Misschien een domme vraag hoor maar wat is KMA? Ik hoor het hier zo vaak! Lotte ligt nu voor de derde avond achter elkaar in haar bedje te slapen. Heeerlijk!
Beatrice Jesse ligt nu ook in zijn eigen bedje maar huilt lotte ook eerst oordt ze gaat slapen? Ik vind het zo zielig ik wil hem egenlijk gaan halen
Lotte heeft eigenlijk nog nooit liggen huilen in haar bedje. Als ik haar erin leg dan lees ik eerst een verhaal voor en daarna ruim ik nog wat dingen op in de buurt zodat ze me kan horen en dan zet ik een liedje op vanuit de babyfoon. Als het liedje dan klaar is slaapt ze. Gelukkig dus zonder huilen. Maar ik geloof niet in laten huilen dus snap je gevoel wel
Ik geloof ook niet dat het goed voor een baby is. Tuurlijk moet je wel iets doen als het echt uit de hand loopt maar als zo'n kleintje nou rustig wordt als jij even 1 keertje komt kijken dan doe je dat toch gewoon... In het ziekenhuis zeiden ze tegen mij dat wij de enige dieren zijn die onze kinderen direct 30 meter verderop leggen en dat is ook zo. Een leeuw denkt echt niet, laat maar even lekker 30 meter verderop liggen dat welpje!
Hier heeft papa Thijmen maar mee genomen naar boven, pff de hele dag al met hem opgetrokken... Heb zelfs moeten stofzuigen met hem in de draagzak... Vind zulke dagen echt vermoeiend hoor, alleen bij mammie zitten is goed, de rest is brullen.
Wendy: Lekker hoor! Nu genieten van je avond en je vrije handen. Domino: Als Lotte zo'n dag heeft ga ik gewoon niet stofzuigen. Dan maar niet hihi
Kan ik me voorstellen domino. Pfff Jesse gilt alweer dan ga ik hem maar halen. Zijn er meer kindjes die savonds beneden liggen?
Tygo huilt vaak ook even voor hij in slaap valt, maar niet overstuur en maar kort. Beatrice lees jij Lotte allang een verhaaltje voor, dus daar kan ik al best mee beginnen? Tygo is de laatste dagen wat onrustig, slaapt kort word wakker, huilt zich overstuur en wil niet meer slapen dan neem ik hem mee naar beneden en zoals net is hij wel moe en valt bij mij in slaap hij ligt nu op kussens op de bank de slapen, zou dit een fase zijn of met de osteopaat te maken kunnen hebben?
Over het algemeen lag Thijmen altijd beneden tot ik ook naar bed ging. Tot het moment dat ik merkte dat ik em altijd wakker moest maken voor het eten, dat was ik nie van plan. Dus nu sinds een paar dagen breng ik hem om 9 uur naar bed zodat hij gewoon blijft slapen als ik naar bed ga.
Hoooi IK BEN BOOS, heb net een heel stuk getypt en toen viel mn verbinding weg en nu is het weg GVD! (godverdomme ) KMA wist ik ook niet.. Nu is Esmee weer wakker naja miss. strakies dan.. doeg!
Wen, christine ligt beneden tot wij naar bed gaan. En laten huilen. Stom genoeg is dat het enig dat bij christine juist WEL werkt. Die wordt nog hysterischer als we komen kijken of haar uit bed halen. Ze is standaard eerst aan het huilen (tenzij ze heel er moe is) en binnen 10 min slaapt ze... Ik vond het in het begin erg moeilijk, maar nu... tja moeilijk vind ik het nog wel, maar ik zit me niet meer op te vreten erover...
Tipp, Als Thijmen in bed ligt te huilen, moet er ook heel wat gebeuren voordat ik hem eruit haal, meestal blijf ik bij hem totdat zijn "verdriet" over is, en dan kan ik rustig weglopen... Gaat zijn verdriet niet over na 10 minuten, dan haal ik em er echt wel uit want dan werkt gewoon niets en is ie er gewoon nog niet aan toe om te gaan slapen... Wil ie gewoon nog even bij mama zitten ofsow en nog een mamahonger stillen , om daarna rustig in bed gelegd te worden en dan gaat het wel goed. Dit werkt perfect zo bij mij, zo heeft ieder babytje een andere "gebruiksaanwijzing" denk ik
lot23, ik heb ergens gelezen dat je vanaf 6 weken kunt beginnen met voorlezen om zo een ritueel te creeeren, dus je zou er idd zeker wel mee kunnen beginnen. Zo weet het kindje waar ie aan toe is
Zooo mijn eerste werkavendje zit erop ... En vond het heerlijk om es effe weg te zijn en weer de draad op te pakken van vroeger ... Maar vind het nu ook weer leuk om bij mijn mannetje te zijn ... @tipp Ach Christine is zo verdrietig geweest toen ze der prikjes kreeg ... Ik zei nog tegen Jayden denk nou aan Christine maar blijkbaar dacht zij weer niet aan hem ... @ Sybje Het was erg gezellig vanmiddag ! Moeten we nog es doen met de kids maar dan niet in de deli Dan waar het iets ruimer is en meer babyvoorzieningen zijn