November 2008 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Mvj, Oct 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nikolai ligt al vanaf dag 1 in een slaapzak van 70 cm. Die wordt nu te klein dus gaan we binnenkort over op dezelfde slaapzak (van Prenatal, met afritsbare mouwen) maar dan 90 cm.

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Wij hebben de combisleeper. Daar kun je ook de mouwen vanaf ritsen maar is dat niet te koud? Wij vinden de mouwen te lang daarom hebben we hem ng niet gebruikt.

3. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Slaapzakje, het belangrijkste voor een slaapzakje is dat het hoofdgat niet te groot is anders kunnen de kinderen er inzakken dus even naar kijken dat hij niet over Lotte haar hoofd kan.

De kids met hypo allergene voeding, blijven zij groene ontlasting houden of word dit anders? Ben hier ook voor gewaarschuwd door het cb maar Tygo blijft gewoon wat moeite houden met zijn ontlasting door de voeding hoop dat dat nog wennen is en beter word.

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Jesse heeft ook hypo allergene voending en gele poep :)

5. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    @ ontlasting

Jayden had het maar een paar dagen die groene kleur nu is het weer normale kleur hoor :)

Nou ik ga hem effe zijn flesje gaan geven en nog effe tempen en hopen dat het niet gestegen is ....

6. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Hier wil tygo nog steeds niet drinken... misschien te moe door alle indrukken? ik weet het niet ... hij ligt nu op bed en ik ga ook

7. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Lot, Nikolai heeft ook groene poep. Al sinds het begin dat hij comfortvoeding krijgt. Tis ook best wel vloeibaar.

8. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

Jan 29, 2008
    2,615
    24
    38
    Female
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Imre had dat alleen in het begin die groene poep, nu is het geel. Hij krijgt ook nog Nutriton waardoor de ontlasting weer wat dunner word bij hem dan.
    'S morgens is het dikker en naarmatede dag vorderd word het dunner.
    Hier geen slaapzakje, maar een bakerzak.

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Goedemorgen allemaal

@Loesjuh Als megan de fles echt weigert kan je eens proberen om haar in haar wipper te zetten en dan er achter te gaan zitten en haar zo de fles te geven en als dat niet werkt, er juist voor gaan zitten. Heel veel kinderen vinden het namelijk niet fijn om in de babyhouding te drinken. Mijn nichtje had dit ook en ging gelijk goed drinken als we het zo deden. Wie weet helpt het.

@Baylee Hoe is het nu? Wel een goede nacht gehad?

@Wendy Is Jesse ook weer een beetje de oude?

Hier weer een heerlijke nacht gehad! Lotte heeft heel de avond bij mij liggen slapen zodat mama lekker Wie is de mol kon kijken en daarna heeft ze van half 12 tot kwart over 7 geslapen. Mij hoor je niet klagen!

10. Joveli

Joveli Niet meer actief

Hoe is het? Heeft Tygo alweer gedronken?

11. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

Apr 15, 2008
    1,645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Goedemorgen allemaal!

Gisteren ben ik hier niet geweest, want wij kregen opeens bericht dat de vriendin van mijn schoonvader is verongelukt. Ze is 's avonds om 7.00 in een kanaal gereden en heeft daar tot de volgende ochtend onder water gelegen, tot iemand haar vond. Vind het zo erg voor mijn schoonvader! Hij heeft nu binnen 8 jaar zijn zoon, schoonzoon, vrouw en nu vriendin verloren.

Walter is gistermorgen naar voor het eerst naar zijn nieuwe gastouder-moeder geweest. Hij vond het geweldig! Die 5 andere kindertjes vonden het helemaal geweldig dat er een nieuwe baby kwam, en ontfermden zich gelijk over hem. Leek zo lief! Wel was hij de rest van de dag erg moe en huilerig. Komt vast van de nieuwe indrukken. Ik weet in elk geval dat Walter straks op een mooi, goed plekje terecht komt als ik aan het werk ben.

Ik weet niet of ik hier de rest van het weekend wel veel ben. We zullen wel veel bij mijn schoonvader zijn.

Sorry dat ik even niet reageer op jullie stukjes, heb het nu eventjes een beetje druk.

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Jeetje Janny wat verschrikkelijk heel veel sterkte.

Beatrice Met Jesse gaat het weer iets beter gelukkig :D

13. spotlight

spotlight Actief lid

Mar 18, 2008
    437
    0
    0
    Jeetje wat heftig Janny, sterkte.

Ik ben ook ziek thuis, wat buikgrieprig. Heb nog steeds een enorm spugen mannetje hier. Denk toch dat hij wat ziekerig is. Had gisteravond lichte verhoging,37,7 en vanochtend was hij alweer 37,5. Ga hem vandaag toch maar wat vaker voeden en dan wat minder per keer.

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Beterschap voor jou en noah

15. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Het was een hele strijd... uiteindelijk om half 1 gisteren dat hij heeft gedronken... was echt ff machteloos... hij begon gewoon te krijsen als mijn borst eraankwam :confused:

Nu is alles weer normaal, dus dat is wel fijn!

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    gelukkig noa

17. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Goeiemorgen!

@Janny, heftig zeg! Sterkte hoor!

@Noa, gelukkig.

Nikolai leeft op grote voet. Ik heb 'm sokjes maat 16-18 aangedaan en die passen perfect. Ik heb ook sokjes van lief (maat 6-12 maanden) en die zijn al aan de kleine kant....

18. MarielleB

MarielleB Bekend lid

Sep 7, 2006
    641
    0
    0
    Goede morgen

Janny: heftig zeg, dikke knuffel.

Hier gisteravond voor de 2e keer ongi geworden. Heb vannacht slecht geslapen van de buik en rug pijn. Zelfs pcm hielp niet. :evil:

Spugen: Gelukkig hier een ventje dat bijna niet spuugt, soms komt er iets terug maar niet veel. Hoewel ik het idee heb dat het de laatste dagen wel iets meer is. Slabbertjes zijn natter dan anders.

Mijn ventje heeft honger ga hem eten geven tot straks.

gr MarielleB

19. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nikolai pakt zelf allerlei rammelaars in de box hihi. Hij moet ook overal aan friemelen.

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    oh janny, sterkte meis

baylee, hoe is het met jayden?

Share This Page