November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ienie en mini
    oooo ik wordt weer jaloers .... strand ... zon ..... heeerlijk
    lekker genieten meid !

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @baylee nee ik ga niet denk ik ...ik zal zo even kijken of het bonnenboekje er bij zit .....

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jesse is bijna 10 weken. over 4 dagen en 2 weken te laat geboren en die moet je erbij optellen dus zou kunnen toch?

4. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @sybje
    Wat is er nu uit de allergietesten gekomen bij Jelmer ?
    Of weet je dat niet gelijk ?

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @baylle : er is niks uit de testen gekomen maar de ka is wel gestart met dieetvoeding zonder koeienmelk en het gaat echt stukken beter jelmer !

6. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @sybje
    Ow beter ... Welke voeding krijg je nou ?
    Krijg je het ook opgestuurd ?
    Ze hadden dat gezegd tegen mij dat die testen niet betrouwbaar zijn voor koemelk ... ;)

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @baylee ik heb het bonnenboekje hoor !

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @baylee : ja dat klopt dat had de ka ook al tegen mijn man gezegd .
    ik haal nu de voeding bij de apotheek en krijg het vergoed tot dat blijkt dat jelmer geen kma zou hebben

9. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @sybje
    Jij woonde toch bij mij in de buurt ?
    Ow fijn het bonneboekje :D dan zal ik es moeten langskomen :p
    Ow ik moet het bestellen via sorgente en krijg het de volgende dag thuis gestuurd vorige week weer 10 pakken gekregen ...
    Welke voeding heeft Jelmer nou ?

10. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ow jah ik was die 2 weken te laat vergeten sorry :oops:

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    geeft niet meissie ;)

12. 078mama

078mama Niet meer actief

Baylee fijn dat het allemaal weer wat beter gaat! Sybje woont inderdaad heel erg in de buurt. 1 afslag van ons vandaan...

Lotte ligt wederom sinds de fles van 7 uur weer heerlijk te slapen in haar bed. Ik vind het echt heeeerlijk om lekker mijn handen vrij te hebben maar het is wel een beetje ongezellie. Nu maar hopen dat ze dadelijk dan ook weer wilt slapen!

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen meiden!
    Hier weer een goede nacht gehad. Jesse is vandaag weer een dag wennen bij onze gastouder. Dus ht is heel rustig hier in huis. Ik zit nu even te ontbijten :)

14. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Goedemorgen allemaal, wat is het hier nog rustig! Ik hoop voor jullie dat jullie allemaal lekker uit liggen te slapen!
    Ik durf nog helemaal nergens op te hopen en stel me in op weer een enorme huildag, maar sinds gistermiddag heeft Nathan niet meer gehuild... En ging 'ie weer zonder een kik te geven slapen... Kan een sprongetje in 48 uur genomen zijn? I hope so... Maar goed, wellicht is het even een stilte in de storm en gaat ie er straks weer flink tegenaan!

Hier verder nix te melden. Ben alleen het koude, natte weer zoooooooooooooo zat, ik wil voorjaar!

15. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Eet smakelijk Wendy! Vind je het lastig om Jesse weg te moeten brengen?

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dankje :) Nee het valt wel mee. Alleen mis ik hem wel hel erg tegen de tijd dat ik hem weer op ga halen. Ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat hij er al 2 keer geweest is voordat ik weer moet gaan werken.

Jesse zit trouwens ook in een sprongetje denk ik. Hij heeft heel goed geslapen vannacht maar gisteravond wilde hij alleen maar bij me liggen en verder huilde hij veel. Ook laat hij de laatste dagen veel scheten wie herkend dit?

17. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Dames,

Zat toevallig gister in het boek te lezen en ja een sprongetje kan 24 uur duren en een week. Dus 48 uur is goed mogelijk.

Hier alles goed, late dienst dus doe even rustig an. Kinderen zijn al kdv.

Jooze

18. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Nou ik had vandaag eigenlijk moeten beginnen met werken, maar omdat mijn contract volgende maand niet verlengd wordt, hoef ik dus niet terug te komen... Ik ga zo mijn sollicitatie wegbrengen... er is een vacature bij de boerenbond hie rop het dorp, niet echt wat ik wil maar in deze moeilijke tijden is alles welkom :)...

Ik zie er alleen mega tegenop tygo niet te zien, van wendagje is voor mij geen sprake want tygo blijft hier in huis bij oma...

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik hoop dat je de baan krijgt noa. Wel fijn joh dat je mannetje thuis kan blijven. Mijn moeder heeft reuma en mijn schoonmoeder werkt. Vandaar dat wij een gastouder hebben.

NOu vind ik het persoonlijk ook wel fijn als hij met andere kinderen leert spelen en delen straks

20. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik mag donderdag weer beginnen met werken. Ik kijk er al naar uit, heerlijk!. Even iets anders als mijn kinders. Zal ze alle drie toch wel missen.
    Imre is al wel een paar keer even bij oma geweest maar donderdag voor het eerst een hele dag.
    Hier wel vooruitgang geboekt. Imre slaapt zonder bakerzak! Alleen heeft hij toch wel een afgeplat hoofdje, weet niet wat ik er mee moet. Hebben van het weekend geprobeerd in een zijligkussen maar dit beviel meneer helemaal niet. Het is ook niet dat hij zijn hoofdje niet helemaal kan draaien, dat kan hij wel. Alleen slaapt hij altijd op zijn achterhoofdje of een beetje gedraaid. Hebben jullie nog ideeen voor mij?

Deel Deze Pagina