November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Joveli, heel veel beterschap gewenst meid. Pff ik vond de 12-wekensprong al zo heftig zonder dat ik er zelf ziek bij was, en dan had ik ook nog het geluk dat Nathan alleen overdag "sprong" en 's nachts wel sliep. Maar als jij zo ziek bent, kun je dan nog wel voor hem zorgen joh? Misschien een heel foute vraag, maar is het voor deze ene keer niet mogelijk dat je vriend een dagje verlof neemt? Want met hoge koorts voor een zeer ongedurige baby moeten zorgen is toch niet te doen...

Ienie, heel veel plezier in NL! Brrr ik hoop voor je dat je genoeg dikke truien hebt ingepakt. Het blijft hier maar koud en druilerig...

2. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Joveli: beterschap! Kan me voorstellen dat het even zwaar valt zo: zelf ziek en Li in een tijdelijke depressie!

Ienie: ben zo benieuwd of het allemaal goed komt met het paspoort; ik hoop het echt voor je!

Jootje: Ben het even kwijt, geef jij ook bv? Ik nl wel en hier ook nog geen menstruatie te bekennen...

Ediah is hier wisselend een beetje dwars, op die momenten denk ik ook: 12-weken sprongetje? En ze slaapt de laatste paar nachten ineens maar tot 5.30-6.00 terwijl ze eerder doorsliep tot 7.00-7.30. Kan natuurlijk ook met een sprongetje te maken hebben? Ach, we zien wel.

Ga nu even weer met het meisje spelen, ze vraagt luid en duidelijk om enige vorm van entertainment nu.... :D

3. Joveli

Joveli Niet meer actief

Hey, ja het is echt super vervelend dat zijn sprong/regeldagen precies samenvallen met mijn ziek zijn..
    Gelukkig heeft mijn vriend gisteren een halve dag vrij genomen zodat ik even lekker kon slapen en vandaag komt mijn schoonloeder helpen (hihi) dus dat scheelt ook weer.
    Liam ligt op dit moment lekker te slapen, dus heb even r-u-s-t.
    Mijn zus had het ook al over die pilletjes die jij noemt Noa! Zal mijn schoonmoeder straks even naar de Etos sturen.

Ben gisterenavond om 23 uur op bed gegaan en dit waren ongeveer de voedingstijden:
    00.30, 01.15, 02.30, 04.00, 05.30, 06.00, 07.00 -> toen was ik het zat en ben ik maar naar beneden gegaan hihi.

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    pff vermoeiend hoor meissie.
    Laat je maar lekker in de watten leggen door je schoonloeder :D

5. Joveli

Joveli Niet meer actief

:) :)
    Loeder de loeder.. ;)

6. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Mijn eerste werkdag erop zitten. Ik vond het heerlijk maar ook heel vermoeiend.
    Ik werk op een afdeling met demente ouderen en er was toch weer een hoop veranderd. Ik moet za, zo en ma ook weer en dat het wel weer voelen alsof ik nooit ben weg geweest.
    Ook hier geen idee van het andere forum.
    Ook Imre heeft al 2 nachten niet meer doorgeslapen, maar ja ben wel wat gewend. Mijn oudste was een huilbaby die helemaal niet sliep overdag en 's nachts.
    Alleen nu met drie kinderen breek dat hier wel wat op.

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    :)

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ik ga je Pben :)

9. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    oeps vergeet helemaal dat ik over 10 min moet gaan overblijfen op de bassischool...:oops:

10. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    hier weer eens een berichtje van een werkende "druk druk druk" moeder.

Alles gaat hier prima, Laura heeft het erg naar haar zin op de creche en het werken bevalt mij ook weer goed.

Van sprongetjes en regeldagen merk ik eigenlijk nooit iets. Laura is heel tevreden, groeit als kool (al meer dan 7 kilo) en slaapt nog steeds (sinds ze drie weken is) elke nacht door.

Volgende week is Laura alweer 4 maanden, wat gaat het toch snel. Dan dus ook 4 maanden volledig BV, ben eigenlijk best trots op mezelf :D

Ben er nog lang niet klaar mee en hoop er dan ook nog lang van te kunnen genieten.

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    oeps haha

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goed bezig corien ;)

ik moet maandag weer werken :)

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0

14. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

Daar was ik weer een keertje,
    @Inie & Minie, ik hoop dat het gelukt is goede reis.
    @Schoonmoeders en verpesten, laat het je vooral niet aanpraten! Ze zijn soms een beetje gek die oude mensjes haha.
    @op kamer slapen, wij hebben gekozen om Sterre op haar eigen kamer te laten slapen, maar dat is meer voor mijn eigen nachtrust. We hebben de babyfoon iets zachter staan en dan hoor ik niet elk kuchje. Gewoon doen wat lekker voelt (hebben Tycho nog steeds 1x in de week in ons bed, vinden we gewoon gezellig en hij ook.
    @Trots op onze door slapers als nov mama Ja zekers, maar ja ze moesten wat terug doen na al die heftige zwangerschappen en bevallingen haha.

Der was vast nog veel meer waar ik op moest reageren maar ik weet het niet meer.

Wij hebben net met zijn 4en gezwommen (baby en peuter zwemmen). Heerlijk. het is mijn lief zijn vrije dag en ik heb zo late dienst Ga me dus maar voorbereiden op een werkdag.

doegie, Jooze

15. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Goeiemorgen

@Joveli, ik ben ook heel vaak en heel lang ziek geweest na de bevalling. Nu gaat het inmiddels beter. Maar als je er dan weer zoveel uit moet 's nachts, dan gaat je weerstand ook naar beneden.

@Corien, lekker hoor. Nikolai slaapt nog niet door. Hoewel hij al niet meer wil eten 's nachts.

Inmiddels komen er 3 tot 4 tandjes tegelijk door. Overal steken harde puntjes uit z'n kaak. Ga maar eens tandpasta kopen, binnenkort. Ik vind het zo zielig. Hij probeert ze maar 'weg te halen' met z'n tong maar dat lukt niet. Dan wordt ie boos. En verslikt zich zo vaak in z'n speeksel nu.

@Ienie en mini, zit je al in het vliegtuig joh!

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jeej komen tandjes zo vroeg dat wist ik niet :confused:

17. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Thanks

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Jeetje Nikolai krijg je zoveel tandjes tegelijk dat is ook niet fijn.

Wendy wat een schatje is Jesse zeg!

Joveli beterschap vervelend dat je zo beroerd bent en dan vanacht ook nog zo vaak voeden breekt ook op.

Mijn schoonzusje heeft een zoontje net zo oud als Tygo en nu heeft ze woensdag te horen gekregen dat ze reuma heeft vind dit zo erg voor haar. Maandag moet ze naar het zh hoop dat ze dan al haar vragen beantwoord krijgt.
    Gisteravond voor het eerst wezen babyzwemmen was erg leuk om te doen. Vond alleen na het zwemmen thuis dat Tygo niet zo warm voelde terwijl hij altijd warm is zou het kunnen dat hij het te koud heeft gehad met zwemmen?
    Vanmiddag even lekker naar de masseur.

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Graag gedaan!

20. miepdoos

miepdoos Lid

24 aug 2006
    45
    0
    0
    hengelo ov
    Hallo!
    Ik moet even wat kwijt. pffff ik ben echt helemaal gesloopt.
    Mijn zoontje luuk is nu 3 maanden en een week oud, hij heeft sinds nu 1,5 week nutrilon pepti en die ging de eerste week best goed, hij sliep ineens door en ik heb hem (na de prikjes) niet meer ingebakerd en dit ging ook erg goed. Maar nu de laatste dagen is hij ineens weer veel onrustiger, overdag weer veel huilen en veel te snel weer willen eten (ik red met moeite de 3,5 uur) en nu heeft hij ook ineens snacht weer heel erg honger! maar ook echt honger, ik heb wel vaker een speen enz gegeven en bij hem gebleven en dan sliep hij zo weer verder, maar de laatste nachten heeft hij echt honger. dit komt er dus op neer dat hij 6 flessen wil van 200 cc, dat is dus veel te veel. Hij heeft ook reflux dus ik verdik de flessen al met ruim 4 scheppen nutriton. Dus meer verdikken kan denk ik dan niet. maar ik weet het niet meer, hij huilt ook weer zooo na de voeding echt van die pijnlijke gillen, dit vind ik zooo zielig om te zien. Vannacht weer van 04.00-06.00 bij hem op zijn kamer gezeten. toch proberen weer in slaap te krijgen, en uiteindelijk toch maar de fles. Heeft iemand nog een tip wat ik nog meer kan doen. Hij komt dan vanavond ( als hij dat al red ) op een laatste voeding van 09.00 dat is veel te vroeg want dan denk ik dat hij vannacht dus weer wakker word. Wat moet ik hier nu mee, hij heeft 3 maand lang veel gehuild enz, en ik dacht echt dat de voeding hielp, maar nu weet ik het niet meer. Ik weet dat je die voeding de kans moet geven zijn werk te doen, maar zo lukt dat niet echt. Ik moet het nu nog 5 weken geven en dan heb ik weer een afspraak bij de kinderarts. vind dit wel echt moeilijk hoor.
    groetjes

Deel Deze Pagina