Pffff... Voel me compleet brak... Gisteravond gaan sporten en na het sporten was mijn band lek, dus moest ik naar huis lopen (ruim 30 min )Met mijn sporttas (waar ook nog boodschappen in zaten) op mijn schouder. Nu verga ik van de rug en nekpijn En christine had gisteravond flink koorts, gelukkig is dat nu weer over... Enne, christine slaapt al vanaf dat we haar thuis hebben op haar eigen kamer...
@Slaapkamer, wij hebben maar 1 slaapkamer, dus dat is makkelijk. Nu staat de wieg nog naast mijn bed, maar als aan het eind van de maand het ledikant komt, dan gaan we de kamer even ombouwen. Dan heeft hij een eigen plekje. @Ienie en minie, bedankt! Dus gewoon maar sokken dan. En slapen in een zomerslaapzak en een rompertje denk ik. Hier alles prima. De nachten zijn nog steeds niet goed. Maar ik ben er inmiddels al aan gewend.
Tygo is boos op mama... hij moest een flesje met BV ipv de borst en dat liet hij weten ook... Zowel avent als de nieuwe difrax-s fles weigert hij... dat word dus weer 2x per week oefenen uiteindelijk lag hij met een lach op zijn gezicht aan de borst... wat een stiekerd hé
Zo klein en dan al een sterke wil... Ehm Noatje, heb je m'n reactie op jouw achmea-vraag gezien? Staat op de vorige pagina.
nee helemaal niet gezien maar zou er superblij mee zijn... heb een super mooie bv trui gezien maar is een beetje duur
@chebu, ja ze slaapt hier ook gewoon rompertje en een dun dekentje erover heen. En 's avonds staat de airco aan dus dan doe ik haar ook nog een pyama aan. @tipp, ach meid wat rot, daar zou ik echt ook beetje chaggie van worden. Die 30min. naar huis lopen is balen he! Maaaaar, wel weer een btje extra work-out! Hopelijk is je spierpijn snel over! @noatje, ik heb over je gedroomt vannacht hahaha, ik weet niet meer wat maar het ging over jou en tygo... haha! Raar he!? Ennu, tygo is btje ondeugend he!
hahaha nou ben ik wel nieuwsgierig hoor en Tygo is ontzettend ondeugend... lekker eigen willetje... maar zo super lief
Hoi Weer terug van een dagje winkelen samen met mijn zusje en Tim. Weer te veel gekocht De rompertjes bij kruidvat kon ik niet laten liggen en bij de hema hadden ze ook lieve rompertjes. Dus allebei meegenomen, wel andere maten hoor. Ik heb ook super lieve slofjes voor Tim, bruine konijne slofjes. Kon ze niet laten liggen, dacht dat ze nog te groot zouden zijn (maat 18) maar ze passen maar net. Ook nog een speeltje voor aan de wandelwagen gekocht zodat hij daar naar kan kijken en hij vond het erg leuk. Hij is echt super lief geweest. Bijna niet gehuild en veel wakker. Nu is hij echter erg moe en hij wil alweer de fles, dus ben er vandoor. Tot morgen. gr MarielleB
Tygo had gister wel wat verhoging van de prik en was niet helemaal fit, gelukkig ging het vandaag weer goed want hij was bij oma ik moest werken.
Ja ik dus ook nieuwsgierig he, maar dat is bij dromen, hoe meer je gaat nadenken hoe het ook alweer was hoe minder je weet! Ben net gaan informeren bij babyzwemmen hier in een zwembad in de openlucht. Samen met een vriendin dan, ze kan alleen op woensdag dus dan gaan ze het misschien verschuiven naar de woensdag, dat is wel leuk! Esmee ligt nu in dr blote billetjes in de box, het was zo super warm op het terras Pfff, ik ben me aan het opwarmen, zonne-energie voor in Nederland
Hier een berichtje van mij Ik denk dat ook ik mij hier wat minder vaak zal melden. Mn dagen zitten volgeboekt en ik heb nog maar weinig tijd om lekker rustig te forumen. Ons mannetje zit trouwens echt in zijn 12-weken sprong.. Hij moppert en moppert nu al een paar dagen haha.
Nikolai slaapt Dat komt ook nooit voor dat hij 's avonds om dit tijdstip al slaapt. Ik ben benieuwd voor hoe lang. De volgende fles krijgt hij om 23.00