November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @Marieketing

Ik ben eerst ook overgeschakeld van standaard op Pepti en de volgende dag ging het al stukken beter !
    Na een paar flessen pepti dronk ie gewoon heel veeel maar na een paar dagen dronk ie weer de gewone hoeveelheid ... ontlasting kleur kan veranderen dus niet schrikken ...
    En pas op in Pepti zit nog lactose ... dus als je beeb ook daar allergisch voor is dan help het niet ... Ik moest na 16 dagen pepti weer over op de gewone standaard maar dat was foute boel toen heeft ie 4 dagen in het ziekenhuis gelegen en daar dus over gegaan op de friso Allergy care dat is voor kinderen met een ernstige koemelkallergie en is ook lactose vrij !
    Doe je deze voeding geven onder begeleiding van een kinderarts of uit jezelf ? Succes in ieder geval het is een heel proces om het zeker te weten of je beeb een kma heeft of niet !

2. Joveli

Joveli Niet meer actief

ehh correctie, 300 gram aangekomen!

3. Joveli

Joveli Niet meer actief

Nou mijn borsten zijn sinds kort behoorlijk zindelijk! Behalve wanneer ik aan het voeden ben, dan knalt de andere borst (dus waar niet uit gedronken wordt) echt uitelkaar en lek ik gigantisch.

4. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    effe ego bericht sorry ...

Ik ben vandaag toch maar na maanden pijn in me heup/bekken naar een manueel therapeut geweest ...
    Op het einde van me zwangerschap had ik steeds hele heftige pijnlijke steken in me bil en gilde het uit van de pijn toen zei de vk hoort erbij :evil: en dat is omdat je beeb aan 1 kant in je buik ligt :evil: ... maar de pijn in me heup is nooit weggegaan en werd deze week weer heel erg ...
    Dus kom ik daar dus alles verteld ... dus hij zei dat me bekken helemaal scheef stond :( en een zenuw bekneld zat en een spier ook...
    om mijn spieren te ontspannen heeft ie gewoon een paar prikken met een naald in me bilspier gegeven om me spier te ontspannen en me bekken moeten ze ook weer recht zetten best pijnlijk ... maar nu gelukkig is de ergste pijn weg ... en vroeg ook waarom ik niet eerder was gekomen dus ik ja die vk zeiden dat het erbij hoorde ... NOT dus ...
    Dus hopelijk met een paar behandelingen ben ik van de pijn af...
    Ik ga dus never nooit meer bij een vk lopen...

einde ego bericht .... :oops:

5. Joveli

Joveli Niet meer actief

Nou meid, jij mag een ego bericht plaatsen hoor! Jeetje wat ontzettend vervelend. Mijn zus heeft zo ongeveer hetzelfde meegemaakt, ook bij haar zei de vk dat er niets aan de hand was, waren nou eenmaal kwaaltjes die erbij hoorden.. NOT.
    Hoop dat alles snel weer goed 'staat' en als ik jou was zou ik toch mijn vk eens opbellen om het te vertellen..

6. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    hihi heb ik ookvooral 'smorgens... heb nu schelpen die t opvangen... dan kan ik t invriezen in ijsblokzakjes....

7. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @Joveli
    Thx ! Ach die vk denken toch al die hoogzwangeren die zeuren dus we zeggen maar standaart "het hoort erbij " maar ik mag toch nooit meer bij een vk lopen want de volgende wordt ook een ks dus ik mag gelijk naar de gyn. gelukkig...

8. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
  9. 078mama

078mama Niet meer actief

Baylee: Wat belachelijk van je vk zeg! Ik vind dat ze toch wel een beetje verschil moeten zien in klachten. Eigenlijk is het ook van ons allemaal een beetje dom dat we maar blind vertrouwen op onze vk. Ik ben ook niet 1 keer bij de ha geweest met mijn klachten omdat die miepen zeiden dat het erbij hoort terwijl dat dus niet zo was. Ik heb er wel van geleerd in ieder geval! Trouwens als je een ks krijgt mag je naar beide als je dat wilt...

Miep: Ik kan me voorstellen dat je gek aan het worden bent! Ik denk dat je het beste nog een keer je Osteopaat te bellen. De klachten zijn natuurlijk verandert dus misschien ook de behandelwijze. Ik zou ook gewoon bellen met de ka en niet 5 weken wachten. Dat trek je niet! Ik zou ook proberen om de flessen iets te verkleinen naar bv 180 zodat je nog 100 aan het eind van de dag over hebt om als zesde fles te geven. Lotte wilt ook altijd meer drinken na de 180 maar als ik de speen geef gelijk na het drinken heeft ze het volgens mij amper door. Het is dan meer de zuigbehoefte. Als dat allemaal niet werkt kan het misschien nog een heftige 12 weken sprong zijn maar dan heeft hij er wel erg veel last van. In ieder geval veel succes!

10. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @Beatrice
    Nee dank je voor mij geen vk meer !
    Wanneer ga je es mee babyzwemmen ? als je het ziet zitten he ?

11. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ienie en mini
    Heb je nog nieuws over het paspoort ?
    ik duim voor je dat het goed komt !

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
  13. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Marieketing, Nikolai moest ook naar de cardioloog voor een 'ruisje'. Was uiteindelijk allemaal onschuldig.

@Jesse, ja tandjes. Ik was zelf ook zo vroeg.

We hebben Nikolai vandaag gemeten en van kruin tot voet was hij 65 cm :confused:

14. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Hai meiden!

Me HAPPY :D

Paspoort net gekregen, het is hier nu 2 uur smiddags. Pffffffffffffffff wat fijn!
    Ben zo opgelucht!

Okay nu ga ik pakken want ik heb nog steeds niks gedaan, huis is 1 grote chaos van dingen uit kasten trekken en ergens neerleggen. DE vakantie-stress!
    Nou doegg, ik zal jullie wel even een van deze komende dagen Hoi komen zeggen vanuit NL!

Kleine meisje huilt, heeft honger! Ciao!

15. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Hee lekker inie! Hele goede reis meid! Geef Esmee een dikke kus van Tygo ;)

16. 078mama

078mama Niet meer actief

Baylee ik weet nog niet wanneer ik ga beginnen met zwemmen. Zodra ik weer helemaal lichamelijk hersteld ben denk ik. Ach ze zwemt nog niet weg ;)

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    JEEJ Super Ienie goede reis

18. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @bea
    Haha nee ze zal niet wegzwemmen :)
    En denk maar eerst even aan jezelf ;)
    Ik hoor het wel wanneer je gaat zwemmen want dan wil ik er ook bij zijn he :D

@ienie en mini

Zoooo fijn ! Goeie reis !

19. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    @chebu, vervelend zo veel tandjes zo snel... Hoop dat het snel beter gaat.
    @Lot, heftig van die Reuma, weet ze al meer? Wat ereft het babyzwemmen ik weet het niet misschien voortaan een extra dekentje of iets na het zwemmen.
    @miepedoos, ik hoop voor je dat het gewoon een ssprongetje is. Dan zijn ze even van slag, maaar het komt weer goed! Als je wat hebt met osteopaat, misschien kan je dat dan aanvullen met een homeopaat. heb ik veel poisitieve dingen over gehoord!
    @Marieketing, inderdaad wel eng, geen ervaring mee. Wel gehoord dat het regelmatig voorkomt dat een klepje niet goed dichtklapt (gebeurd na de geboorte) maar dat dat weer van zelf over gaat/ dichtgroeid. Maar voor jou afwachten dus!
    @foto's, heel veel leuke foto's langs zien komen, geeft maar weer aan ik moet meer foto's maken!
    @Baylee, echt kut is dat! Maar helaas klinkt het bekend, ecact wat er bij mij in de eerste zw al mis ging... Rustig aan doen, het gaat echt weer eens over! En je hebt nu hulp dus het einde komt in zicht!
    @Inie en minie, JEEEHHH prettige reis (bent inmiddels vast al vertokken. Fjn dat het gelukt is. Tot in NL ;)

Hier een zware werkdag achter de rug, was echt drama ik was denige van het vaste personeel op 2 groepen. Ik ga dus ook maar snel mijn bedje in!
    Tot morgen
    Jooze

20. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Goede morgen!

Hier heerlijk geslapen! Tygo van 9 tot half 8! en ben om 10 uur naar bed gegaan... En vanmorgen keiveel gekolft: 240 CC

Alleen wil mijnheer tegenwoordig echt geen fles... dat is heel vervelend want het ging hiervoor zo goed... maar we blijven oefenen...

Deel Deze Pagina