November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    meiden volgende maand doet jesse mee met baby van de maand :D

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @baylee : ohh via sorgente , daar kreeg ik ook altidj mijn sondevoedign van toen ik zwanger was ....
    toevallig moet ik vanmiddag in het zh in dordt ......wil hem ook wel langs brengen ...

3. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    @slaapzak: Noah sliep al in een slaapzakje, maar dit ws een dunne zonder mouwen van Hema. De winterslaapzak is alleen veel te groot, die durf ik nu nog niet aan te doen.

Noah spuugt nog steeds erg, al gaat het nu wel iets beter. Hij is sinds woensdag 80 gram afgevallen. Op zich logisch omdat hij nu even minder voeding krijgt, maar vroeg me af of dit niet heel erg schadelijk is.

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @spotlight: als hij maar wel gewone plasluiers heeft .
    waarom spuugt hij ? is het griep ? zo niet dan kun je ook nutriton proberen (als je dat nog niet doet ) bij jelmer hielp/helpt het heel goed , ben begonnen met 2 schepjes

5. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Volgens de KA heeft hij een buikgriep. Uitgedroogd is hij zeker niet. Ik heb al voeding voor spugende babies (Omneo) en dit is al verdikt. Vraag me af of het kwaad kan dat hij afvalt, hoewel het logisch is met minder voeding.

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @spotlight: oke op die manier , ja jelmer had ook omneo en dat is inderdaad verdikt maar dat was niet voldoende voor meneer ,maar goed daar kun jij niks mee .
    Ik weet wel dat jelmer in 3 weken maar 130 gram was aangekomen , dat vond de ka toen wel verontrustend , maar Jelmer dronk op een gegeven moment helemaal niet meer , echt niks meer

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    WAUW JOOZE WAT EEN FIJN NIEUWS... Maar wel heftig zeg.... jeetje!

Hier een heel druk, maar super gezellig weekend gehad :D

8. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Jooze: wat een geweldig en heftig nieuws zeg.

Hier een heerlijk maar druk weekend gehad. Zaterdag hebben we geprobeerd om gips afdrukken te maken van Tim's voetje en handje. Het handje is prachtig geworden, het voetje is mislukt, de grote teen viel er af.
    Maar ik heb het bedrijf een mailtje gestuurd en krijg nog een nieuw zakje gips en gel opgestuurd. dus we kunnen het voetje opnieuw doen. Het is wel een heel karwei zeg. Er staat dat je 2 minuten het handje/voetje in de gel moet houden tot die hard is, maar het duurde ruim 5 minuten. gelukkig met fles erin vind Tim alles goed, maar handig is het niet.
    Ga Tim in bed leggen hij is erg moe (rode wangen en huilerig)

tot straks

gr MarielleB

9. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Dames,

@Tipp, ja nog steeds heftig maar ik begin aan het idee te wennen. Vriendin toch mama!
    @Slaapzakjes, als je kindje niet met zijn hoofd doorr het gat kan is de slaapzak op goede groote (maakt dan niet uit hoeveel beenruimte er is). Als dat wel kan NIET aan doen. Dan kan het kindje in het slaapzakje terecht komen.

Ik ga zo werken.. Wel vreemd de hele dag geen kinderen. Vanochten alleen een kus gehad en als ik terug kom van werken zijn ze als het goed is in dromenland. Gelukkig heb ik ze morgen de hele dag!

Jooze

10. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    @Marielle, het is ons bij Tycho nooit gelukt.. Dus respect
    @Tipp, rustig aan he!

11. Joveli

Joveli Niet meer actief

Allemaal bedankt voor de felicitaties! :p
    Ik heb een hele leuke dag gehad en hartstikke verwend.

Heb het alleen echt hartstikke druk gehad en hier maar weinig mee kunnen lezen. Las iets over slaapzakjes? Liam slaapt al vanaf zijn geboorte in slaapzakken maar wel rits ik de mouwen eraf, dat vind ik zulke ondingen.

Jooze: Wat een geweldig nieuws! Echt, wat super.. Je moet er toch niet aan denken dat ze de zwangerschap afgebroken hadden.. Heftig..

Liam pakt sindskort rammelaars en andere spulletjes beet en smijt er het liefst mee in het rond haha. Hij slaat zichzelf er soms ook best wel hard mee :( . Ach, hij leert het vanzelf.. :)

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Pamela Tygo heeft ook iets een voorkeurshouding wat je iets aan zijn hoofdje ziet, wij zijn naar de osteopaat geweest en bleek dat er toch iets vast zit bij zijn nekje dus misschien een tip......

Tygo heeft zich al 2 keer uit zijn inbakerdoek gewurmd als het zo blijft misschien eens een bakerzak proberen...

Jooze werkse!

Spotlight beterschap voor Noah hoop dat hij snel weer beter wil drinken.

13. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    zoo hier ook weer een hele goede nacht hij heeft weer lekker doorgeslapen en weer tot 9 uur ! :D :D
    Zou het dan toch echt aan de rijstebloem liggen ?

@ werken
    Ook mijn verlof is officieel voorbij ... vanavend werken en donderdagavend werken om de eerste week te beginnen :p

@ sybje
    hoelaat moet je naar het zh ?
    Ik moet vanmiddag ook nog met Jayden naar de fysio

14. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    ff spammen.
    Imre met zijn neefje!

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @baylee : ik moet er om half 2 zijn

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    middag!
    net voor het eerst zelf Denise naar de creche gebracht.
    De vorige keren deed mijn vriend het altijd.
    vond het toch wel heel moeilijk. Maar ze doet het er goed, en dat is dan weer een hele geruststelling.

zometeen mijn eerste late dienst. vind het wel een beetje spannend.

Joveli: nog gefeliciteerd! :)

17. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @sybje
    en ik moet met Jayden om 16.00 uur bij de fysio zijn
    Ben je tegen die tijd al klaar ?

18. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Goeiemorgen!

Ik ben weer in Nederland. We gaan zo even een blokje om naar de HEMA. Lekker hoor.

@Joveli nog gefeliciteerd! Leuk he, die rammelaars. Nikolai pakt alles wat los en vast zit en hij moet overal aan friemelen.

De nachten zijn hier beter. Niet geweldig maar hij wordt niet meer voor 05.00 wakker.

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    strakjes moet christine haar 2e prikjes halen... Ik hoop dat ze het net zo goed doet als de vorige keer :D

20. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Zijn het dan geen krampjes?

Deel Deze Pagina