Dat heb ik geprobeerd maar Lotte heeft de eerste 5 nachten bij me gelegen in het ziekenhuis dus toen was ze gewend...
Het maakt Li echt geen donder uit waar hij ligt: hij slaapt wel. Dus het argument van mijn schoonmoeder dat ik hem 'verpest' (ja serieus, deze woorden) doordat hij bij ons aan/in bed ligt klopt absoluut niet. We leggen hem soms wel ergens anders neer (bijv. als we ergens logeren of op visite zijn of gewoon even een intiem avondje willen) en dan slaapt hij net als anders. Ik heb het net echt even zwaar gehad. Li zit ontzettend in het '12 weken sprongetje' en hij wil echt helemaal niets. Ik ben wederom weer ziek (gigantische keelpijn, verkouden en verhoging van 39.4) en hij deed echt van 15 uur tot 19 uur niets anders dan krijsen. Niets hielp: borst, wandelen, knuffelen, huid op huid.. nada.. Hij is net na even flink gedronken te hebben heel diep in slaap gevallen. Begin dus nu maar met eten te koken voor mezelf.. hungry!
Ahh knuffel Joveli arme li geef hem ook maar een knuffel. Jesse zit ook in zijn sprongetje....hij huil meer en is niet helemaal zich zelf. Als het zo blijft is het gelukkig wel minder dan de 8 weken sprong dat was echt verschrikkelijk. Snel beter worden meissie. ;D
Mijn meisje slaapt ook nog niet door, van het weekend 3 keer tot half 7 en daarmee was het klaar. Vannacht om precies te zijn om half 3, 5 uur, half 8, kwart over 8 en 9 uur. Regel ochtendje ofzo. Gewoon ff paar slokken borst en dan weer verder slapen. @ Inie, goede reis voor morgen, hopelijk heb je dr paspoort al?
Goede reis morgen Ienie! Spannend hoor, de eerste keer met de kleine meid erbij. Komt vast helemaal goed. Ik wil dit weekend ontzettend graag naar Naturalis, de tentoonstelling over Darwin en zijn evolutietheorie. Maar kan ik Li denk je gewoon meenemen, of is dit raar naar een museum?
@Joveli: gewoon meenemen ik neem tygo overal mee naar tygo... toen tygo 5,5 week was trad mijn zwager op in een café... ben er ook een uurtje geweest... colaatje gedronken en weer naar huis... tygo vond het heel leuk op mijn buik in de draagzak... (voordeel van het rookverbod anders had ik t niet gedaan ) @Inie: heeeeel jammer.... was wel nieuwsgierig hele goed reis gewenst hoor! wel grappig want straks ben je hier best in de buurt (ik woon tegen zeeland aan ) heb vandaag heerlijk geshopt
Hoii, Ben ik weer, heb een rondje eiland gedaan. Dank je wel voor alle goede-reis-wensen! Dat is nog maar de vraag want -> Drie keer raden: We hebben het paspoort van Esmee nog NIET. Die man zei; morgen is tie dr 100%. En als dat niet zo is, kunnen we niet weg en kan ik een nieuw ticket kopen. Dan sla ik hier ook wel even de gemeente-meneer kort en klein, inclusief het kantoortje! Stomme IDIOTEN! Grrr ik werd echt niet goed daarnet! F*CK! sorry hoor, ben echt boos..
@Ienie, nou hoop ik dat je je paspoort hebt zeg! En anders goeie reis. Mijn broertje zit nu op Curacao haha. Ook in de zon. De 12-weken-sprong valt in het niet vergeleken met een doorkomend tandje. Gisteren kon ik Nikolai wel achter het behang plakken. Hij heeft de hele dag alleen maar gehuild Oorzaak: meerdere doorkomende tandjes tegelijk. Ook z'n ontlasting is anders. Aaaaah eigenlijk wel heel erg zielig. Arm dropje
Als je paspoort verlopen is kan je toch ook een voorlopig paspoort bij de douane halen? Misschien kan dat nu ook als ze toch te laat zijn. Veel succes in ieder geval!
Hoi, thnx! Ja kan geen voorlopig paspoort en spoed doen ze hier ook niet echt, omdat het allemaal via nederland moet. Dus hier aanvragen, in nederland laten maken en weer terrug naar hier. En dat gaat allemaal met de vertrouwde CARRIBISCHE SPOED (pffff maar niet heus!) Dat kennen ze hier niet, vreselijk! Ik heb net wel ingecheckt, ik hou de goede moed erin! Ik zit bij het gangpad en ik heb zo'n wiegje. En mijn man zit gelijk achter mij, dus ook bij het gangpad, wel erg makkelijk kan hij lekker vaak Esmee van me pakken en even wandelen enzo en is het geen gedoe met tussen iemand door wurmen met tafeltjes en 100x moeten opstaan en door iedereen wurmen om iets te pakken uit de bagagebakken. Dus ik zie het helemaal zitten! Nu het paspoort nog.
Goedemorgen allemaal, Gisteren weer naar het cb geweest. Bart weegt nu 5745 gram. Hij is bijna 1 kilo aangekomen. Ik stond er van te kijken toen ik hem op de weegschaal legde. Ook heeft hij weer spuitjes gehad. Ik hoop dat hij er geen last van krijgt. Maar dat is afwachten. Ik heb weer veel gefietst en gemasseerd. Alleen kwam hij vanmorgen al om 5 uur ipv 6/6:30. Hij was heel erg aan het huilen. Zo zielig om te horen! Mijn man met hem naar beneden en na 10 minutren huilen werd hij rustig en viel weer in slaap. Om 6:30 de fles en hij ligt nu weer lekker op zijn bedje. Ik ben benieuwd wat de dag gaat brengen met hem. Als het te erg wordt mag ik hem een hele zetpil geven. Dus dat scheelt weer. @Inie, goede vlucht en veel plezier in Nederland.
goedemorgen, @ienie: goede vlucht en heel veel plezier in NL Straks lekker shoppen met mijn zus en Denise, leuk leuk leuk! ennn ik ben eindelijk ongi geworden na 3maanden en 1 week. Begon al te twijfelen of mijn lichaam nog wel klopte
Goedemorgen, Ienie, succes ik hoop dat alles gaat lukken! Hier echt even afzien om eerlijk te zijn. Ik ben wéér ziek (hoge koorts, keelpijn) heb gewoon echt geen weerstand meer. Dit terwijl ik voor de zwangerschap/bevalling echt nooit ziek was! En daarbij zit Li echt gigantisch in een HELE moeilijke fase. Hij huilt en huilt maar, niets is goed. Hij heeft eigenlijk de hele nacht bij mij liggen drinken, om het uur ongeveer. Merk echt dat hij zichzelf niet helemaal is, hij is totally not amused haha. Naja, vandaag gelukkig vrij en mijn schoonloeder komt vanmiddag even helpen.
He meid wat shit! Ik hoop dat je snel beter bent. Wel fijn dat je schoonloeder wil komen helpen. Dikke knuffel
Knuffel joveli, weet je wat bij mij de weerstand weer wat op pijl heeft gebracht? de jong-moeder vitamine pillen van de Etos... speciaal voor als je net bevallen bent en ook BV stimulerend... Zit Liam net niet tegen zijn sprongetje aan? en de regeldagen van 3 maanden? Echt sterkte meid dat dit nu net met ziek zijn moet vallen