mmmhh als je morgen weer begint ...dan heb je nog heel lang de smoes ...ja ben net begonnen moet er nog even inkomen
Ja, maar ik mag toch hopen dat ik niemands geliefde huisdier per ongeluk om zeep help, want ik denk dat de baasjes weinig op hebben met mijn zwangerschapsdementie!
Dan blijf ik het excuus voorlopig houden want over 2/3 jaar hopen we op een volgende en daarna nog 2... dus we hebben ff te gaan
Nou ik ga me klaarmaken om te gaan slapen! dus welterusten! Voor alle werkers: werkze! en de rest zie ik morgenochtend wel weer
Slaaplekker allemaal! Enne Noatje: Ja onze avatars passen inderdaad bij elkaar haha. Ik heb zoveel van dit soort foto's, die blik in zijn ogen tijdens het voeden doet me echt smelten. Hebben jullie dat ook? Dat je naar je kindje kijkt en dat je gewoon helemaal weg smelt? Het gevoel wat ik dan heb is echt met geen pen te beschrijven, zo trots en gelukkig! Nogmaals, slaaplekker allemaal
@ ALL! Thnks voor de kruik en kleding tips, ik denk dat het nu wel goed gaat komen. Jeej heb er zo'n zin in! @Joveli, wat een leuke foto! @Joveli en Noatje, mooie borstvoeding foto's! Ik heb er ook een paar gemaakt laatst, leuk he! @Vandaag lekker gewandelt, koffie gedronken, lekker gelunched en beetje gewinkeld. Echt hartstikke leuk. Slaap lekker jullie! Ik ga zo lekker koken!
jazeker ,,, zeker als hij dan gaat lachen ooohh zo sweet ....vorige week was ik wezen werken en toen hem ophaalde zat hij bij de oppas op schoot .....hij zat gewoon een beetje te kijken ....en toen riep ik hem ...toen keek hij mij aan en begon gelijk te lachen ...oooocchh toen brak mijn hart hihi zo liefff
@Joveli, hier ook smelten. Kan er geen genoeg van krijgen, zelfs als ze huilt vind ik haar schattig. Ik roep de hele dag, kijk schat, ze is echt een schatje he! Smelt! Echt, zulke liefde, is onbeschrijfelijk, zo mooi en puur, ik word er gewoon helemaal warm van als ik naar haar kijk!
ik zit me net te bedenken dat ik helemaal geen foto's heb van ons bv weekje .... maar goed ....we vonden het beide niet leuk dus misschien niet echt geschikte bekkies voor op de foto
Sybje & Ienie: Jaaa geweldig he. Ik roep ook de hele tijd: Kijk nou! Ahh kijk nou naar hem! Kijk dat koppie! Wat een schatje he! Hahaha. En als hij gaat huilen dan gaat eerst zn onderlipje trillen, dan pruilen en dan gaat het huilen echt beginnen haha. En dat vind ik zooooooo uberschattig haha. Inie: Kookse! Hoelaat is het daar bij jou nu dan? Ik duik zo lekker mijn bed in, ben erg moe. Li had vandaag niet echt zn dagje en was de hele dag mopperig. Lekker slapen nu dus.. Trusten
Er staat ook een heel lief Engeltje tussen @Joveli: jah dat trillende onderlipje ken ik ook.... ik heb de foto in de slide op mijn website staan: http://www.stoepkrijt.com/index.php?page=slide.html En jah wat een gelukzalige momenten zijn dat... jah vooral als ik hem van de borst haal en hij met dichte oogjes, helemaal gelukkig me een brede lach geeft.... @Lousjuh: mooie banner!
Goedemorgen! @Kinderwagenbak: Het was mij ook al opgevallen dat ie erg klein wordt. Wij hebben de Mutsy4Rider. Weet zeker dat wij niet de 9 maanden kunnen volmaken. Erg jammer. @Schattig: Ojaaaa, dat trillerige onderlipje en dan dat mondje voordat hij begint te huilen, zo mooi! Kmoet er altijd een beetje om gniffelen. Niet dat ik het hem gun hoor, dat huilen, maar het lijkt zo schattig! Morgenvroeg naar het CB. Ben benieuwd hoeveel Walter nu weegt. We zijn van't weekend overgegaan op 180 ml + 6 schepjes. Het leek alsof hij niet meer genoeg had aan de vorige hoeveelheid melk. Ik ga dan ook gelijk even vragen naar het babyzwemmen. Heb er veel zin in. En het ongesteld zijn is echt erg. Het lijkt wel alsof ik leeg bloed! Is je lichaam dan met een grote schoonmaak bezig ofzo?
Hier ook veel minder ongesteld de eerste keer. Vond het wel prettig, normaal minimaal 1 week. Deze keer 4 dagen.
Nou, was het hier maar minimaal, hihi. Als ik hoest / nies of hard lach, voel ik er gewoon wat uitstromen! Kan elke 2 uur wel naar de wc gaan.