Nou, eerst clusterde Liam dus wel (begon meestal net voor etenstijd) en toen sliep hij dus ook wel langer 's nachts. Maar nu clustert hij echt niet meer, en komt hij dus 's nachts weer vaker voor een voeding. Ik werd trouwens in de eerste weken best moe van de nachtvoedingen, dan had ik overdag echt extra slaap nodig. Nu helemaal niet meer, ik ben om 10 uur echt mega fit en uitgeslapen. Komt misschien ook omdat alles nu op de automatische piloot gaat. Ik trek hem in zn slaapzakje naar mij toe , koppel hem aan (zoals ik dat noem haha), hij drinkt en ik slaap eigenlijk gewoon verder. Na 10/15 minuten denk ik oja die kleine moet weer terug, en hupa ik leg hem weer terug. Li is dan al aan de borst weer in slaap gevallen dus heel makkelijk.
hihihi klink echt mega grappig zo Vraagje: kunnen jullie kleintjes ook zo erg schrikken? Als Tygo licht slaapt of als hij ligt te drinken en iemand roept iets ofzo dan schrikt hij zo erg dat hij echt overstuur kan raken... terwijl hier in huis niet echt rustig is en er wel vaker bij hem geschreeuwd word en hij dan niet schrikt.
mmmh op zich hoeven ze nog niet door te slapen ..maar als je kindje al een hele tijd doorslaapt .....en inees niet meer dan heb je toch zoiets van eehhhmmm wat is er aan de hand ....
Hoi Hier ligt de kleine uk alweer in zijn bedje en diep in slaap. Ik denk dat hij nog moe is van een dagje winkelen gister. Hij heeft toen bijna niet geslapen. Ga dus gebruik maken van de rust en beneden de boel eens poetsen. Dat moet helaas ook weer gebeuren. gr MarielleB
Hier ligt Jesse vrolijk te kraaien onder zijn babygym. Als hij het zat is gaan we even boodschapen doen
Ik weet niet of het met FV anders is... maar heb op bv.com gelezen dat het normaal is als je kindje rond 3-5 maanden weer stopt met doorslapen... en dan weer doorslaapt... en dan weer niet... Heb even gegoogled maar ook bij FV kinderen kan dit voorkomen.
@noa : ja klopt ook , maar ook hoor ook iedereen roepen dat jelmer nog een hoop moet verwerken wat hij allemaal mee heeft gemaakt ...maar weet nog niet of ik het er mee eens ben ..... voorlopig ga ik vannacht naar hem toe als hij wakker word .....kijken hoe dat gaat ( mijn man gaat altijd en ik maak een flesje) als dat niet werkt , probeer ik hem s'avonds wakker te maken voor een flesje ..... en als dat niet werkt ga we een papfles proberen , maar ik ga morgen eerst voor een verwijzing bellen bij de ha naar de dietiste ....ik wil graag weten wat beebjes wel en niet mogen met kma , ook al is het nog niet 100% zeker dat jelmer het heeft ik wil het gewoon weten ....want van de ka mocht ik al gaan bijvoeden nu ...en dat ga ik dus niet doen , dat roept waarschijnlijk alleen maar meer allergieen op
Sybje kan je niet proberen om de 4 flessen van overdag iets kleiner te maken zodat hij de laatste fles meer kan drinken? Of denk je dat hij dan uit zijn dak gaat? 3 kwartier laten huilen op het kdv? Nou als ze dat bij Lotte zouden doen doe ik ze denk ik iets aan...
Ik ben net terug van de KA. Er moesten foto's gemaakt worden van haar heup Over 2 wkn krijgen we de uitslag...
@noatje, vervelend je voorgevoel. Ik weet hoe het voelt, knoop in je buik zenuwachtig gevoel? Ik heb ook niet meer over jullie gedroomt dus heb geen idee waar het over ging, jammer he @joveli, fijn dat het goed gaat s' nachts, dan voel je je een stuk beter overdag he! En ik heb ook zo'n gevoel nu eigenlijk, pfff morgen zo'n eind vliegen met de kleine en dan al mn familie weer zien. Echt schiphol staat helemaal VOL. Ik voel me zo emotioneel en kan wel kotsen van de zenuwen.. Ik weet zeker dat alles goed gaat. Ik heb deze route al zo vaak gevlogen, raar dat ik dan toch zo zenuwachtig ben. Vandaag ga ik inpakken, hoop te doen vandaag en morgen. En daarbij komt dat we nog steeds Esmee's paspoort niet hebben, dat komt als het goed is vandaag of morgen, echt op het allerlaatste moment, anders kunnen we niet eens pfffff okeej adem in, adem uit!
@sybje, ik had heb dit ook gehad met Bart afgelopen week. Hij sliep al meer dan 1 1/2 week door en van de week kwam hij op eens ook weer midden in de nacht. Afgelopen nacht is sinds 3 nachten weer dat hij door heeft geslapen t/m 6 uur. Misschien is het maar even dat hij dit doet. Ik hoop het in ieder geval wel voor jouw en je man.
Doorslapen, wa's dat? Dat doet Nikolai niet. Hij heeft zeggen en schrijven 1 nacht van 20.00 tot 06.00 geslapen, maar toen was ie ziek. Hij heeft ook weinig slaap nodig. Na 45 minuten is ie weer helemaal fit.
Chebu het lijkt me echt heel erg vervelend! Wat ik heb gedaan om Lotte te leren doorslapen is... (niet oordelen) Ik heb haar eerst geleerd dat ze moet doorslapen en daarna pas dat dat ook in bed is. Normaal doe je dit andersom maar oke. Ze heeft dus heeeeeel wat nachten tussen ons in gelegen op het voedingskussen met een dekentje over haar heen. Dat vond ze zo gezellie dat ze dan tevreden in slaap viel. Toen ze dat een week had volgehouden zonder wakker te worden ben ik haar in de wieg gaan leggen en sindsdien is ze nooit meer voor 5 uur wakker en dan geef ik haar een speen en komt ze weer om 7 uur.
christine heeft vanaf dat we haar thuis hebben op haar eigen kamertje gelegen, en sind 1,5 maand slaapt ze volledig door. Niks voor hoeven doen
Hier ging het ook vanzelf Jesse heeft nooit bij ons gelegen. Alleen in het ziekenhuis 2 nachten naast mij in een wiegje.