Nou hier zitten we al voor de 3e x op een ongesteldheid! En die zijn trouwens maximaal als we in die termen gaan praten haha. Ach, zal allemaal wel weer goed komen. Noatje: Aaah ik heb de foto gezien, wat een schattig lipje. Enne, Li heeft dat koeitjes pakje ook haha (En Jesse van Wen ook, hebben we samen gekocht haha) Vandaag de laatste dag.. Morgen Li voor het eerst naar de opvang brengen (snik snik snik) Hij gaat van half 9 tot 1,
hebben we 3-ling babies Ik ben vandaag wat minder actief... me zusjes is hier die had ff een ontspannen dagje nodig haar vriendje had t uitgemaakt
@KersjeB Stichting Baby Hope dat had mijn kraamhulp ook opgeschreven om de dingen uit me kraampakket dat ik over had heen te brengen en aangezien ik een ks heb gehad heb ik dus alles over ... Vind ik echt een goed doel zoiets
@ tipp http://www.stichtingbabyhope.nl Dat zijn dingen uit het kraampakket dat ze verzamelen voor arme landen omdat ze die luxe niet hebben zoals wij ... ze verzamelen navelklemmen, kraaamverband, van die net broekjes , enz... moet je maar es kijken op hun website en er zijn heeel veel inzamelpunten ...!
Pamela, van harte gefeliciteerd met je neefje. Daarbij vergeleken is Imre vast al weer een kanjer, of niet? Chebu, ik heb ook veel meer haaruitval als tijdens de zwangerschap. Maar nu heb ik wel eens gelezen dat je tijdens de zwangerschap nauwelijks haaruitval hebt, en dat je die haren erna alsnog gaat verliezen. Samen met de gebruikelijke haaruitval, dus dan verlies je tijdelijk 2x zoveel. Heeft Nikolai zich nog een beetje gedragen vannacht en ben je zelf alweer wat fitter? @kinderwagenbak: Nathan past er ook al bijna niet meer in (mutsy), hij heeft nog plm 2 cm over. Nou is 'ie ook wel lang voor z'n leeftijd (veel grote kinderen in november geloof ik!), maar dit gaat wel erg rap... Ik hoop inderdaad maar dat het buggygedeelte helemaal plat kan, want anders hebben we een klein probleempje, met z'n voetjes buitenboord is ook weer zo sneu hè... Hier hebben we een paar heel erg onrustige dagen achter de rug. Nathan sliep al wékenlang heel goed door, maar vrijdag en zaterdag heeft hij 's nachts vreselijk lopen spoken, en ook overdag. En de dagen ervoor was hij ook al onrustig. Gisteren overdag was er helemaal al niets met hem te beginnen, terwijl 't normaal een heel vrolijk mannetje is. Maar sinds gisteravond gaat 't gelukkig weer beter, tot nu toe issie weer voorbeeldig, erg gezellig en erg goed aan 't slapen. Dus ik hoop heel erg dat dit weer een tijdelijke fase was, want ik kan er echt niet zo goed tegen... Maar ja, hij is nu 10,5 week dus ik vrees dat er binnenkort ook weer een sprongetje komt...
Christine past nog makkelijk in de bak. Maar nou hebben wij (gelukkig) ook een grote wagen (uit denemarken )
Meid, hier PRECIES hetzelfde en kijk eens naar de leeftijden van onze ventjes.. Behalve dan dat Li gisteravond ook totaal niet te genieten was maar de nacht wel weer super goed sliep (ik was me al aan het voorbereiden op een lange nacht..) blijkbaar was hij zelf ook heel moe van zn gemopper de afgelopen dagen haha. Vandaag is hij weer het zonnetje zelf en hij ligt al een hele poos zichzelf te vermaken in de box Ik las in het oei ik groei boek dat het 12 weken sprongetje ook wel vaak rond de 11 weken komt.. Dat zou wel iets verklaren.
Jayden sliep ook heel regelmatig door tot vorige week ... vorige week woensdag heeft ie nog 1 keer tot 9 uur geslapen en sindsdien is ie helemaal in de war ... om 4.30 u om 6 uur om 5 uur om 4 uur ... Hoop dat ie gauw weer zijn uitslaap ritme heeft... En het gekke is je denk dan oo dan geef ik vandaag zijn laatste fles een uur later maar een uur langer slapen doet ie gewoon niet ... Na hoeveel dagen/ weken zou dat voorbij moeten zijn ?
Aah Chebu jij ook al, trek er echt hele plukken uit! Van de week eerst even naar de kapper. Mijn meisje is vandaag alweer 3 maanden oud! Pff wat gaat het snel zeg.
ow dus er is nog hoop dat ie dadelijk weer gaat doorslapen ? Ook het drinken is helemaal uit zijn ritme ... zo dronk ie vrijdag nog een fles van 200 cc! op en een paar van 170 cc terwijl ie vandaag nog maar flesjes drink tussen de 90-130 cc ? Snap er niets meer van ...
Nee, slapen is hier nog steeds een ramp. Al heeft meneer me vannacht maar 4 x wakker gemaakt ipv 8 zoals de nacht ervoor.