November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

He meiden

Volgens mij is iedereen een beetje aan het kwakkelen!

Baylee wat vervelend voor Jayden! Veel sterkte, ik kan me voorstellen dat je je klote voelt.

Lotte spuugt ook weleens een fles uit. Heel zielig maar na een uur drinkt ze dan weer. Wij gebruiken nu 2 scheppen gewoon en 3 scheppen comfort en daar gaat het echt beter mee. En ze drinkt alles op! Dat deed ze nooit.

2. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Het is nu met 2 flessen achterelkaar gebeurd. Noah dronk de eerste weken thuis altijd alles op. Rond de periode dat ik ben gaan werken gaat het op en af. De ene keer heeft hij draaikolken in de fles en de andere keer gaat het met pijn en moeite. Heb soms ook wel het idee dat hij voelt dat ik me nu anders voel nu ik weer aan het werk ben, wat gejaagder...

3. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @spugen
    voor baby's die spugen zou ik zeggen doe er een schepje nutriton doorheen ! Dat helpt echt !

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Baylee beterschap voor jayden! En wat zei de ha?

Beatrice, hoe was het van de week bij de gyn?

Jesse goed gegroeid ventje!

Hier een mannetje wat sinds het weekend ook niet meer zijn flessen helemaal leegdrinkt.
    Vandaag naar de osteopaat geweest hij heeft toch zijn nekje een beetje vast zitten en ook bij zijn middenrif waar de lichte reflux misschien vandaan komt. Ze heeft hem behandeld en moeten over 2 weken terugkomen hoop niet dat hij er nu erger last van krijgt want dat kan een reactie zijn.
    Zijn hier kinderen die hypo-allergene voeding krijgen?

5. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    weer terug van de huisarts ... en ja wat denk je hij zegt jaaa hij ziet er niet ziek uit he ! Grrrrrr :evil:
    En die longetjes zijn schoon hoor terwijl ze net nog niet zo goed klonken bij het cb ... en intrekkingen van de buik had ie heel erg volgens cb arts ... en mijn ha zegt nou dat heeft ie niet echt grrrrrrr :evil:
    maar kom morgenochtend nog maar es terug en als het dan nog zo is zou ie eventueel nog wat kunnen regelen met het ziekenhuis :(: :confused:
    Maarr hoezooo er is toch niets aan de hand ?
    ik wordt hier echt gek van :cry: :cry: al dat tegenstrijdige gedoe ...

6. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @bea
    ja ik denk ook dat iedereen een beetje aan het kwakkelen is met de beebs .... zal de leeftijd wel zijn zeker?

@tanden
    dus ik zei tegen de arts van het cb kijk nou maar es in zijn mond naar die witte puntjes ... zeg ze jaa zijn idd tanden die je net onder het tandvlees ziet kan er echt niets anders van maken :confused: :confused:

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ze krijgt de omneo en daar zit dat al in ;)

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    knuffel meisje... En gewoon op je strepen staan hoor. Als jij het niet vertrouwd. Het is wel je kind... Desnoods vanavond naar de HAP.

9. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @tipp
    Ja daar zit er idd een hoeveelheid nutriton :D
    Als ze blijft spugen dan moet je effe cb bellen of je er extra mag in doen ?
    Ik moest 3-4 scheppen door Jayden zijn fles doen

10. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @noatje, I'm jaloers! Over 2 weken ik ook!

@domino, wauw, ja laat jij ze maar ff zien hoe het wel moet haha!

@baylee, klinkt niet goed nee, ga jij maar even je mond opentrekken bij de ha, dat helpt hihi!
    Ik lees nu dat je alweer terug bent. Altijd he met die artsen, de een zegt dit de ander dat. Hadden we toen ook met die verloskundigen en gyn's weet je nog... maar in ieder geval, volg je eigen instinkt!

@spotlight en tipp, ik snap jullie twijfel maar als je zulke vrolijke babytjes hebt dan is er niet veel mis hoor. Esmee spuugt de laatste weken ook meer, maar ze doet het goed, lacht veel enz. Maar maak je niet te druk hoor, dat voelen ze, het gaat echt weer beter na een tijdje.

11. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Esmee ligt in de box te jammeren, hihi, het is stiekem wel een beetje grappig, lijkt op een liedje.
    Een echte meid, zo zeurderig in alle toonhoogtes haha!
    Ik ga maar ff een rondje door de tuin lopen met dr!

12. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik gebruik voor Imre Hypo allergene voeding van de Friso. Dit al sinds hij 4 dagen oud is. Op advies van de verloskundige omdat hij veel spuugde. De voeding is licht verteerbaar en al een beetje voorverwerkt. Dit hielp een tijdje, nu krijgt hij ook nog 4 scheppen Nutriton door de flessen. Hij geeft nog wel meer als een mondje terug maar is te doen. Heel af en toe komt er niks meer terug.

13. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Baylee, als je het niet vertrouwt vanavond gewoon naar de HAP, kom nou, vind dat altijd zo fijn als ze je gewoon proberen af te schepen

14. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @tipp
    Ik wacht vanavend even af krijgt hij meer koorts dan ga ik naar de hap...

Ik heb hem net effe op bed gelegd en zo te horen is ie gelijk in droomland ... :D
    Dus ik ga effe snel de kattenbakken doen en me huis effe op orde doen...

15. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Dan nu een vraag van een goedbedoelende beginner, er mag gelachen worden:

Als je in de maxi-cosi een voetenzakgebruikt, moet je die dan over de zitverkleiner leggen, of moet je de zitverkleiner juist IN de voetenzak vastmaken?

:oops: 8-[

16. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @whabbit, hier iemand die wel een voetenzak heeft maar nog nooit heeft gebruikt!
    Ja heb je veel aan he! :)
    Maargoed, ik denk dat je de zak in de zitverkleiner legt..
    Ben benieuwd of ik het 'goed' heb haha! Er zijn meerdere hier die hem gebruiken en die zijn wat meer 'proffesionals' ermee denk ik...

17. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Ik heb hier ook een verkleiner maar nooit gebruikt dus ook ik zou het niet weten :oops:
    Ik gebruik alleen de voetenzak :D

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Whabbit en ienie ik doe de verkleiner in de voetenzak omdat Tygo er anders heel raar inzit maar wat echt moet weet ik niet.

Pamela, heeft jouw kleine man ook van die groene ontlasting gehad van de hypoallergene voeding en word deze kleur anders? Tygo blijft ook wat moeite houden met zijn ontlasting hij krijgt deze voeding nu vanaf 14 januari dus hoop dat het nog wennen is.

19. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @whabbit: ik deed de verkleiner erin... maar tygo past nu al niet meer in de verkleiner :)

@Tipp: fijn dat ze gearriveerd zijn ;)

@Inie: sorry wilde je niet jaloers maken hoor ;) stuur je een beetje zon hier naar toe? :rolleyes:

Nou hier vanmorgen dus lekker geshopt;
    Nou hadden wij problemen met de babyfoon, dus wilde een dect bij de prenetal halen met mijn cadeaubonnen & bijbetaling... maar we zagen er ook één bij ikea liggen voor 9,- (dus geen dect)... schoonmoeder heeft hem toch meegepakt. ik vertrouwde die niet dus toch de dect gedaan...
    Proberen bij die van Ikea en wat denk je? Hij werkt perfect... ga ik morgen mooi die dect terugbrengen! kan ik weer lekker shoppen :p

Ik had Tygo in de kinderwagen, en ben hem bij ikea eerst in restaurant gaan voeden... daarna blijf hij jammeren in de kinderwagen... wat denk je haal ik hem eruit is hij stil... heb uiteindelijk heel de ikea doorgewandeld met hem op de arm omdat hij alles wilde bebkijken... hij vond het reuze interessant!

20. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    @Tipp. wat doe jij trouwens als Christine veel spuugt? Geef je haar dan bijv. na een uur weer wat of wacht je tot de volgende voeding?

Deel Deze Pagina