Goedemorgen! Heb net Walter in bad gehad. Ik vind dat er steeds minder ruimte in het badje is om Walter heen en weer te wiegen. Hebben jullie dat ook? Het badje is snel te klein, denk ik.
Janny: Hoeveel cm is Walter? Li kan helemaal niet meer heen en weer in het badje, we gaan de laatste tijd dus ook meestal met hem in het grote bad of onder de douche. Ik dacht alleen dat Li aan de kleinere kant is (qua lengte) met zijn 58,5 cm..
Ik ga zo Jayden weer ophalen van zijn wenochtendje op het kinderdagverblijf ! Ben nieuwsgierig hoe het gegaan is .... Ow ja vanmiddag ga ik naar de huisarts hoor op jullie aanraden Schaam me eigenlijk een beetje dat ik niet daaraan gedacht heb (spruw) Gisteravend had ie ietsje verhoging ( 37.7 ) en vanmorgen had ie 38.1 ? zou dat kunnen van spruw ? Heb hem wel een paracetamolletje gegeven goor vond het wel zielig maar ja meneer blijf toch lachen
@Janny Jansen Euhh hik weet het ook niet heb het badje slechts 2 keer gebruikt Jayden gaat altijd mee in het grote bad of in de douche
nou Jayden vond het kinderdagverblijf helemaal geweldig ! Hij lag lekker in de wipper met de babygym erboven ! Alleen heeft hij weer maar een heel klein flesje op en de helft ligt er dus ook weer uit ... Vanmiddag om 15 uur moet ik naar de dokter Maar ik ga nog heel even dadelijk naar een ander cb om hem te wegen en dan moeten ze ook maar eens in zijn mondje kijken ... want die dokter van mij die vertrouw ik nie zo... Op het kinderdagverblijf zaten ze ook te twijfelen of het spruw is ... omdat het maar 2 witte puntjes zijn ... hopelijk weten we het vanmiddag !
@ Joveli: van harte met je vriend. @ Janny: ook hier wordt het badje veeeeeeel te klein. Laura gaat bijna altijd mee onder de douche of in het grote bad. Maar gisteren kwam het kleine badje beter uit. Maar ze past er precies nog in, dus van heen en weer wiegen is absoluut geen sprake meer. Mevrouw slaat ook met haar handen en voeten in het water, alles zit er dan onder. Snap trouwens niet waarom ze die badje zou klein maken, je heb er net dikke 2 maanden plezier van. @ Noa: leuk je foto op bv.com ik lees er ook veel. Ben trouwens erg blij dat het kolven nu Laura hele dag op de kdv is ook goed gaat, vond dat best spannend. Je leest best veel over vrouwen waarbij het niet lukt als het kindje er niet is. Ga haar zo even live voeden op het kdv, even proberen hoe ons dat bevalt. Ze krijgt dan 2x bv uit de fles daar en ik kom nog 1x om live te voeden.
@wendy1983 Jullie hebben allemaal geluk ik wil dat het ook weer zo is ... Hier gisteren zijn laatste fles om 23.15 uur en om 2.15 uur gilde ie alweer dus effe speen erin en dan kwam ie om 4 uur dan maar de fles gegeven ... en toen om 7.30 uur kwam ie weer... Terwijl ie tot vorige week van 23.30 u tot 8-9 uur doorsliep..