Miepdoos, dat hij snel weer huilt kan ook komen door de reflux dan willen ze drinken om de pijn weg te drinken. Ben je al eens bij een osteopaat geweest? deze kan ook helpen bij reflux. Ben er zelf nu een keer geweest en zij zei dat Tygo zijn nekje vast zit en bij zijn middenrifje en dit kan ook de reflux veroorzaken volgens haar wij moeten volgende week voor de 2de keer. Baat het niet dan schaat het niet. Succes met Luuk moeilijk is het soms he.
ja osteopaat ben ik ook al 3 keer geweest en heeft inderdaad een heel stuk geholpen ook met de voorkeurshouding en het vele huilen. Maar het ging een tijd wat beter (lees, nog niet helemaal zo als het moet gaan) maar nu gaat het weer minder, en hij heeft echt honger. Dat hij hongerig lijkt ken ik inderdaad, maar krijg hem nu met geen mogelijkheid stil. En hij blijft maar happen enz, speen wil hij dan ook niet. pfff soms mag die van mij wel gaan praten, om me te vertellen waar hij last van heeft. hij slaapt ook weer minder overdag, of zou ik hem toch weer moeten inbakeren voor zijn eigen rust?
Och Miepdoos toch, ik geloof niet dat ik je een verstandig antwoord waar je wat aan hebt kan geven dus hou ik het maar bij: heel veel sterkte meid...
he meiden, Nee ik zit nog niet op het vliegtuig, vanavond 10.30 pas! Nog steeds geen nieuws over het paspoort van Esmee verdorie! Echt vreselijk, ik heb er bijna niet van kunnen slapen vannacht. Ik ga nu de nederlandse ambassade bellen, misschien kunnen hun nog wat doen voor ons. Het is wel heel spannend zo... pfff Ik ga bellen en pakken!
miepdoos; sorry geen tips ik heb geen ervaring met FV, wel heel veel sterkte ermee! wendy1983; wat een scheetje is Jesse toch! Corien; fijn dat het zo lekker gaat en goed gevoel he dat je kleintje het zo goed doet op je BV. Mag je terecht trots op zijn! joveli; beterschap, het is echt zwaar ik denk dat mn meisje ook in dr regeldagen zit, zij komt gelukkig niet 's nachts maar zit 's avonds 4 uur aan de borst en wil maar niet slapen dan, heel vermoeiend maar het gaat echt over!
He vervelend ienie Vanmorgen is mijn schoonzusje met haar dochtertje langsgeweest. Was wel gezellig. Weer een hele tas met kleertjes gekregen Nu ben ik bij mijn oma, dus ik ben er weer vandoor. Misschien tot vanavond en anders: Fijn weekend
Dit kan ook clusteren zijn heeft Tygo ook verschrikkelijk @Inie.... wat &^$*^^ zeg! laat je het nog even weten? FF spammen:
Hi dames. Sorry al weer lang niet wat geschreven. Lees wel af en toe maar helaas al weer lange tijd niks geplaatst. Afgelopen di bij cb geweest en de arts hoorde een hartruisje. Moet nu woe naar de kinderarts om na te laten kijken. Schijnt bij 1 op de 3 babys voor te komen. Klinkt wel een beetje eng. Iemand hier ervaring mee? @ miepdoos: jee wat heftig zeg. Helaas ook beetje herkenbaar. Hier ook een meisje dat veel huilde en voor reflux medicijnen heeft. Heeft jouw kindje hiervoor geen medicijnen gekregen want die helpen bij ons wel goed? En daarnaast vond het cb afgelopen di dat ze te weinig aan was gekomen dus ik heb nu ook Nutrilon Pepti met nutriton erin om te kijken of ze KMA heeft. Arts zei wel dat ze deze voeding veel sneller verteren en eerder honger kunnen hebben. Maar dat van jou klinkt wel als heel erge honger. Kan je niet het CB even bellen of langs gaan? Andere mensen ook ervaring met Nutrilon Pepti? Hoe snel zagen jullie verandering daarmee?
Noatje; ja kan ook clusteren zijn inderdaad, ach als het maar over gaat hahha. Flinke jongen heb je zeg, lekker ding hoor!
Liam is ook een lekker ventje! Hoe zwaar is hij nu? Tygo is nu 10,5 week en woog vanmorgen 6670 gram Mijn borsten zijn trouwens niet bepaald zindelijk meer... van de week al aantal natte plekken gehad
@All, nog geen nieuws hier! Nederlandse ambassade gebelt, die kunnen niks voor me doen, alleen in een noodsituatie.. WAT vakantie is een noodsituatie toch! Mijn moeder valt en de rest van de familie valt flauw als ik niet kom haha! Nu wachten op het nieuws van de gemeente hier. @Noatje, aaah wat een cutie! En wat is hij gegroeit, wauw! @Marieketing, geen idee met hartruisjes. Klinkt inderdaad eng maar als 1 op de 3 baby's het heeft, lijkt het mij niet iets waar je je heel erg druk over moet maken. Gelukkig kan je gelijk naar de kinderarts. Sterkte en succes! @Mwjalloh, klinkt inderdaad als klusteren..
@Inie: jah hij groeit ontzettend hard... ook in de lengte hoor... 3 weken geleden was hij 61 cm ben benieuwd hoelang hij nu is, over 2 weken naar CB en dan weet ik het
@Joveli, wat een schatje! Hollands Glorie zou ik zou zeggen! En ik heb nog superrr-cute nieuws; Gisteren zaten we te eten en Esmee lag in haar wippertje die stond op tafel. Opeens horen we zo heel hard gesmek, was ze op haar duimpje aan het zuigen... SMELT!
@ienie en mini Jeetje zeg denk dat je nu ook wel stress heb ... Hoop echt dat het nog helemaal goedkomt vandaag ! En alvast een hele fijne reis toegewenst !
Noatje, Vorige week, toen Li precies 11 weken was woog hij 6800 gram. Hij was in 1 week tijd weer 500 gram aangekomen. haha. In de lengte is hij niet zo lang: 58 cm Het cb snapte er niets van, aangezien zn vader 2 meter is en zijn opa 2 meter 10. Waarschijnlijk nog nooit gehoord dat jongens vaak pas in hun pubertijd echt de lucht in schieten. Ienie: Wat schattig! Li zuigt op zijn 2 middelste vingertjes hihi. Hartruisje hoorde ik ook iets over? Klinkt inderdaad wel een beetje eng, maar ik hoorde ook dat het bij best wel veel baby's voor komt en ook maar zo weer kan verdwijnen.