Hi, @Noatje, heb eventerug gelezen, heftig allemaal. gecondoleerd en sterkte ook voor je schoonvader! @Spotligt, kan je hem niet het eerste half uurtje rechterop in de wipstoel zetten?! Wat betreft die vriendin, heel heftig inderdaad, merk dat ik zelf et ook een plaats moet geven... Jooze
Dan spuugt hij nog. Heb hem ook al rechtop tegen mijn schouder aangehouden, maar het blijft er gewoon uitkomen.
Hmmm dan weet ik het ook niet, misschien een kleinere speen (tegen het snelle drinken) of drinkt hij niet echt heel snel. Of vaker voeden (omdat hij te haastig drinkt) weet het niet hoor, maar dit is wat in me opkomt... Jooze
Hij heeft gewoon buikgriep volgens de KA. Hij drinkt niet sneller dan normaal en heeft een 3 standen speen en drinkt op de kleinste stand, maar toch bedankt voor het meedenken
Jooze, WOW wat geweldig zeg! En kan me voorstellen dat jij als vriendin het ook een plekje moet geven
Nou hier stond net een iemand uit de straat voor de deur met 3 tassen vol kleding, of ik het kon gebruiken... nou ikke wel hoor!(anders kon ik het altijd weg doen ) heel mooi spul! zo hoef ik niet eens meer voor Tygo te shoppen
@Jooze, wauw! Wat een fantastisch nieuws maar wat vreselijk verwarrend voor je vriendin. Opeens toch een babytje, echt heel bijzonder. De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Wat een vechtertje! Sterkte, ook voor jou, je zal misschien wel een beetje een emo-wrak zijn. Dit kindje blijft een wondertje, zo bijzonder... @noatje, leuk he zo'n kadootje uit onverwachte hoek, altijd fijn! Vooral als je een beetje aan je budget moet denken! In nederland ligt er voor mij ook een zolder vol kleertjes, daar gaik is lekker tussen neuzen!
Esmee en ons hondje hebben elkaar gevonden, met wederzijdse nieuwsschierigheid en verbazing zitten ze naar elkaar te kijken. Grappig! Even de was ophangen, mmm lekker zaterdag, straks lekker de stad in even koffie drinken ergens. Daarna lekker naar het strand, ff zwemmen. Moet je nagaan, ik ben nog niet eens naar het strand geweest na mn zwangerschap! Kan Esmee gelijk in haar nieuwe bikinitje, al denk ik dat gewoon blote billetjes het lekkerst is voor haar. Fijn weekend!
PFFF kan me voorstellen dat je dan emotioneel stuk bent zeg Maar wat fijn dat het kindje leeft. Wat zijn de verdere kansen? Stertke meid!
Meiden hier alles goed alleen erg druk. Vanavond nar vrienden. Morge ochtend komt mijn schoonzus met vriend en morgen middag mijn ouders met mijn oma
Net even losgegaan in de Prenatal. Had van mijn oom en tante 50 gekregen om wat voor Noah te kopen. Geen goed idee, want was 120 euro kwijt! Heb o.a. 2 winterslaapzakjes met afritsbare mouwen gekocht. Gebruikt iemand deze? Doe je dan ook nog eendekentje over? Noah heeft het 's nachts wel koud en dan geven we hem een extra deken, maar denk niet dat dat nog nodig is. Kun je die slaapzakjes ook nog in het voorjaar gebruiken zonder dekentje?
Even een vraagje.. K spuugt sinds dagen wat meer en las hier ook wat over spugen? K. spuugt normaliter echt nooit en nu telkes na zijn voeding wel een beetje... kan dit kwaad? Is het raar dat die dat nu ineens doet of...?
Hi Dames, @kindjes en huisdieren, leuk man, wij hebben geen huisdieren want ik ben allergisch. Maar die kinderen vinden alles leuk wat beweegt en dit is dan toch een stuk beter als een mobiel! @Slaapzakjes afritsbare mouwen. Ik zweer bij die dingen. Sterker nog siinds Sterre dat ding draagt slaapt ze door van 2x 4 naar 1x 12 huh ja je leest het goed geen tikfout. Ik gebruik de winterslaapzak met dekentje. Ook in de zomer tijdens het camperen met dekentje!. Je kan als het warmer is steeds minder gebruiken en je hebt ook zomerslaappzakjes. @Vriendin, tja het is heel vreemd allemaal. Toekomst beeld is onduidelijk maar wat ik begrijp denen ze nu dat het goed blijft gaan wat betreft het hart. Hij heeft wel ook epileptie ,aar nog geen aanval gehad. Maar ja ze geloven even niks meer wat artsen zeggen (heel vreemd) dus er zijn wat nieuwe onderzoeken gaande. Ze is inmiddels in iedergeval thuis met kind dus zo goed gaat het! Jooze
Jooze: Ik vind het echt geweldig nieuws! Ik weet nog heel goed dat je het verhaal vertelde. Ik werd er toen letterlijk gewoon misselijk van. Ik vertelde het net aan mijn man, net als toen je het vertelde dat het niet goed zou komen en bij hem was het zelfs blijven hangen. Ik hoop nu maar dat het goed blijft gaan. Er rust duidelijk een engeltje in zijn wiegje. Lovely: Lotte heeft ook vaak golfjes en dan weer tijden niets. Het kan geen kwaad zolang jij het idee hebt dat K er geen last van heeft. Lotte ligt vanavond voor het eerst in haar eigen bedje tot de laatste voeding. Ik heb dus heerlijk mijn handen vrij! Even een vraagje. Ik lees hier over kindjes die nu al 12 uur slapen. Volgens mij zijn het er nu 2 hier. Maar ik dacht dat dit nog niet mocht tot 6 maanden. Dit ivm met de bloedsuikers die dan te laag worden. Klopt dit of niet? Ik denk namelijk dat Lotte ook best lang kan slapen...
hier is Jayden weer beter in ieder geval geen koorts meer dus de antibiotica is aangeslagen ! Zijn slijm zit al veel losser dan gisteren ! Het gaat de goeie kant op ! Nu nog weer zijn ritme vinden van het doorslapen ...
heeft er hier iemand nog een bonnenboekje over voor de 9 maanden beurs ? Veel hebben dit bij het boekje wij jonge ouders gekregen maar ik heb het hier niet zien voorbijkomen ...