Aaah, sorry! Maar ik raad jullie zwemmen (in chloorwater) echt af hoor als de kleintjes eczeem hebben. Ik heb zelf namelijk eczeem (al vanaf kleins af aan) in mijn knieholtes en aan de binnenkant van mijn bovenbenen en dat gaat in chloorwater echt branden. Gelukkig viel het in dit zwembad mee, maar dat is echt geen pretje. Gelukkig heb ik er nu alleen in de winter nog last van, vroeger juist in de zomer..
Wat lief! ik wil ook maar wist niet dat dit niet mocht met eczeem... dan kan ik met Tygo misschien ook maar ff wachten?
Hi, @baby zwemmen, het mag vanaf 10 weken, maar ik hoor ook wel vanaf dat ze de eerste prik hebben gehad. Maar ja dat komt ongeveer overeen. Ik weet niet hoe het is met exceem maar als ik bovenstaande lees zou ik het niet doen. Om een beetje positieve moed in te praten. tycho had ook exceem maar toen hij 6 a 7 maanden was, was hij er vanaf en het is nooit terug gekomen! Nou zijn er wel mensen die roepen dat je niet op babyzwemmen moet gaan. De chloor (lucht) zou astma ed veroorzaken (moet maar even googelen). Aangezien ik Sterre toch meeneem als ik met Tycho ga zwemmen heb ik me niet tegen laten houden. Maar misschien is het de twijvel waard. Jooze
mmmhh ik mag gaan babyzwemmen als ik groenlicht krijg van de ka , moet zeggen dat het met de nieuwe zalf heel goed gaat hoor ! @joveli : ai nee dan wacht ik nog wel even ! @jooze : oke , nou hopelijk is deze kleine boef er snel af ! @all : jelmer heeft vandaag voor het eerst tot nu toe alle flesjes op ! ben zo blij (voor het eerst in 3 weken )
@lovelydk : ja goed he ! gisteren liet hij weer zoveel staan dat ik er bang van werd maar vandaag is het echt toppie ......! ik meng het nu en bouw de oude voeding af ....morgen nog 1 dag 1 schepje omneo en dinsdag de volle bak ! ben zo benieuwd !
@sybje: nou wat fijn dat het beter gaat en ook de zalf helpt! Hier af en toe nog wat kleine vlekjes... maar tygo heeft geen open eczeem... het zit nu ook alleen nog maar bij zijn oortjes en ga toch niet met hem onderwater dan. chloor astma veroorzaken? ze zeuren overal tegenwoordig over hoor... maar over dat verband heb ik nog niet veel gelezen.. ga me eens erin verdiepen maar denk dat ik over een maandje misschien een keer ga zwemmen...
er werd hier ook gezegd na de 1e prikjes ...maar ik vond jelmer toen nog erg klein ...ik had sowieso 3 maanden aangehouden @noa : kijk het even aan , weet je zeker dat het eczeem is ?
goedenavond Ik ben eindelijk tante geworden. Gisteravond van een neefje, hij heet Jordan. Hij is prachtig. Imre is al twee nachten aan het spoken. Steeds vroeger wakker worden. Hij krijgt dan uiteindelijk om half zes een fles. Ook overdag slaapt hij wisselend. Hij ging net lekker slapen. Imre ligt in een puck a baby. Dit kan toch geen sprongetje zijn of wel? Hij is nu 10 weken.
nee dat weet ik hij reageert wel op koemelk... maar drink nu met mate en dan gaat het beter... is dus nu nog niet echt kma te noemen
Nee maar mijn melkproducten komen in de BV ik dronk heel veel melk (meer dan een liter per dag) en dan nog vla, yogert e.d. en dat heb ik nu dus gemindert en dan gaat het weer ietsje beter... @Joveli: ik vind onze avaters wel mooi bijelkaar passen! Cool hoor!
Hi meiden, Hopelijk is alles goed met jullie! Ik kwam zojuist dit tegen op internet: http://www.stichtingbabyhope.nl/ Zij zamelen de restanten in van kraampakketten, omdat mensen vaak lang niet alles gebruiken wat daarin zit. Onder inzameling vind je wat voor materialen ze graag willen hebben en wat de inzamelpunten zijn (dat zijn er veel door heel Nederland!). Wellicht dat jullie ook nog wel wat hebben liggen thuis en dat eens naar zo'n inzamelpunt kunnen brengen! Groetjes van Micky en mij.
oooohhh mijn hemel ....let maar niet op mij hoor ....ben er totaal niet bij met mijn hoofd .....domme doos ben ik ook ...
Da's dan mooi een beetje een zorgelijke situatie... gezien dat ik morgen weer moet beginnen met werken! 8-[