November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey welkom tipp !

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    de hielprik is in het ziekenhuis gedaan, voor de gehoortest moeten we bellen als ze thuis is (of als ze weten wanneer ze naar huis komt)

De vk is net geweest. Mijn bloeddruk was eindelijk goed gedaald! Nog wel hoog, maar in ieder geval flink gedaald (12 punten verschil met maandag :D )

Ik ga zo weer lekker naar mijn meisje (tjee, wat duren de dagen soms lang...) Ben benieuwd hoe ze het gedaan heeft vannacht...

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    de hielprik is hier wel gedaan maar de gehoortest hebben we volgende week op het bureau ......
    gisteren zijn ze langs geweest van het consultatiebureau

@tipp : ben ook benieuwd hoe je meisje het gedaan heeft , vind het zo'n mooi meiske ! hoop dat ze snel mee naar huis mag !

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik ben vanmiddag weer bij mijn meisje geweest... Helemaal goed... Ze mocht uit de couveuse naar de wieg! En van de warme couveuse kamer, naar de warme wiegkamer (is iets kouder.) Ook haar infuus is eruit!

Toen we thuiskwamen ben ik in slaap gestort. Nu is mijn schoonmoeder voor me aan het koken. Om 20:00 ga ik weer naar het ziekenhuis...

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    WAUW tip ! je meisje doet het goed zeg ! ligt ze nu nog wel in een verwarmd bedje ?

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja, er ligt een warme kruik in... en de kamer is vrij warm (25 graden)

7. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    Tipp welkom hier ook zo hihi.. wat fijn dat goed gaat met je dochtertje.

esmay is veel wakker geworden, sinds gistermiddag tot nu nog en zij had ook beetje dikke buik omdat zij zoveel voeding dronk, en wilde moeilijk poepen. maar gelukkig gaat nu beter met haar dankzij recept van onze huisarts dat we moeten halve theelepel vloeibaar boter in voeding doen dan vandaag heeft zij lekker veel gepoept"en slaapt nu iets meer dan toen. we waren wel bezorgd. we sliepen ook slecht maar alles draait om haar is belangrijste om gaten houden. maar gelukkig nu is wat beter met haar. dan kunnen we beter ook wat slapen voor vanavond. maar zij had ook helemaal geen koorts. dat is ook fijn he.

8. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    hey ukkie,

heb nog een foto van onze kanjers...

links Brenda-Lisa en rechts Maud

9. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    wat schattig zeg hihi

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Waaah... even weer een trots egoberichtje van mij hoor :oops:

Ik ben vanavond weer naar het ziekenhuis geweest, en christine heeft voor het eerst 10 ml rechtstreeks uit de borst gedronken :D:D:D:D, daarna nog wat uit de fles (20 ml) en de rest (10 ml) door de sonde... Maar vooral met die eerste 10 ben ik superblij :D:D

Ik ga nu lekker naar bedje toe. Knuffels, tot morgen...

11. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    wat goed om te lezen dat het gied gaat met alle ukkies :D
    Tygo slaapt nu ook goed, alleen Ilana niet, die wil niet gaan slapen, gister tot 23:00 heeft ze staan krijsen in bed, niets hielp :(
    Dit doet ze al een dag of 4, misschien toch last van de veranderingen?

12. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    oh ja, ben op de weegschaal gaan staan, de 'schade' is nog 9 kilo (en dan nog alle extra kilo's die er van de vorige zw'schap af moeten) Maar het valt me mee 9 kilo

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    vanmorgen lachte de weegschaal me toe (ik zit alweer onder mijn pre-zwangerschapsgewicht :D:D:D) en ik heb ook weer eens een niet-positierok aan :D:D:D

14. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hallo
    kom me nu ook maar melden :)
    ben vandaag zo blij! ons meisje was te erg afgevallen omdat mijn borstvoeding niet op gang kwam.
    na intensief kolven en aanleggen en maar weer kolven is mijn voeding op gang en ons meisje gegroeit met 80 gram :)
    ze was van 3520 gr naar 3090 gr afgevallen.
    denise heeft nu nog bedrust, mag weinig prikkels ontvangen om bij te komen en als ze morgen weer wat gegroeit is mag ze eindelijk in badje.

15. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    ***inbraak***

Tipp, van harte gefeliciteerd.

Andere novembermama's ook van harte.

***uitbraak***

16. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Tipp; wat goed zeg van je gewicht! (hoeveel was je ook weer aangekomen?)
    Hoe gaat het nu met Christine? drinkt ze al meer aan de borst? Wegen ze haar dan voor en na het drinken?
    En een half uur voeden is heel normaal hoor voor baby's! Hop dat je niet weer zo'n muts treft in het z'huis!

Tygo drinkt heel gulzig en snel, ben nu in een half uur wel klaar met beide kanten en verschonen. Ilana dronk ook altijd zo snel.
    Alleen als hij nog half slaapt drinkt hij niet goed.

Sybje; hoe gaat het met Jelmer zijn buikje?
    Zielig he als je uk zo'n pijn heeft :(

Hoe gaat het met de andere kids?
    Slapen ze een beetje goed 's nachts?
    Tygo bakeren we in als hij niet wil slapen, dan is hij zo aan het maaien met zijn armen, en krijgt hij de hik. Als hij ingebakerd ligt slaapt hij heel snel.Overdag is hij al best wel poosjes wakker, soms wel 1,5 uur, dan het is het lekker knuffeltijd!
    Laten jullie je uk ook wel op schoot slapen?Ik vind dat zo heerlijk (weet wel dat ze eigenlijk beter in hun bedje horen te slapen)

17. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    hadden wij ook van 3400 naar 3000 gram, niet in badje mogen etc. na 10 dagen zat ze gelukkig al weer op haar geboorte gewicht.

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Denise was vandaag alweer 110gr gegroeit, en mocht eindelijk weer in bad.
    ze denken dat als het zo doorgaat Denise donderdag weer op geboortegewicht is!
    heb nu alleen last van stuwing :( auwwwie

@Tipp: Super zeg! gaat de goede kant op! wat zal je trots zijn dat ze 10 ml heeft gedronken bij jou!
    :)
    ik weet nog hoe blij ik was met mijn 3 ml afgekolde melk. Komt helemaal goed bij jullie

19. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Hoi hoi,

Ik kom me hier ook eindelijk melden, ben 6 november bevallen van een zoontje, Thijmen. Helaas moesten we even in het ziekenhuis blijven omdat Thijmen een dysmatuurtje is. Bij de geboorte 2540 gram en 45 centimeter.

Gelukkig doet hij het heel erg goed, drinkt goed en houd zichzelf nu goed op temperatuur. Wel zwemt hij nog echt in maatje 50.

20. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Nogmaals gefeliciteerd Domino!

Tygo is vandaag weer gewogen door het cb, en hij is in een week tijd 500 gram aangekomen! Volgens die vrouw geef ik slagroom, hihi

Deel Deze Pagina