November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @janny : jeetje meis wat heftig zeg ! sterkte hoor de komende tijd !

@chebu : nu al naar een zakje van 90 cm ? ik wou dat dus van de week ook en stond bij de kassa van de prenatal en toen vroeg de vrouw acher de kassa hoe oud Jelmer is ....ze kunnen namelijk tot 9 maanden in een zakje van 70 cm .....
    nou weet ik alleen niet waar jelmer zijn benen moet laten dan ...hij heeft nog wel ruimte over maar niet veel meer ...

jou boef is dus ook lang ?

@bayllee : jeetje meid ....wart een gedoe ....maar mijn gevoel zegt dat je nu wel in het zh zit ....

Jelmer heeft vorige week al de allergietest gehad , heb toen gebeld omdat jelmer niet meer dronk ..hij was toen ook niet aangekomen in 2 weken ......dus toen heeft de ka gelijk de koemelkvrije voeding gestart .....gisteren zijn we op controle geweest en toen was hij wel 300 gram aangekomen ....nu heeft ze de voeding voor 2 maanden doorgeschreven ....en dan hebben we de provocatie test een keer ....
    mocht ook beginnen met bijvoeden van Jelmer maar ik wacht toch maar tot 5 maanden ...hij doet het nu nog goed op melk ....waarschijnlijk ga ik wel met 4 maanden een papfles beginnen ,......maar moet eerst even uitzoeken hoe dat zit met koemelkallergie

sterkte in ieder geval met Jayden geef hem maar een dikke knuffel van ons !

2. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    wat is het wat met alle zieke kindjes..
    bah niks aan!

Denise slaapt ook in een slaapzakje van 70 cm, maar als ze daarin moet tot 9 maanden dan vind ik dat erg knap! Vind alleen de mouwen wel erg lang..

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Tot 9 maanden in een slaapzak van 70 cm?
    In welk land leeft zij? Tussen de kabouters zeker.
    Dat gaat hier echt niet lukken.
    Hij kan geeneens z'n benen meer strekken in de slaapzak.

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Het is te hopen dat het snel zomer wordt! Dan zijn we tenminste af van al dat gekwakkel.

Baylee: Hoe is het nu?

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik snap er niks van. Nu verlies ik alweer bloed. En ik zit pas op dag 11 van de 'cyclus'.
    Tis echt een puinhoop.

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hier ook hoor... Dwars door de pil heen :(

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Jeetje dat lijkt me echt vervelend! Gelukkig kan je nu nog geen witte broeken aan maar toch...

8. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Moet ik nu een cyclus van 10 dagen tellen? Het is niet zoveel bloed als een normale menstruatie. Zou het een soort van ovulatiebloeding zijn?
    Raar hoor.

Ik ga verder pakken. Morgen naar Nederland!

9. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    chebu goede reis morgen!

Hier niet veel nieuws: baal nog steeds Tygo is of afgeleid of eeft weer spruw maar hij drinkt in ieder geval bar slecht....

Ik ga slapen! Truste

10. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    sinds dat ik de anti biotica gegeven heb aan Jayden is zijn temperatuur gaan zakken ...
    Vanmiddag rond 13 uur had ie nog 39.0 graden om 14 uur anti biotica gegeven rond 16 uur had ie nog 38.1 graden en vanavend
    en net had ie nog maar 37.4 :D
    Dus het lijkt erop dat er betering inzit dadelijk moet ik weer de antibiotica geven ... Dan zien we morgen weer verder

@chebu
    goeie reis morgen en geniet ervan ;)

11. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    hier ook weer door de pil heen bloedverlies .... niet echt fijn :oops:

12. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Janny, heel veel sterkte de komende tijd en gecondoleerd!

13. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Noa, heeft ie wel echt honger dan? Thijmen heeft dit ook weleens en dan krijg ik er ook niets in want dan is het brullen...

14. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @chebu, ga je nou alweeeeeeer? hahaha! goede reis en have fun!

15. 078mama

078mama Niet meer actief

Baylee fijn dat de koorts nu aan het dalen is! Ik hoop dat jullie lekker kunnen slapen met z'n drieen. En natuurlijk dat morgen alles weer goed is.

Ik ga maar eens een fles maken en daarna naar bed! Lotte ligt al heel de avond te slapen dus die moet ik even wakker maken.

Slaap lekker!

16. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @chebu, fijne reis.

Vandaag gaan wij naar mijn oma in Sliedrecht. Kan zij haar 2 achterkleinkinderen zien. De eerste 2 achterkleinkinderen trouwens. Wel zijn er nu 3 onderweg. Mijn oma is helemaal trots dat zij dit mee mag maken.

@spugen, ik las dat heel veel kindjes dat hebben. Ik weet uit ervaring ,van de eerste, dat dat heel erg vervelend is. Rick heeft 5 dagen na zijn geboorte voor 3 weken in het ziekenhuis gelegen. Toen hij weer naar huis mocht bleef hij nog heel er lang spugen na de fles. Dit was heel normaal bij baby's had de ka gezegd. Het is vanzelf overgegaan. Alleen is hij nu 3 en nu gaat hij weer spugen als er iets verkeerd zit in zijn keel of als hij geen zin heeft in eten. Heel erg frusterend als je zelf net lekker aan het eten bent en er wordt naast je gespuugd! :(
    Ik kan wel zeggen dan wij gelukkig bij Bart nergens last van hebben. Nog niet eens een mondje na de voeding. ;)

17. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Dames,

Weer dagen niet geweest dus ik kan ook helaas niet bijlezen. Echt veel te veel.

Hier is alles goed, heel goed zelfs want Sterre heeft besloten dat sinds ze in haar slaapzak slaapt (4 dagen geleden 12 uur per nacht slaapt huh, ik meen het van 3x in de nacht voeden naar 12 uur slapen. Kon ik ook even heel goed gebruiken!

Maar dan nu het meest indrukwekkende nieuws. Ik had jullie weken geleden toch verteld dat ik een vriendin heb die met 34 weken te horen kreeg dat haar kindje de bevalling niet zou overleven. het kindje heeft een lekkend hard kan geen adem halen (zelfstandig) en omdat het ook epilepsie heeft waren er geen levenskansen. Ze moest de zwangerschap wel uitdragen.
    Nou met 41 weken is hij geboren, maar hij leeft! Niks blauw, gewoon aan de borst ademhaling is goed. Nu 3 dagen oud en hij mag naar huis. Het hard lekt, maar veel minder ernstig dan verwacht. De epliepsie is er ook maar ook dit kan ie waarschijnlijk gewoon aan! Ze is emotioneel stuk. Niet heel vreemd want kdv is afgezegd kamer niet af (hebben de opa's en oma's opgelost hoor) etc. En de crematie en kaartjes waren al geregeld.

Heel heftig dus allemaal, alsof je er tijdens de bevalling achter komt dat je zwanger bent...

Had dus even wat anders aan mijn hoofd, ben er nu weer gewoon hoor.

Hier alles goed?!

Jooze

18. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Wat fantastisch Jooze, krijg er kippenvel van!

Baylee, fijn dat het nu beter gaat.

Hier gaat het nog steeds verrot. 's nachts spuugt hij naar ik weet niet omdat hij dan rustig is en na de voeding in slaap valt. Overdag daarentegen blijft hij spugen, maar ja hoe houd je zo'n mannetje rustig? Hij moet toch wel even in de box kunnen liggen? Hij heeft ook telkens honger. Als de fles leeg is na 100cc, gaat hij huilen, echt zielig. Wil zijn maag ook niet overprikkelen door hem toch meer te geven

19. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Wow jooze dat is pas een verhaal!

@baylee Fijn dat het nu beter gaat!
    @spotlight: vervelend zeg!

Hier drinkt Tygo weer beter dan gister en stond daarnet heel verbaast Tygo slaat tegen zijn rammelaar die in zijn wipstoel staat! Mama reuze trots :) hij probeert hem echt te pakken!

Ik ben nu ook elke morgen ana het kolven om een voorraadje op te bouwen, omdat Tygo doorslaapt zijn ze overvol 's morgens en hij kan dat dan toch niet op. Vanmorgen 180 ml zonder moeite gekolfd (ik kolf ze nooit leeg)

20. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Dank jullie wel meiden! Lief van jullie!
    Het is een beetje een rare tijd.
    Ook Walter is helemaal uit zijn ritme, omdat hij toch wel vaak mee gaat naar opa nu, en daar ook in een vreemd bedje slaapt en er altijd drukte is. Volgende week gaat het vast weer beter.

Deel Deze Pagina