Grrr vis net mijn telefoon uit de wasmachine, stomme ikke @Babyzwemmen en prikjes ik weet het niiet, geloof niet dat ik het zou doen. Je weet dan namelijk niet waar je kind van van slag is enzo. Maar dat is puur mijn gevoel. Jooze
Meiden ik heb even een vraagje. Lotte heeft sinds een week elke keer 2 uur na de fles een verschrikkelijke huilbui. Ze krijst dan alles bij elkaar voor zeker 10-15 minuten. Ze vouwt zichzelf dan ook helemaal dubbel. Ik heb het idee dat ze dan last heeft van haar maag ofzo. Herkent iemand dit? Ze heeft volgens mij ook vak zure oprispingen. Ik ben nu ook overgegaan naar Friso Comfort voor 50% op aanraden van het cb. Waarom wordt dit gemengt voor 50% en niet gelijk 100% comfort? weet iemand dit? Misschien dat dit namelijk kan helpen. Voor de rest gaat het goed. Ik ben even een paar dagen minder geweest omdat ik echt druk ben geweest met Lotte. Ik denk weer een sprongetje...
Bea, heeft Lotte geen last van krampjes? Ik weet niet hoor... Denk dat het mengen is om Lotte eraan te laten wennen
Het gaat lekker hier! Haha, FOR SURE werkt de zs dementie nog door dus! Bij Domino ook al haha! @beatrice, dat zijn echt krampjes hoor. Vooral als ze zicht dubbelvouwt. Zielig he. Heb je al cinababy van vsm geprobeerd of venkelwater (apotheek)? Bij Esmee hielpt dat heel goed.
Hi, @Beatrice, ik denk ook aan darmkrampjes. Zou niet weten wat je ertegen moet doen. Ga zelf nu echt slapen ben dood op.. Jooze
Hier trouwens ook denk ik bijna ongesteldheid nummer 3 in aantocht, stiekum hoop ik dat ie wegblijft...
Lovely: ik snap het best hoor! En ik moet zeggen: vandaag weer aan het werk gegaan, kan me voorstellen dat ik ook wat minder meeschrijf door minder tijd. Maargoed, we zien wel toch? Domino: die kleine van mij krijgt nu om 22.00 haar laatste voeding en komt 's ochtends weer om 7.00-7.30 zoiets. Is lang, maar volgens mij kan het wel. Heb echt de indruk dat ze het me nu echt wel laat weten als ze honger heeft?!
Ben jaloers! Heb nog geen ongesteldheid voorbij zien komen, dus ben nog niet echt in de race voor nummer 2! Terwijl ik al ZO graag wil...
Als ik kon had ik zo met je geruild! Dan mocht je mijn ongesteldheid hebben (Gedver dat is een vies idee als je er over na denkt haha). Ik had zo gehoopt dat mijn menstruatie lekker lang weg zou blijven, nou helaas pindakaas was 'ie er meteen weer. Baylee: Wat een super lieve foto! Lovely: Jammer! Maar snap het wel, denk dat ik straks als ik studeer hier ook iets minder zal zijn. Alhoewel.. Draadloos internet, saaie colleges: ik denk dat ik mijn berichtjes hier strx post vanuit de collegebanken!
Whabbit, ik las laatst ergens dat gemiddeld ongesteldheid met bv na 14 maanden terug komt? Pff ik heb geen maand over geslaan... En ik heb het gevoel dat Thijmen zich ook wel meld als ie honger heeft, maarja hij is wel licht en klein voor zijn leeftijd he, tja moeilijk hoor... Hoe beviel het werken vandaag?
Tsja, het kan heel erg verschillen! Ik geef wel bv, maar voldoe zeker niet compleet aan de vereisten voor het uitblijven van een nieuwe cyclus. Hier staat een interessant verhaal: http://www.borstvoeding.com/aanverwant/ ... eding.html Daar staat overigens ook in dat bij een deel van de moeders die al wel menstrueert er nog geen eisprong is. Die variant kende ik nog niet! Mijn eerste dag werken was best wel ok. Wel veel aan Ukkie gedacht natuurlijk en ik was blij toen ik haar weer op het kdv zag! Ze ligt nu heerlijk in ijn armen te slapen (op mijn linker arm om precies te zijn; met rechts typ ik nu! )
Bij mij kan dat nog heel lang duren en mijn lichaam schijnt pas over anderhalf jaar weer een beetje in orde te zijn.. Ik durf een nieuwe zwangerschap ook niet meer aan, ook al hadden we van te voren wel plannen.. Maar ik heb een hele gezonde dochter en met mij gaat het elke dag een beetje beter! @Bea: Ik heb 2 maanden gemist, dus het kan allang genoemd zijn , maar van het ziekenhuis kreeg het advies om venkeloliedruppels te gebruiken tegen krampjes..(ik denk dat Lotte die heeft..) Je kan ze krijgen bij de apotheek. Het werkt bij mijn dochtertje uitstekend, in combinatie met uitgekookt afgekoeld water (schijnt ook heel goed te zijn ipv mineraalwater)
@Wen, natuurlijk gezellig! Moeten we snel plannen, alleen is het hier zo'n gekkenhuis de laatste tijd @Whabbit, ja precies is ook zo.. t is gewoon erg druk allemaal! @TIpp, thnx schat.. jij bent ook een geweldige moeder! En DURF niet meer aan jezelf te twijfelen of wat dan ook door die stomme HELLP okee? Knuff! Doei lieffies! xx