nog jaloers op zou kunnen worden! Geen idee waarom het nu ineens zo extreem is. Heb natuurlijk altijd wel volle en soms lekkende borsten als ze de nacht doorslaapt, maar dit was extreem! Kon me ook niet omdraaien van de pijn! Dus die kleine gevoed tot ze nokkie-vol was, maar dat was nog niet afdoende. Dus gaan kolven, maar om de een of andere reden krijg ik mijn linker borst niet leeg. Heb Ediah inmiddels meerdere malen extra aangelegd links, ook in rugbyhouding, warme kruik ertegenaan, maar het doet nog steeds zeer. Er is (nog) geen harde plek te voelen en ik voel me verder prima, dus (nog) geen borstontsteking. Maar hoop wel dat het in de loop van de dag beter gaat, want anders gaat het niet goed natuurlijk!
Whabbit: Whahahahaaha , ik moet altijd zo om jou lachen! Had hetzelfde gedacht over die man, maar jij reageert er zo leuk op! Ediah lijkt vast sprekend op jou, want ook zij geeft mij altijd lach-kriebels als ik een fotootje van haar zie. Je hebt humor meid!
@Whabbit: ik vanmorgen ook mijn kolf was niet schoon dus kon ook niet kolven... begint nu minder te worden maar mijn (.)(.) zitten nog goed vol Hier is vandaag het WK-veldrijden... mijn man is er heen foto's maken, is nog een heel gedoe geweest met zijn perskaart maar uiteindleijk toch goed gekomen... Ik ga lekker digiscrappen en opruimen en beetje kletsen hier
Goodmorning! (ehh goedemiddag) Whabbit: Au! Let er wel een beetje op hoor, een borstontsteking is geen pretje.. Wij hebben gisteren heerlijk gezommen bij landal het vennebos! Was echt super, L vond het heerlijk. Hij hield het maar liefst 2,5 uur vol! Tijdens het aankleden viel hij al als een blok in slaap, zo lief. We zijn met hem in het 'gewone' bad geweest (babybadje was niet zo heel leuk..) en dat was echt geweldig ondanks dat het water niet heel warm was. In het zwembad zelf was het echt hartstikke warm, hierdoor was het goed te doen.
Goeiemorgen Ik ben jaloers op alle baby's die doorslapen. Nikolai valt wel goed in slaap, maar na een tijdje wordt ie wakker en is ie 'uitgeslapen'. Dat valt altijd om 04.00 's nachts. Speen inpluggen helpt niet veel meer want hij trekt elke keer z'n speen er zelf uit. Wij gaan as zaterdag naar NL. Heerlijk! @Joveli, hoe was die gym van Tiny Love? Ik vind 'm toch leuker dan die van Fisher Price. @LovelyDk, Nikolai heeft ook berg. Ik masseer nu elke ochtend z'n hoofdhuid met een borsteltje. Dat zorgt voor een betere doorbloeding en neemt de schilfers weg. Hij heeft nu al veel minder last. @Ienie en mini, Nikolai ligt in een skipak in de wagen. Maar die zullen op Aruba wel niet te krijgen zijn? Hier ligt weer heel veel sneeuw! Daar kan ik met de kinderwagen niet doorheen.
Super dat jullie het leuk hebben gehad. Ik heb nog aan jullie gedacht gisteren. Was het eten ok leuk?
Hier ook een doorslapertje.. of ja, hij wordt wel wakker zeker 2 keer (zo rond 4 uur en zo rond 6 uur) maar hij krijgt geen voeding meer... Ik zal het eens gaan proberen vandaag, olie smeren en borstelen.. als die dan morgen in bad gaat was ik zn haartjes..