Waarom geen blote voeten?! Zolang ze niet lopen lijkt me dat zeker geen probleem. Maar Tycho loopt ook vaak op blote voeten. Jooze
@Jooze, blote voeten in de stad en in de bergen? Lijkt me toch niet zo ideaal. Ik zou ze graag willen beschermen tegen de steppe/bergzon.
Die zijn ook leuk! Waar heb je die vandaan? Ik vond zelf Havaianas wel leuk, maar dat zijn teenslippers voor baby's. Misschien niet optimaal. Ook bij Babywalz hadden ze zachte sandaaltjes. Toevallig zit die winkel een stad verderop bij ons in Duitsland. Dan ga ik daar maar eens neuzen.
Boumy leren baby slofjes Kindervoetjes hebben ruimte nodig om zich te ontwikkelen. Vooral bij de eerste kruip- en looppogingen kunnen schoentjes met harde zolen knellen en belemmeren. Dat is niet goed voor de natuurlijke greep die een voetzool van een kind moet verkrijgen. Beter voor die periode zijn deze zachte soepele BOUMY baby slofjes van 100% leer die kinderen het gevoel geven op blote voetjes te lopen. Het natuurlijke materiaal ademt en houdt zo de voetjes 's zomers koel en 's winters lekker warm.
Dames doen jullie jullie kindjes na de inenting gewoon in een slaapzakje? mag Tygo niet inbakeren maar als ik hem zo in bed leg ligt hij geheid boven de dekens
Imre heeft na de inenting geen koorts gehad, dus wel in zijn bakerzakje. Wel vaak gaan controleren of er niks was. Hij had wel 's morgens zijn prikjes gehad, dus tegen de avond nergens meer last van.
Tygo heeft ze rond 1 uur gehad dus durf hem vannacht niet in te bakeren eigenlijk maar een slaapzakje zou wel kunnen?
Beetje makkelijk andwoordt maar doe wat goed voelt. is het een optie om hem in jullie slaapkamer te leggen?! Zowel Tycho als Sterre hebben tot nog toe nooit last gehad van prikjes, heb me dan ook nooit dingen anders gedaan. Ook omdat ze dan juist nog meer van de war raken. Maar ja dat is mijn gevoel. Inbakenen en later wat losser leggen (als ie slaapt) an dat of ligt ie dan echt helemaal vast/ wordt ie wakker? Of nadat ie slaapt het dekentje over hem heen leggen? Gaat ie uberhaubt slapen als je hem niet inbakend? Nou ik ga zo vergaderen voor scouting, wordt waarschijnlijk heftig! En ik hoop nog een beetje bij tijds naar bed want ik heb vroege dienst. Jooze